//

Overstappen van T-Mobile naar Hi

Overstappen van T-Mobile naar Hi discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Door de slechte dekking hier in en rondom het huis mag ik me contract ontbinden. Heb er nog geen ja op gezegd aangezien ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-11, 19:06
DennisScholing DennisScholing is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Twente
Berichten: 61
Standaard Overstappen van T-Mobile naar Hi

Hoi!

Door de slechte dekking hier in en rondom het huis mag ik me contract ontbinden. Heb er nog geen ja op gezegd aangezien ik eerst wou kijken welke provider dan wel voor mij geschikt zou kunnen zijn. Ik kwam uiteindelijk op Hi uit, vanwege het netwerk van KPN!

Nu het volgende probleem, nja probleem... Ik snap het niet! Heb met t-mobile gebeld omtrent nummerbehoud. Ze kon me vertellen dat ik bij Hi gewoon een abonnement moest nemen met nummerbehoud, vervolgens weer bellen naar t-mobile dat ik dan me contract wou ontbinden.
Hi zegt weer, Nee, je moet eerst een datum afspreken wanneer je contract wordt beëindigd. Dat geef je weer door aan ons en dan zetten wij alles verder in werking.

Wat is het nou? Moet ik nou eerst een abbo bij Hi aanschaffen en dan opzeggen. Of precies andersom? Tevens kon T-Mobile me ook nog niet vertellen wat me 3GS kost als ik hem wil houden (Nog 6 maanden te gaan)

Als het zo'n gezeur is, dan maar een nieuw nummer denk ik :')
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-12, 18:40
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Als je nu gewoon T-mobile belt om je contract te ontbinden met nummerbehoud, dan vraag je de datum wanneer het zo ver is. De datum geef je dan door aan Hi, die vervolgens een nieuwe abonnement voor je afsluit.
__________________
  #3  
Oud 17-05-12, 12:16
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Kan nog makkelijker. Binnen 2 maanden voor beëindigen van je abo mag je overstappen. Je sluit bij Hi een nieuw abo af en krijgt vanzelf een brief wanneer het nieuwe abo ingaat. Je kan ook wachten tot de contractdatum is verstreken en dan deze manier gebruiken. Je betaald dan nog wel een maand extra bij T-Mobile (heb deze methode gehanteerd bij abo van mijn dochter. Haar abo liep af in feb. Uiteindelijk wordt het abo overgezet op 23 mei).
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
  #4  
Oud 17-05-12, 17:40
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Bij contract ontbinding geldt het volgende: bel huidige provider: spreek af wanneer je abonnement ontbonden wordt, vraag eventueel of er een naam persoon/code genoteerd moet worden bij aanvraag nummerbehoud door nieuwe provider. Bel nieuwe provider en geef daar de datum van ontbinding door en vertel dat je contract ontbonden wordt wegens slechte dekking.

Waarschijnlijk moet je dan nog je mobiel inleveren (vraag of dit in een shop mag). Vraag altijd naar een medewerker van nummerbehoud bij je huidige provider. Bij de nieuwe hoef je alleen door te geven wanneer het contract stopgezet wordt, dan verzorgen zij je nieuwe aansluiting bij hun. Als je de mobiel wil houden kan een medewerker van nummerbehoud je vast wel doorzetten naar iemand die dat bij t-mobile wel weet.

Houd een maand aan voor op te zeggen, mag denk ik sneller. Maar dan kan Hi nog alles leveren op tijd.

Succes!

Zoals altijd: noteer de naam van elk persoon die je spreekt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overstappen naar T-Mobile B-ruil Odido (T-Mobile) 3 15-05-10 15:42
Vodafone: overstappen naar T-Mobile + iPhone RobinvD Overige providers Nederland 8 04-06-09 18:38
Problemen met overstappen van orage naar t-mobile Sehash Odido (T-Mobile) 2 22-08-08 09:44
Vraagjes over overstappen naar t-mobile vanaf hi Kajlaurent Odido (T-Mobile) 1 28-07-08 14:33
Nu al overstappen naar T-Mobile bverp Odido (T-Mobile) 3 20-07-08 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.