//

Het iPhone 4S bestel topic Telfort

Het iPhone 4S bestel topic Telfort discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen vrijdag heb ik direct na het beschikbaar komen van de iPhone 4S bij Telfort via de klantenservice een bestelling gedaan. In de online webshop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-11, 13:45
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard Het iPhone 4S bestel topic Telfort

Afgelopen vrijdag heb ik direct na het beschikbaar komen van de iPhone 4S bij Telfort via de klantenservice een bestelling gedaan.

In de online webshop van Telfort staat: "Verwachte leverdatum: 28/10/2011"

In mijn orderbevestiging staat:

Hartelijk bedankt voor uw reservering bij Telfort!

U heeft een reservering geplaatst voor een Apple iPhone 4S 16GB white. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in 28-10-11. Let op, op het moment dat uw gereserveerde Apple iPhone 4S 16GB white voorradig is, zijn de dan geldende aanbiedingen van toepassing. Deze kunt u terugvinden in het contract dat u op dat moment wordt toegezonden.

Levering zal plaatsvinden op het moment dat het toestel leverbaar is en uw gegevens zijn gecontroleerd. Uw wordt dan door ons gebeld met het telefoonnummer ********** voor het maken van een bezorgafspraak.

Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over nummerbehoud & bezorging.

Met vriendelijke groet,
Telfort Online Shop



Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ook via Telfort hebben besteld en wat hun orderstatus is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-11, 13:57
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Besteld via KPN online, wordt vrijdag 28-10-11 tussen 09.00 en 13.00 uur geleverd!
  #3  
Oud 27-10-11, 14:00
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vak20 Bekijk bericht
Besteld via KPN online, wordt vrijdag 28-10-11 tussen 09.00 en 13.00 uur geleverd!
Bedankt voor je reactie, maar mijn vraag is:
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ook via Telfort hebben besteld en wat hun orderstatus is.
  #4  
Oud 01-11-11, 15:55
Jelle002 Jelle002 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard Iphone 4s bestellen via Telfort

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie, maar mijn vraag is:
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ook via Telfort hebben besteld en wat hun orderstatus is.
Zelf heb ik via de winkel van Telfort een telefoon met abbonament gereserveerd. Er is toen mij verteld dat ze mij zullen bellen wanneer de telefoon beschikbaar komt. Opvallend vind ik wel dat ik geen bestel / ordernummer in de winkel heb gekregen. Via de forum van de Telfort website is er ook de vraag van de klanten wanneer hun telefoon geleverd kan worden. Daarin blijkt dat Telfort zelf zegt dat de telefoon momenteel buiten voorraad is maar dat je wel standaard een e-mail krijgt met daarin het bericht dat hij WEL op voorraad is. Beetje raar.

Lees hier het hele gesprek daarover op de Telfort forum: http://forum.telfort.nl/topic10578.html

Ik hoor het graag mocht er iets nieuws over bekend zijn.
  #5  
Oud 01-11-11, 23:50
zwll zwll is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelle002 Bekijk bericht
Zelf heb ik via de winkel van Telfort een telefoon met abbonament gereserveerd. Er is toen mij verteld dat ze mij zullen bellen wanneer de telefoon beschikbaar komt. Opvallend vind ik wel dat ik geen bestel / ordernummer in de winkel heb gekregen. Via de forum van de Telfort website is er ook de vraag van de klanten wanneer hun telefoon geleverd kan worden. Daarin blijkt dat Telfort zelf zegt dat de telefoon momenteel buiten voorraad is maar dat je wel standaard een e-mail krijgt met daarin het bericht dat hij WEL op voorraad is. Beetje raar.

Lees hier het hele gesprek daarover op de Telfort forum: Telfort forum • Toon onderwerp - Status bestelling iPhone 4S

Ik hoor het graag mocht er iets nieuws over bekend zijn.
Ik heb precies hetzelfde! Tegen mij is gezegd dat ze vrijdag 12 telefoons hebben gekregen waarvan geen 1 32GB. Ik was de 2e op de lijst van de Iphone 32 GB! Raar dat de telfort winkel deze niet heeft gekregen terwijl T-mobile juist de iphones met 32GB 'over' hadden in vergelijking met de 16 en 64gig(las ik afgelopen vrijdag).
  #6  
Oud 02-11-11, 21:56
kakbouter kakbouter is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Op 26-10 ook een nieuw abbo bij Telfort aangegaan ter vervanging van m'n Telfort SIM-Only abbo. M'n 3Gs wordt vervangen door een 4S 32Gb......
Enfin, volgens de Klantenservice zou ik de binnen een week het toestel kunnen ontvangen.
De status van mijn bestelling is "Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS) status per: 28-10-2011" Het is inmiddels 2-11 en nog niets.


Ik heb begrepen dat de 32Gb helemaal niet is geleverd door Apple en dat elke donderdag geleverd word. Cross Fingers dus.


Ik update deze post wel zodra ik meer weet.
  #7  
Oud 03-11-11, 11:55
zwll zwll is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 8
Standaard

Hoe komt iedereen er toch bij dat Apple donderdag levert?

Krijgt telfort(magazijn) donderdag dan deze telefoons of levert apple deze direct aan de telfortwinkel?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 19:22
Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone alterego123 Vodafone 391 17-12-11 11:55
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
Telfort: geen 3g ontvangst? => bestel een nieuwe simkaart xetradax KPN 4 02-12-08 20:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.