iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Sim only iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/103579-sim-only-iphone-4-a.html)

mr-3gs 05-11-11 11:22

Sim only iPhone 4
 
Over een maand verloopt mijn sim only van telfort met onbeperkt internet ( fair use policy ) gemiddeld gebruikt ik tussen 1.2-15gb breed gemeten.

Nu ben ik opzoek naar een sim only met ongeveer 300 min en onbeperkt internet. Alleen hyvesmobil heeft nog onbeperkt internet, snelheid is rond de 300kb om tegenwoordig fatsoenlijk te internetten heb je minimaal een snelheid van 1mb nodig. Nu internet ik met 768kb en vind dit prima gaan.

Telfort heeft nu een bundel met 1,5gb voor €15,95.

Zijn er meer mensen die hiermee zitten en niet weten wat ze moeten doen. Alle providers bieden 1gb aan voor 10 euro ga je hierover heen dan betaal per mb. Je moet constant in de gaten wat je verbruikt.
Ik wil maximaal 25 euro per maand uitgeven aan een sim only 300min en internet. Het liefst geen t-mobile iedereen klaagt over het bereik.

remundo7000 05-11-11 12:04

Waarom hou je het huidige abonnement niet? Alleen de contractduur is over, het abonnement loopt door. Tenzij je het opzegt.

mr-3gs 05-11-11 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 (Bericht 731435)
Waarom hou je het huidige abonnement niet? Alleen de contractduur is over, het abonnement loopt door. Tenzij je het opzegt.

Omdat je na 12 maanden de volle pond moet betalen. Korting is 12 maanden geldig.

remundo7000 05-11-11 12:13

Oh het wordt nu duur! Ik heb nu Ben, maar al sinds juni. Toen hadden ze nog onbeperkt internet. Ze hebben nog steeds wel een redelijke deal, maar niet onbeperkt.

Edit: net even gekeken, de abonnementen bij Ben zijn een stuk duurder en slechter dan een paar maanden geleden. Als ik op belwijzer mobiel kijk, zijn youfone, Rabo mobiel en Hyves mobile nu het minst duur.

michiel1996 05-11-11 12:37

ik heb hyves mobile en heb voor 5,- extra sneller internet erbij genomen dan heb je een snelheid van 3mb :) maar wel nogsteeds onbeperkt internet..

mr-3gs 05-11-11 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 (Bericht 731440)
Oh het wordt nu duur! Ik heb nu Ben, maar al sinds juni. Toen hadden ze nog onbeperkt internet. Ze hebben nog steeds wel een redelijke deal, maar niet onbeperkt.

Edit: net even gekeken, de abonnementen bij Ben zijn een stuk duurder en slechter dan een paar maanden geleden. Als ik op belwijzer mobiel kijk, zijn youfone, Rabo mobiel en Hyves mobile nu het minst duur.

Over Youfone heb ik geen goed woord gevonden op het net alleen maar slechte reacties. Rabo mobiel en Hyves mobile hebben inderdaad onbeperkt internet alleen op een zeer lage snelheid 368kb dacht ik. Hyves heeft de mogelijkheid om voor 5 euro snel internet te krijgen, helaas gebuikt Hyves mobile het netwerk van t-mobile bereik is hier minimaal.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.