//

Hi Abbo icm Vakantie Internetbundel?

Hi Abbo icm Vakantie Internetbundel? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Ik heb gisteren de 4S besteld icm een Hi abbo, en zit nu met een vraagje. Kan je "Vakantie internet bundel" gebruiken icm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-11, 10:25
madcat madcat is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Question Hi Abbo icm Vakantie Internetbundel?

Hoi Allemaal,

Ik heb gisteren de 4S besteld icm een Hi abbo, en zit nu met een vraagje.
Kan je "Vakantie internet bundel" gebruiken icm het "Hi iPhone Abonnement"
In de voorwaarden staat dat je het alleen icm een "Hi Abonnement" of "Hi Bundel". De vraag is dus eigenlijk is de "Hi iPhone Abonnement" een "Hi Abonnement" of niet?

Voor 10 euro in de vakantie kunnen internetten is super, op dit moment check ik voordat ik de grens overga altijd of ik roaming uit heb staan, en doe voor de zekerheid 3G een "Cellular Data" ook maar uit.

Als ik het goed begrijp kan je dus een dag voor de vakantie een sms sturen waardoor je die maand 10 euro extra betaald voor 100MB aan data inclusief roaming en op het moment dat je terug komt van vakantie weer een smsje sturen en dan is het klaar?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-11, 22:58
madcat madcat is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Ik heb de helpdesk maar even gebeld en dit is inderdaad het geval.
Doe maar een slotje
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een iPad 2 icm T-mobile abbo (verlenging) PsychoMantiz iPad algemeen 16 31-08-11 16:00
Wi-Fi of internetbundel gerardiphone4 Wi-Fi 2 09-12-10 10:28
Tmobile abbo i150 verlengen icm iphone4 Michiel1987 Odido (T-Mobile) 1 03-08-10 14:33
vodafone geen internetbundel aangeschaft joke_name Vodafone 4 18-07-09 01:38
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.