//

Verschillen in opslagruimte Iphone 4S bij KPN

Verschillen in opslagruimte Iphone 4S bij KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of de verschillende formaten van opslagruimte (16, 32 en 64 gb) op verschillende tijden worden uitgeleverd aan telecom aanbieders? Ik heb sterk het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-11, 21:21
iDid's schermafbeelding
iDid iDid is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard Verschillen in opslagruimte Iphone 4S bij KPN

Weet iemand of de verschillende formaten van opslagruimte (16, 32 en 64 gb) op verschillende tijden worden uitgeleverd aan telecom aanbieders? Ik heb sterk het idee dat de 64gb nog niet kan worden geleverd door bijvoorbeeld KPN, terwijl mijn hele omgeving inmiddels is voorzien van een 16gb exemplaar. Dat terwijl ook KPN verzekerde hem de 28ste te kunnen bezorgen. Die telefoon is niet het spannendste, maar een simkaart en een telefoonnummer zouden wel mijn bereikbaarheid wat meer vergroten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 22:01
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Ja klopt, tot nu toe hebben ze alleen de 16gb geleverd. Als ik zo lees op de form komt morgen de 32gb en de 64gb kan nog wel even duren denk ik, want bij tmobile moet je ook lang wachten ook al ben je de eerst die hem had bestelt.
  #3  
Oud 31-10-11, 22:07
iDid's schermafbeelding
iDid iDid is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard

Ik hoop dat KPN dan bereid is om eerst de simkaart en het nummer te leveren en later de telefoon. Ik ben op dit moment onbereikbaar en moet wellicht maar een prepaid kaartje aanschaffen. De klantenservice verschaft zichzelf maarliefst 72 uur de tijd om te reageren. Daarin loop ik naar abu dhabi met een kameel op mn rug.
  #4  
Oud 31-10-11, 22:11
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Wat zolang!? Ik zou even bellen als ik jou was en vragen of ze niet je sim eerder kan geven of even naar de winkel gaan dan kan je hem misschien nog gelijk meenemen ook
  #5  
Oud 31-10-11, 22:17
iDid's schermafbeelding
iDid iDid is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard

Denk dat als ik naar een winkel ga er twee trajecten door elkaar gaan. En misschien is dit een reden voor hun om wat haast te maken met het uitleveren van de hele zooi. Ik kan het voor mn werk slecht verkopen dat ik onbereikbaar ben. Al geeft het ook wel een bepaalde serene rust haha
  #6  
Oud 31-10-11, 22:29
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Ja, is inderdaad een mooi excuus snap dat het heel vervelend is als je niet bereikbaar bent. Is ook wel een beetje pech dat je nou precies die ene hebt gekozen die als laatste wordt geleverd. Overigens weet ik niet of mijn info helemaal klopt. Maar voor zover ik het weet is alleen de 16gb geleverd. En waarschijnlijk kan ik morgen de 32gb in de winkel ophalen, ik had hun vrijdag gebeld en ze zeiden dat ze die dinsdag krijgen. Maar ik weet wel zeker dat bij tmobile de 64gb pas later wordt geleverd dan de andere modellen.
  #7  
Oud 31-10-11, 23:20
gertgink gertgink is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

T-mobile klant hier. Voor 4S 64G. 21e besteld, wordt morgenochtend geleverd.
Valt wel mee met dat latere leveren denk ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijden verschillen bij synchroniseren met twee IPhones krema01 iTunes 1 18-05-08 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.