//

iPhone 4S 64gb KPN

iPhone 4S 64gb KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil niet per definitie weer een nieuw 'Help wanneer krijg ik mijn iPhone' topic starten, maar ik wil wel een ieder vragen of zij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-11, 00:17
iDid's schermafbeelding
iDid iDid is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard iPhone 4S 64gb KPN

Ik wil niet per definitie weer een nieuw 'Help wanneer krijg ik mijn iPhone' topic starten, maar ik wil wel een ieder vragen of zij mij misschien een antwoord kunnen geven op de vraag hoe KPN momenteel in haar voorraad zit. Het is werkelijk schandalig dat ik dit op een forum moet vragen omdat men mij niet kan/wil helpen op verschillende media die KPN biedt.

Telefoon besteld op 21 Oktober jongstleden met de garantie de telefoon plus het nieuwe abonnement te ontvangen op 28 Oktober 2011. De juffrouw aan de andere kant van de zender zei zelfs letterlijk 'Iedereen krijgt hem, of niemand krijgt hem'. De iPhone 64GB 4s is schijnbaar nog bij niemand geleverd die hem met KPN heeft besteld? Graag een redelijk antwoord.

Voor mij ligt het probleem nog gecompliceerder, doordat ik door middel van een zakelijk geschil met Vodafone sinds 21 Oktober ben afgesloten (inclusief het verlies van 'mijn' nummer). Ik heb dus GEEN nummer op dit moment, en geen abonnement. Mijn e-mail waarop ik KPN vriendelijk verzocht de simkaart en het nummer (te lezen als abonnement) voortijdig op te sturen daar waar ik het dringend nodig heb, werd beantwoord met een korte 'Wij kunnen niet vertellen wanneer uw iPhone wordt geleverd'. Terwijl ik toch echt een hele andere vraag stelde. Gezien de wachttijden van de belservice (circa. 20 minuten) en de 72-uurs wachttijd voor een mail om vervolgens vriendelijk te worden afgeblafd ga ik maar weer verder kijken. Daarnaast verwijst de juffrouw in de e-mail naar TNT en haar 'Track and trace'. In een eerdere bevestiging van mijn contractafsluiting kreeg ik echter bericht dat 'CEVA logistics' de telefoon bij mij gaat bezorgen.

Ik ben ten einde raad en ben nu al twee weken onbereikbaar. Ik ben vanmiddag beltegoed wezen kopen bij een tankstation om iemand te kunnen bellen. Het moet niet gekker worden. Ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-11, 10:07
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

In de winkels ook geen vooraad zover ik weet...
Vaak wel de 16 gig maar de andere stukken minder.
Dit blijkt ook wel uit het uitleveren van Apple aan de klanten die via Apple zelf besteld hebben deze modellen duurde soms wat langer...
En wit schijnt nog minder geleverd te worden....

Wij wachten of me zusje wacht ook op een belletje van een KPN winkel met dat de hare binnen is....

Ik heb dan ook geen Fo
Is voor je enkel eens zo nu en dan een winkel binnen lopen en vragen dan je bestelling via KPN online cancelen...
  #3  
Oud 09-11-11, 20:02
iDid's schermafbeelding
iDid iDid is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard

Wonder boven wonder kwamen ze hem vanavond bezorgen. Helaas was er 1 letter teveel toegevoegd aan mijn achternaam en vertelde de beste meneer dat hij hem niet mocht overhandigen en hij loopt zo weg. Ik ben nog steeds sprakeloos..
  #4  
Oud 09-11-11, 20:03
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iDid Bekijk bericht
Wonder boven wonder kwamen ze hem vanavond bezorgen. Helaas was er 1 letter teveel toegevoegd aan mijn achternaam en vertelde de beste meneer dat hij hem niet mocht overhandigen en hij loopt zo weg. Ik ben nog steeds sprakeloos..
Das wel heeel bizar...
  #5  
Oud 10-11-11, 00:13
martijnte martijnte is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Das wel heeel bizar...
Dat is absoluut niet bizar! En wel om de volgende reden. De exacte naam moet overeenkomen met de naam op je id paspoort of rijbewijs. Mocht die meneer/ jongeman toch de telefoon overhandigen kun jij als klant zeggen dat het contract niet geldig is omdat je achternaam er niet goed opstaat. Hier zal de rechter je dan ook gelijk ingeven.

Maar goed over de iPhone 4s afgelopen zaterdag bij de mediamarkt binnen gelopen om het contract van me vrouw te verlengen. Vroeg ik wanneer ze iPhone weer binnen kregen. Zeiden ze dat ze er nog zat hadden van alle soorten erg veel. Blijkt dat ze de iPhone's niet los mochten verkopen omdat ze er anders telkens 1 minder binnen krijgen van Tmobile. Dus mocht je je abonnement willen verlengen kun je het best naar de media markt gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.