//

Ervaringen met HI abbo's

Ervaringen met HI abbo's discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) In een ander topic had ik al een aantal vragen staan over het overstappen van T-Moble naar Vodafone, maar mijn keuze is eigenlijk gevallen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-12, 15:54
Sarge01 Sarge01 is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 18
Standaard Ervaringen met HI abbo's

In een ander topic had ik al een aantal vragen staan over het overstappen van T-Moble naar Vodafone, maar mijn keuze is eigenlijk gevallen op HI.

Abbo met mooie bundels en goedkoopste toestel lease van 0 euro. Toestel de kast in en dan sim in iphone plaatsen. Goedkoper dan sim only en wel snel internet

Nu wil ik van jullie graag weten of HI een goede keuze is. Met name wat (klanten)service en dekking betreft. Zeker met het oog op het gebruik van een Iphone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-12, 13:16
Gogol Gogol is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik ben op dit moment niet zo tevreden met Hi. Op drukke plaatsen (stations Breda Utrecht) wel 3G maar geen data. Ook de dekking op de plaatsen waar ik regelmatig kom is niet veel beter dan bv t-mobile (alleen maar GPRS). Ik zit nog te twijfelen, want alle providers gehad. Misschien ben ik te kritisch.
  #3  
Oud 10-07-12, 17:42
Sarge01 Sarge01 is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 18
Standaard

Mja ik hoor dat Vodafone wat beter is, maar die is ook heel veel duurder dan hetgeen ik nu van plan ben.

Het is alleen irritant dat als ik bij HI vraag naar Visual voicemail dat echt niemand weet waar ik het over heb en of het kan.
  #4  
Oud 10-07-12, 20:01
Gogol Gogol is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sarge01 Bekijk bericht
Het is alleen irritant dat als ik bij HI vraag naar Visual voicemail dat echt niemand weet waar ik het over heb en of het kan.
Voor zover ik weet biedt alleen t-mobile dat aan
  #5  
Oud 11-07-12, 20:48
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Ik ben net over van T-Mobile naar Hi. Waar ik met T-M geen dekking had heb ik dat met Hi (KPN netwerk) uitstekend. Zo zullen er ook wel plekken zijn die met T-M beter werken. Ik ben tot nu toe tevreden. Klanterservice nog niet nodig gehad. Je kan veel instellen via Mijn Hi.
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 22:26
Niet te bereiken met Hi abbo chocarlaatje iPhone algemeen 4 26-07-09 20:28
iphone met abbo kopen ankid Archief 1 30-06-09 11:34
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.