//

Iphone volgens Vodafone omgeruild, toch hetzelfde toestel terug?

Iphone volgens Vodafone omgeruild, toch hetzelfde toestel terug? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week heb ik via de Vodafone VIP vervangingsservice mijn toestel op laten halen ivm een defecte oorluidspreker. Aan het einde v/d middag melding gemaakt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-05-11, 18:57
FERZX9R FERZX9R is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard Iphone volgens Vodafone omgeruild, toch hetzelfde toestel terug?

Vorige week heb ik via de Vodafone VIP vervangingsservice mijn toestel op laten halen ivm een defecte oorluidspreker. Aan het einde v/d middag melding gemaakt, dezelfde avond nog opgehaald. Dus voor zover een hele nette service...

Ik had voor de zekerheid het toestel in zijn hoesje laten zitten omdat je toch dat stukje bescherming voor je toestel wenst.

Vandaag kreeg ik mijn toestel weer retour, zonder hoesje helaas. Maar wat mij ook nog een klein beetje bevreemd is dat er een brief bij zit op naam van Vodafone en dat mijn toestel is "omgeruild" en dat ik mijn verzekering het nieuwe IMEI nummer moet doorgeven. Op de bon € 0,00 staat ingeleverd: oude IMEI nummer, nieuwe toestel: nieuw IMEI nr.

Vervolgens staat er op de envelop: "toestel is gerepareerd" en na een controle van het IMEI nummer heb ik gewoon weer mijn oude toestel ontvangen.

Heb ik recht op een nieuw toestel omdat ik nog binnen de garantie zit? Of zijn er bij jullie soortgelijke situatie's bekend?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-11, 19:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FERZX9R Bekijk bericht
Heb ik recht op een nieuw toestel omdat ik nog binnen de garantie zit? Of zijn er bij jullie soortgelijke situatie's bekend?
Je hebt recht op een werkend toestel. En als uw toestel nu werkt is er aan dat recht, recht gedaan.
  #3  
Oud 23-05-11, 19:27
FERZX9R FERZX9R is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

Mee eens, maar niet als er een brief van Vodafone bij zit dat het toestel is omgeruild en er nu iemand anders met een nieuw toestel loopt
  #4  
Oud 23-05-11, 20:37
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FERZX9R Bekijk bericht
Mee eens, maar niet als er een brief van Vodafone bij zit dat het toestel is omgeruild en er nu iemand anders met een nieuw toestel loopt
als je toch al het antwoordt zelf geef, waarom dan nog vragen
  #5  
Oud 23-05-11, 21:40
FERZX9R FERZX9R is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
als je toch al het antwoordt zelf geef, waarom dan nog vragen
Thx! Wat een briljant antwoordtttt... Daar had ik nog niet bij stil gestaan .


Misschien iemand die ook deze ervaring heeft gehad?
  #6  
Oud 07-06-11, 19:46
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Simpel antwoord, dat is de 'standaard' brief die ze vanuit de VF repair center uitdraaien

Onder mom van garantie zal altijd geprobeerd worden het defect te herstellen. Alvorens een nieuwe telefoon aan te bieden. Dat is het geval hier, dus ja, dit komt vaker voor.
  #7  
Oud 08-06-11, 09:43
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
het antwoordt
Jeetje, een zelfstandig naamwoord met dt, die kom je zelden tegen.
__________________

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij? boomen22 Vodafone 8 13-01-11 01:27
Iphone 4 los toestel via Vodafone Kubusx Koopinformatie Nederland 1 03-12-10 22:19
I-300 of toch een los toestel? jorries Odido (T-Mobile) 5 12-09-10 17:34
Volgens mij heb ik video via 3g ? Of toch niet ? alkemade Muziek, foto & video 6 30-04-09 18:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.