//

KPN Vodafone, T-Mobile, Hi of Telfort?

KPN Vodafone, T-Mobile, Hi of Telfort? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben nog steeds aan het rondspeuren naar een goed abonnement voor de 4s. Ik wil niet een toestel los kopen en een sim ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-11, 14:44
Buchini Buchini is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard KPN Vodafone, T-Mobile, Hi of Telfort?

Hey,

Ik ben nog steeds aan het rondspeuren naar een goed abonnement voor de 4s. Ik wil niet een toestel los kopen en een sim only abo, of een 1 jarig abonnement. Ik ben dus echt alleen op zoek naar een 2 jarig abonnement.

Ik heb mijn lijstje verkleint tot de volgende abonnementen.

Naam, totale prijs 2 jr, belminuten, data, datasnelheid.

KPN, 1299, 200, 500mb, 14.4
Vodafone 1329, 200, 500mb, 7.2
T-mobile 1172, 300, 1000mb, 7.2
T-mobile 1054, 200, 1000mb, 7.2
Hi 1189, 250, 1000mb, 7.2
Telfort 1117, 250, 1000mb, 3.1


Qua prijs vind ik ze allemaal acceptabel. Waar het me nu om gaat is dekking, service, snelheid. Welke provider is voor jullie doorslaggevend, als je op dat gebied let?

gr


Buchini
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 15:14
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Als je op snelheid kijkt valt Telfort en KPN direct af, heb zelf een tijdje een Hi abonnement gehad en vond hun qua service ronduit K*T Dan blijft er enkel nog Vodafone en T-Mobile over.....
Snelheid is gelijk, de meeste vinden Vodafone een betere dekking hebben maar heb beide en persoonlijk vind ik er weinig verschil in zitten, is denk ik ook sterk afhankelijk van de regio waar je zit. T-Mobile is goedkoper en daar is het datalimiet hoger. Ook ga je bij T-Mobile niet meer betalen als je over het datalimiet heen zit maar zetten ze je terug in snelheid, dat is bij Vodafone niet het geval.
Zoals ik al eerder melde, heb een abonnement bij beide maar T-Mobile is voor mij persoonlijk favoriet.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #3  
Oud 28-10-11, 15:20
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

die 14,4 is leuk, maar haal je volgens mij nergens, t-mobile dekking is zeer slecht, klantenservice ook zeer slecht. Vodafone dekking is goed, maar niet zo goed als kpn, alleen de klantenservice bij voda is niet best.
't is maar net waar je het meeste belang aan hecht.
3.1 snelheid heb ik nu zelf ook, en is prima te doen.
__________________
Bla bla bla...
  #4  
Oud 28-10-11, 15:22
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe denken jullie hierover?

http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...n-telfort.html

Alvast bedankt.
  #5  
Oud 28-10-11, 15:31
Buchini Buchini is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Iemand verwees mij deze website door. Uit dit onderzoek komt Telfort naar voren uit de test. Wie heeft het beste iPhone-abonnement? | One More Thing

Waarom?

Ook bij de kleinste abonnementen krijg je 1GB aan data;
Telfort is de enige provider waarbij je overgebleven data één maand meeneemt;
Wanneer je niet SMS’t betaal je er ook niet voor en dat is fijn in een wereld met iMessage en WhatsApp;
Er zijn veel verschillende aantrekkelijk geprijsde minutenbundels, zodat je makkelijk een passende bundel kunt vinden;
Je belt via het betrouwbare KPN-netwerk;
3,6 mbps lijkt weinig, maar is in de praktijk snel genoeg én meestal een echt bereikbare snelheid;
Er zijn geen gekke voorwaarden die prijsopdrijvend werken;
Tenslotte krijg je tijdelijk 2 of 4 maanden gratis bij een contract van respectievelijk 12 en 24 maanden. Omdat dit voordeel tijdelijk is, is dit niet meegenomen in de vergelijking.
  #6  
Oud 28-10-11, 15:56
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kanttekening: Telfort rekent per minuut af.

Maar de snelheid 3,6mbps is dat echt voldoende?
Ik heb op het moment T-Mohel!
Komt nooit boven de 1 mbps uit.

Volgens de KPN dekkingskaart heb ik in mijn gebied max 7,2 mbps. Betekent dit dat Telfort makkelijk dan 3,6 mbps kan halen? Of in ieder geval sneller dat T-Mobile.

Is het in de praktijk echt merkbaar of ik met T-Mobile verder ga (en onder de 1mbps blijf zitten) of overstap op Telfort.
  #7  
Oud 28-10-11, 21:51
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

ik vind het zeker goed te doen, heb niet het idee dat ik snelheid mis.
  #8  
Oud 31-10-11, 12:11
Buchini Buchini is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
ik vind het zeker goed te doen, heb niet het idee dat ik snelheid mis.
Jij hebt telfort?
  #9  
Oud 16-11-11, 22:20
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
die 14,4 is leuk, maar haal je volgens mij nergens, t-mobile dekking is zeer slecht, klantenservice ook zeer slecht. Vodafone dekking is goed, maar niet zo goed als kpn, alleen de klantenservice bij voda is niet best.
't is maar net waar je het meeste belang aan hecht.
3.1 snelheid heb ik nu zelf ook, en is prima te doen.
Amen, zo is het precies, wat de dekking en snelheid betreft.

KPN is en blijft het beste, in stedelijke gebieden is Vodafone vergelijkbaar maar in de meeste uithoeken heb je bij KPN toch beter bereik, is mijn ervaring na enkele jaren KPN/Telfort en Vodafone. Denk aan de waddeneilanden en aan bos en duin bijvoorbeeld. T-Mobile doet het nog een stukje minder (dat had mijn vriendin een jaar geleden. Toen echt niet vergelijkbaar met KPN/Voda)

Wat snelheid betreft mag je meestal al blij zijn als je die 3,6 Mbit al haalt. Let wel ff op de upload speed, als je daar veel gebruik van maakt. Dat kan per abonnement erg verschillen, zeker bij KPN (0,1 Mbit tov 2 Mbit).
Reageren

Labels
iphone4s, nederland, providers



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Officiele Carrier Logos KPN, Vodafone, T-Mobile NL gerarddvb Jailbreak apps en thema's 80 22-01-12 14:57
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
iPhone 3.0 met T-mobile of Vodafone (of Telfort houden)? LJArnoud Odido (T-Mobile) 0 06-06-09 00:07
Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort? jaapbuijs KPN 21 16-01-09 22:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.