//

Iphone gebruikbaar na overstappen?

Iphone gebruikbaar na overstappen? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, IK zou graag de Iphone 4s willen halen. Maar mijn huidige contract loopt bij Hi en die loopt af op 31 januari. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-11, 16:03
Ray89 Ray89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard Iphone gebruikbaar na overstappen?

Hallo allemaal,

IK zou graag de Iphone 4s willen halen. Maar mijn huidige contract loopt bij Hi en die loopt af op 31 januari. Ik kan dan al verlengen op 1 dec. Maar ik zou dan over willen stappen naar Telfort omdat het dan een stuk goedkoper wordt. Het is mogelijk om dan op 1 dec naar een Telfort winkel te gaan om een nieuw contract af te sluiten die ingaat op 31 januari heb ik begrepen. Dan krijg ik mijn nieuwe telfort simkaart + de nieuwe iphone 4s! Maar kan ik die dan wel gebruiken met mijn Hi simkaart als ik die inruil bij Hi of zelf knip naar een mirco sim? Want zijn de toestellen van Telfort simlock vrij?

Want anders moet ik wachten tot 29 januari. Want heb geen zin om 2 contracten te hebben. Hoe graag ik ook de Iphone wil.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ps. Als dit het verkeerde forum is voor mijn vraag mijn excusses. Het leek mij de beste plaats voor mijn vraag
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-11, 16:10
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

iPhone 4S is simlockvrij in Nederland. (Dat lees ik tenminste op dit forum)
Dus je moet een microsimkaart hebben van Hi dan kun je de laatste 2 maand van je Hi abonnement gewoon de 4S gebruiken. Heb je wel internet bij Hi?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 07-11-11, 17:12
Ray89 Ray89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Oh dat is goed nieuws. Zal het voor de zekerheid nog even navragen in de winkel. Maar ik heb internet bij me Hi abonnement. Nog de oude regeling van Hi eindeloos online. Als ik 10 keer meer dan de gemiddelde gebruiker verbruik gaat me snelheid naar beneden. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie!
  #4  
Oud 07-11-11, 19:00
madcat madcat is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Hi levert hun iPhone simlock vrij, de helpdesk vertelde me dat het wel gelockt zou zijn. maar heb net vandaag mijn TMobile simkaart "verknipt" zodat deze in de 4s past. En dit werkt prima!
Dat voorkomt onverwachte hoge kosten met hun 0-abbo (waarvan ik toch nog 10 kb data heb moeten betalen voor het activeren)
  #5  
Oud 07-11-11, 20:27
Ray89 Ray89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik ga niet overstappen naar Hi, maar naar telfort. Maar neem aan als Hi simlock vrije telefoons heeft dat Telfort dat ook heeft?
  #6  
Oud 07-11-11, 20:51
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ray89 Bekijk bericht
Maar ik zou dan over willen stappen naar Telfort omdat het dan een stuk goedkoper wordt.
Weet je wel zeker dat je over wilt gaan?

Lees dit maar eens!

Citaat:
Hoe werkt de Fair Use Policy?
U kunt gerust internetten, e-mailen en chatten met surf&mail en mobiel internet, zolang uw internetgebruik niet excessief hoger is dan het gemiddelde gebruik van andere klanten met dezelfde bundel of hetzelfde abonnement. Is uw gebruik excessief hoger dan gemiddeld? Dan zullen wij u daarover informeren. De beoordeling of uw gebruik in overeenstemming is met de Fair Use Policy ligt geheel bij Telfort.

Indien u na meerdere waarschuwingen geen gehoor geeft en u uw internetgebruik niet aanpast, heeft Telfort het recht om de overeenkomst (surf&mail of mobiel internet) te ontbinden. Uw internetverbinding wordt dan geblokkeerd en de resterende kosten van de bundel of het abonnement worden in een keer in rekening gebracht.

Als u gebruikmaakt van surf&mail, wordt alleen uw internetbundel geblokkeerd. U kunt dan nog wel bellen en sms’en met uw abonnement. Nadat de surf&mail bundel is afgesloten, kunt u ook weer gebruikmaken van internet. U betaalt dan de buiten de bundel tarieven voor internet op uw mobiele telefoon.

Als u gebruikmaakt van mobiel internet (voor op uw laptop of tablet), wordt het volledige abonnement afgesloten en ontvangt u een eindfactuur.

Wat staat er precies in de Algemene Voorwaarden over Fair Use Policy?
De Fair Use Policy is onderdeel van de Algemene Voorwaarden. Deze zijn geleverd bij het aangaan van de overeenkomst. U kunt deze ook vinden op telfort.nl/voorwaarden. In de Fair Use Policy staat onder meer dat:

- Telfort de Contractant bij regelmatig niet-normaal, oneigenlijk dan wel excessief gebruik zal informeren en sommeren het gebruik aan te passen;
- regelmatig significant meer gebruik dan de gemiddelde klant van surf&mail of mobiel internet niet is toegestaan;
- indien de Contractant het gebruik niet aanpast nadat Telfort daarom heeft verzocht, Telfort het recht heeft om maatregelen te nemen, waaronder de Dienst buiten gebruik stellen of de Overeenkomst ontbinden waarbij Telfort aanspraak kan maken op de vaste kosten van de nog resterende minimumduur van de Overeenkomst waarbij Contractant geen rechten kan ontlenen aan enige voorgaande toegekende kortingen.
  #7  
Oud 07-11-11, 21:47
Ray89 Ray89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Weet je wel zeker dat je over wilt gaan?

Lees dit maar eens!
Oh daar maak ik me niet druk om. Op school en thuis maak ik gebruik van Wi-Fi en daarbuiten gebruik ik internet niet vaak genoeg om me zorgen te maken. Ze hebben me nog nooit gewaarschuwd oid.

Maar ik ga weg bij Hi omdat mijn klantwaarde a is. Dus dat betekend dat ik meer moet betalen dan een nieuwe klant bij Hi. Want die stroomt in als klantwaarde c. En bij telfort ben ik goedkoper uit als ik daar met een schone lei begin dan bij Hi. En ik ga dan een internetbundel van 1gb afsluiten. En weet zeker dat ik daar niet overheen kom.

Maar het gaat me meer om of ik in de tussentijd ( 1 dec t/m 31 jan) mijn Hi simkaart kan gebruiken in een iphone die van telfort afkomt. Dus of ze simlockvrij zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 en nu overstappen naar KPN Iphone3Gs KPN 7 03-10-10 16:57
Wel of niet NU overstappen naar de IPhone? chippie777 Koopinformatie Nederland 67 06-02-10 14:58
Vodafone: overstappen naar T-Mobile + iPhone RobinvD Overige providers Nederland 8 04-06-09 17:38
Mac OS X: iPhone en overstappen van windows naar mac erik127 iTunes 2 07-04-08 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.