//

KPN of Telfort?

KPN of Telfort? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben heel sterk aan het twijfelen tussen KPN of Telfort. In het verleden heb ik een iPhone met T-Mobile gehad. Maar bij dat netwerk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-11, 21:29
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard KPN of Telfort?

Ik ben heel sterk aan het twijfelen tussen KPN of Telfort.
In het verleden heb ik een iPhone met T-Mobile gehad. Maar bij dat netwerk wil ik nooit meer!

Gezien mijn bel en datagedrag vallen de overige providers (denk ik) af.

Ik bel gemiddeld rond de 250 per maand. Qua data zit ik rond de 900mb per maand. Smsen in geval van nood, lees hooguit 5 berichten per maand.
Ik ben T-Mobile gewend qua snelheid en dat komt vaak uit de speedtest niet hoger dan 1mbps en hooguit een 2mbps.

Na lang zoeken en vergelijken kom ik bij de volgende abonnementen uit:

KPN Personal sim
  • 275 min/sms
  • 750mb
  • voordeeloptie 250mb (wat ik dus wel standaard gebruik van ga maken)
  • € 50,-
Voordelen: internet 14,4 mbps, belminuten betalen per seconde (natuurlijk na eerste), maandelijks abonnement aanpassen, hoewel de data dan ook naar beneden gaat, zal dit voor mij geen optie zijn.
Nadelen: internet 14,4 mpbs, volgende de dekkingskaart is het maximale haalbaar een verbinding van 7,2 mbps

Toestelprijs: € 279,95 (32GB)
Aansluitkosten: € 29,95
Totaalkosten na 24 maaden: € 1.509,90


Telfort
  • 300 min
  • 1GB
  • € 40,90
Voordelen: data die over is wordt automatisch 1 maand meegenomen, KPN netwerk.
Nadelen: internet 3,6 mpbs, afreken per minuut. Belkosten buiten bundel hoog (30 cent pm, zelfde tarief als KPN buiten de bundel). Sms 30 cent per stuk (was een smsje in 1998 niet 30 gulden cent!)
Toestelprijs: € 279 (32GB)
Aansluitkosten: € 29,95
Totaalkosten na 24 maaden: € 1.126,95 (korting 1ste 4 maanden verrekend)



Welke optie is volgens jullie het beste?
Haal ik met Telfort standaard ook de snelheid van 3,6 mbps als de dekkingskaart van KPN aangeeft dat het maximale 7,2 mbps aangeeft in mijn gebied?
Is 3,6 mbps wel een redelijke snelheid als ik mijn iPhone met grote regelmaat gebruik. Ik doe gaan jailbreak activiteiten zodat ik torrents of wat dan ook kan downloaden. Het is puur internet, social media en een stuk of 5 YouTube filmpjes per week.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Mocht iemand een ander voorstel / provider weten, reacties zijn welkom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telfort/KPN: geen push. Peter_K KPN 12 21-06-10 20:31
iPhone internet (Wi-Fi) kpn/telfort xXbijvanckXx Wi-Fi 2 27-01-10 12:24
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
Uitschakelen Edge/Gprs KPN/Telfort Iphone 2g Camulos Archief 1 08-07-09 19:32
ongevraagd internet van telfort en kpn paulvanwees Archief 4 01-06-08 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.