iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Iphone volgens Vodafone omgeruild, toch hetzelfde toestel terug? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/91557-iphone-volgens-vodafone-omgeruild-toch-hetzelfde-toestel-terug.html)

FERZX9R 23-05-11 18:57

Iphone volgens Vodafone omgeruild, toch hetzelfde toestel terug?
 
Vorige week heb ik via de Vodafone VIP vervangingsservice mijn toestel op laten halen ivm een defecte oorluidspreker. Aan het einde v/d middag melding gemaakt, dezelfde avond nog opgehaald. Dus voor zover een hele nette service...

Ik had voor de zekerheid het toestel in zijn hoesje laten zitten omdat je toch dat stukje bescherming voor je toestel wenst.

Vandaag kreeg ik mijn toestel weer retour, zonder hoesje helaas. Maar wat mij ook nog een klein beetje bevreemd is dat er een brief bij zit op naam van Vodafone en dat mijn toestel is "omgeruild" en dat ik mijn verzekering het nieuwe IMEI nummer moet doorgeven. Op de bon € 0,00 staat ingeleverd: oude IMEI nummer, nieuwe toestel: nieuw IMEI nr.

Vervolgens staat er op de envelop: "toestel is gerepareerd" en na een controle van het IMEI nummer heb ik gewoon weer mijn oude toestel ontvangen.

Heb ik recht op een nieuw toestel omdat ik nog binnen de garantie zit? Of zijn er bij jullie soortgelijke situatie's bekend?

Guest-20180925190238 23-05-11 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FERZX9R (Bericht 676328)
Heb ik recht op een nieuw toestel omdat ik nog binnen de garantie zit? Of zijn er bij jullie soortgelijke situatie's bekend?

Je hebt recht op een werkend toestel. En als uw toestel nu werkt is er aan dat recht, recht gedaan.

FERZX9R 23-05-11 19:27

Mee eens, maar niet als er een brief van Vodafone bij zit dat het toestel is omgeruild en er nu iemand anders met een nieuw toestel loopt ;)

mail.eve 23-05-11 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FERZX9R (Bericht 676345)
Mee eens, maar niet als er een brief van Vodafone bij zit dat het toestel is omgeruild en er nu iemand anders met een nieuw toestel loopt ;)

als je toch al het antwoordt zelf geef, waarom dan nog vragen:confused:

FERZX9R 23-05-11 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 676359)
als je toch al het antwoordt zelf geef, waarom dan nog vragen:confused:

Thx! Wat een briljant antwoordtttt... :p Daar had ik nog niet bij stil gestaan :eek:.


Misschien iemand die ook deze ervaring heeft gehad?

blackoutzz 07-06-11 19:46

Simpel antwoord, dat is de 'standaard' brief die ze vanuit de VF repair center uitdraaien :)

Onder mom van garantie zal altijd geprobeerd worden het defect te herstellen. Alvorens een nieuwe telefoon aan te bieden. Dat is het geval hier, dus ja, dit komt vaker voor.

Typ 81 08-06-11 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 676359)
het antwoordt

Jeetje, een zelfstandig naamwoord met dt, die kom je zelden tegen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.