//

Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim

Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb precies hetzelfde probleem, heb vandaag weer een nieuwe simkaart gehaald (Telfort). Heb geen service of ik heb vol bereik maar heb geen verbinding! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-12-11, 16:06
sheila81 sheila81 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb vandaag weer een nieuwe simkaart gehaald (Telfort). Heb geen service of ik heb vol bereik maar heb geen verbinding! Dit is heel vreemd want je denkt toch, ik heb bereik en de 3g staat aan dat je kunt bellen en internetten maar dat is bij mij niet het geval.
Het is mijn eerste Iphone maar ik heb er alleen maar ellende mee. In de Apple store kunnen ze je niet helpen en geven ze een nr van Apple support alleen heb ik pech de afdeling die ik nodig heb is in het weekend gesloten!!!

Als er iemand is met de geniale oplossing hoor ik het graag.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-12-11, 16:20
iOktay iOktay is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

ik heb laatst ook een iPhone 4S 16GB gekocht icm met een KPN simkaart. Ikheel heel vaak dat ik geen gehoor krijg, terwijl de andere kant opneemt en beantwoord.Wanneer ik de luidspreker aanzet dan hoor ik het wel. Ik heb al meerdere keren een nieuwe simkaart aangevraagd maar iedere keer het zelfde gezeik. Ik heb ook een kruistest gedaan en merk dat de simkaart in een andere toestel wel functioneert. Ik ga het toestel opsturen ter reparatie hopen dat daar het antenne of iets wordt vervangen, want word hier een beetje para van!
  #23  
Oud 20-03-12, 08:12
HuubHellings HuubHellings is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

I had a lot of "no service" issues. I went with my phone 4s to the apple store. The genius found out after diagnosis that many problems were seen with connections in my phone. He gave me a new iPhone 4s. At home it turned out that the "no service" problem was back. by accident I discovered that the problem was solved after I had removed the cover. I have put a movie on youtube. I hope this solution will be helpfull for at least some of you.
*
YouTube - Broadcast Yourself.
*
Regards,
Huub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s Met HI sim only abo (geen service) na simkaart knippen (zelf) SoloX iPhone algemeen 15 19-11-11 18:49
Geen iPad 3G ontvangst met KPN sim baobap iPad algemeen 10 09-12-10 22:30
iPhone 4 KPN micro sim werkt niet Ezra KPN 7 08-08-10 00:00
Nieuwe iPhone, SIM-kaart met pincode marckohlbrugge Archief 3 08-12-09 12:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.