iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Kpn Internet Op Iphone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/1105-kpn-internet-op-iphone.html)

jermain 19-10-07 23:11

Kpn Internet Op Iphone
 
Wat moet je in Stellen voor Knp Internet op de Iphone ?
wat mag je verbruiken bij dit abbo mobiel internet van KPN Mobiel Hoe Veel Mb )

ruben 20-10-07 10:58

er staat toch een fair use policy...
dus geen vaste hoeveelheid aan mb's.
mocht je te veel leechen (wat ik niet verwacht met deze snelheden...) zullen ze je eerst op de hoogte brengen dmv een brief oid

CrazyGab4u 19-08-08 13:54

Ik heb ook een abbo van KPN met surf & Mail maar ik kreeg gisteren een smsje van KPN dat mijn fair use policy van 10x het gemiddelde was overschreden (data verbruik 00203,7 MB)

Ik viel bijna van mijn stoel en belde met de klantenservice van KPN. Vertelde hun dat ik eigenlijk alleen de buienradar maar gebruik dus hoe kom ik aan zo'n hoge data???
Die vertelde mij dat die data zou kunnen komen omdat buienradar om de x aantal minuten wordt ge-update.

Ik was ervan overtuigd dat als ik op mijn home knop (de grote ronde knop onderin) duwde en weer terug kwam in mijn homescreen van Iphone (daar de icoontje van bv sms-Agenda-Klok-Camera etc staan), internet automatisch verbrak. IS DAT NIET ZO????? Blijft mijn internet actief als ik terug kom in mijn eigen home screen????

Heb nu via BossPref mij Edge en Wi-Fi afgezet maar vraag me echt af hoe het komt dat ik zoveel data heben of het hiermee is opgelost.
Wil dit ook zeggen dat als ik bv even op internet wil ik telkens de Edge moet aanzetten???

WIE KAN ME HELPEN want ik snap er de ballen niet van :confused::confused::confused:

forum.bericht 19-08-08 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CrazyGab4u (Bericht 172373)
Ik heb ook een abbo van KPN met surf & Mail maar ik kreeg gisteren een smsje van KPN dat mijn fair use policy van 10x het gemiddelde was overschreden (data verbruik 00203,7 MB)

Heb je al gekeken wat het verbruik volgens je iPhone is? Zou kunnen dat er een fout bij KPN zit.

CrazyGab4u 19-08-08 14:20

Nee, dat klopt wel. Mijn EDGE-netwerkgegevens zijn
Verstuurd: 9.5 mb
Ontvangen: 106 mb


Heb dus duidelijk veel dataverkeer. Maar dat kan dan alleen maar zijn zoals hun zeggen. Dat mijn internet aan blijft staan terwijl ik denk dat dat niet het geval is. Kijk alleen maar naar de buienradar en heeeeeeeeel af en toe surf ik eens op een site omdat ik snel wat info wil een geen internet voor handen heb.

Heb nu net de gegevens op nul gezet en mijn EDGE en Wi-Fi staan nu af.
Ga eens kijken of ik na een dag wel ontvangen data heb in mijn edge-netwerkgegevens.

SNAP HET ECHT NIET. Was ervan overtuigd dat internet stopte als ik terugkeerde via de ronde knop.

King1987 19-08-08 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CrazyGab4u (Bericht 172382)
Nee, dat klopt wel. Mijn EDGE-netwerkgegevens zijn
Verstuurd: 9.5 mb
Ontvangen: 106 mb

who, das egt veel :eek: ik heb er geen last van..heb ook gwoon buienradar maar die doet het goed en verbruikt niet zo veel..miss een keer opnieuw er opzetten??

CrazyGab4u 19-08-08 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 172504)
who, das egt veel :eek: ik heb er geen last van..heb ook gwoon buienradar maar die doet het goed en verbruikt niet zo veel..miss een keer opnieuw er opzetten??


Snap er ook helemaal nix van. :confused:
Ik kijk eerst even wat er gebeurt qua data nu ik edge heb afgezet. Als die netjes op 0 blijft staan zal ik buienradar er weer eens opzetten.
Had gehoopt dat iemand dit probleem al eens had gehoord want ik vind het zelf ook raar dat ik zoveel data heb terwijl ik (bijna) nix doe :eek:

King1987 19-08-08 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CrazyGab4u (Bericht 172715)
Snap er ook helemaal nix van. :confused:
Ik kijk eerst even wat er gebeurt qua data nu ik edge heb afgezet. Als die netjes op 0 blijft staan zal ik buienradar er weer eens opzetten.
Had gehoopt dat iemand dit probleem al eens had gehoord want ik vind het zelf ook raar dat ik zoveel data heb terwijl ik (bijna) nix doe :eek:

als je edge uitzet zal het indd op nul blijven, miss handiger om te controleren als je buienradar eraf gooit oftie dan op nul blijft ookal staat edge aan, blijft hij op nul was buienrader de boosdoener, download hij nog veel dan was buienradar niet de boosdoener en moet je verder zoeken...

CrazyGab4u 19-08-08 21:15

Is slim. Heb edge weer aangezet maar doe ff nix vanavond. Staat morgenochtend het gebruik nog op nul zal ik de buienradar weer eens erop zetten en kijken wat er dan gebeurd. Moet haast wel aan buienradar liggen want ik doe er niets anders mee.
WORDT VERVOLGT ;)

King1987 19-08-08 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CrazyGab4u (Bericht 172729)
Is slim. Heb edge weer aangezet maar doe ff nix vanavond. Staat morgenochtend het gebruik nog op nul zal ik de buienradar weer eens erop zetten en kijken wat er dan gebeurd. Moet haast wel aan buienradar liggen want ik doe er niets anders mee.
WORDT VERVOLGT ;)

ben benieuwd :cool:

monne 23-08-08 20:36

iphone 3G troubles met internet
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 172377)
Heb je al gekeken wat het verbruik volgens je iPhone is? Zou kunnen dat er een fout bij KPN zit.


Weet iemand hoe je het internet aan de praat krijgt op de iphone 3G next gen( Welke inslellingen zijn nodig oid)... ?

kpn instellingen werken niet :(

Iemand anders ook deze problemen?

King1987 23-08-08 20:58

3g zal je zoizo niet hebbe, volgens mijn heeft kpn/hi dat nog niet....maar correct me if i wrong

monne 23-08-08 21:13

Ja dat is er wel hoor.. ik heb nu ook de HTC Diamond met Hi internet Met 3G

Alleen op de iphone lukt het niet om zoiezo het internet aan de praat te krijgen.. grrr

Verschillende instellingen geprobeerd!

D8..Misschien zijn er mensen die t al wel gelukt is

King1987 24-08-08 19:34

ohke, dat heb je wel? ik dacht dat in nl alleen t-mobile dat aanbood...

ach, weer wat geleerd :p, maar ik kan je niet verder helpe, want ik heb geen 3G

sjaak01 27-08-08 16:15

Hoi

Gebruik voor kpn wel een usim kaart neem een surf en mail abb en de instellingen
Bij edge en 3G (blijf wel onder de 200 mb per maand)doen

internet
leeg
leeg

Ichigo 24-11-08 20:00

Hoezo onbeperkt, zodra ze me daar smsje over gaan sturen mogen ze hun iphone terug hebben en dan mag wat mij betreft het abonnement stop gezet worden, want ik heb hem voor het internet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.