//

Telfort: Tussen oplossing iPhone 4S (Sim Only)

Telfort: Tussen oplossing iPhone 4S (Sim Only) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werd vandaag gebeld door een hele vriendelijke telfort medewerkster. (Ik had vorige week mijn gegevens achtergelaten dat ik geïnformeerd wilde worden wanneer de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-11, 20:19
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Question Telfort: Tussen oplossing iPhone 4S (Sim Only)

Ik werd vandaag gebeld door een hele vriendelijke telfort medewerkster. (Ik had vorige week mijn gegevens achtergelaten dat ik geïnformeerd wilde worden wanneer de iPhone 4s bij Telfort beschikbaar zou komen.)

Info: Mijn huidige contract liep op 4-10 af.
Ik was van plan dit gewoon door te laten lopen (geen kortingen meer) en zou hiervoor 67,- per maand moeten betalen. Ik wilde dit voor lief nemen en wachten op de 4S.

Vandaag is mij het volgende aangeboden waarop ik ben ingegaan. Omzetting van huidige abonnement naar Sim-Only (totale kosten 23,- per maand) Met als optie / actie dat deze ALTIJD opgebroken kan worden en dan vervolgens met de 4S kan worden aangeschaft wanneer deze beschikbaar komt.

Omdat ik achteraf twijfelde en veel verkooppraatjes aan het lezen was heb ik 3x terug gebeld (verschillende medewerkers gesproken) om dit te bevestigingen. Zij alle vertelde mij hetzelfde dat dit met een Telfort Sim-Only altijd mogelijk is.

Weten meer mensen hier vanaf? Is andere mensen dit ook "aangeboden"?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-11, 11:11
Massri's schermafbeelding
Massri Massri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Massri
Standaard

Vraag een bevestiging per e-mail waarin staat dat het contract opengebroken kan worden.. Kan je altijd nog terug.
  #3  
Oud 12-10-11, 20:03
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Vandaag bevestiging per mail gekregen dat dit sinds juli 2011 mogelijk is bij een Sim-Only abonnement.
  #4  
Oud 13-10-11, 13:10
ruudkok ruudkok is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Ede
Berichten: 4
Standaard

Dat is handig om te weten, hoewel het wellicht net zo goedkoop is om de sim only aan te houden en een losse iPhone aan te schaffen. Dat vereist wellicht een initiele investering omdat je de prijs van de iPhone in 1x moet ophoesten, maar dan hou je wel lekker lage maandlasten met je sim only abonnement.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met telfort sim only internet? CaboVerde KPN 1 20-02-11 11:20
Telfort sim naar microsim geknipt en toen.... Rink KPN 2 10-09-10 18:46
iPhone 1e gen.: 'No service' en 'No SIM' meldingen oplossing? SuperShallow Unlock 137 10-02-09 01:10
Telfort en Iphone 3g welke sim? jaz075 Archief 3 20-10-08 10:07
Turbosim - Werkt met sim van Telfort? icepick Unlock [archief] 2 05-01-08 15:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.