//

KPN iPhone 5 Pre order

KPN iPhone 5 Pre order discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 9 maanden? En waarom staat er dan in de mail uitdrukkelijk 9 maanden voor 25 Euro all-in ? Makkelijk l****n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 26-09-12, 12:26
DennisdeGroot DennisdeGroot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk bericht
9 maanden? En waarom staat er dan in de mail uitdrukkelijk 9 maanden voor 25 Euro all-in ?
Makkelijk l****n van KPN....... Maar daar komen ze toch echt niet mee weg.......
4 maanden bij 1 jaar, 9 maanden bij 2 jaar.... Maar ik bel nog een keer. ***** bedrijf.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 26-09-12, 12:33
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Het heeft geen nut om te bellen, er staat nog niks officieel in het systeem van de klantenservice.
  #43  
Oud 26-09-12, 12:50
DennisdeGroot DennisdeGroot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Nog een keer gebeld. Het bedrag geld voor de actie periode. Dus bij 1 jaar, 4 maanden 15 euro en bij 2 jaar 9 maanden 15 euro. Wist hij 100% zeker. Wat een $$$$ actie dan. Slecht bedrijf, zal er nooit iets bestellen als het zo moet.
  #44  
Oud 26-09-12, 12:51
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Wat is dan het voordeel van leasen vraag ik me af? Je betaalt evenveel of meer dan toestel los kopen. Slaat toch nergens op :S
  #45  
Oud 26-09-12, 12:52
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Ze kunnen niks 100% zeker zeggen aangezien er niks in het systeem staat van hen, daarom is nog niemand gebeld en word je pas maandag gebeld als je besteld hebt. Ik laat de bestelling gewoon niet door gaan als het is zoals wij vrezen. We zijn toch al te laat om een iphone deze vrijdag te scoren.
  #46  
Oud 26-09-12, 15:19
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisdeGroot Bekijk bericht
en bij 2 jaar 9 maanden 15 euro. Wist hij 100% zeker.
Maar dat staat dus niet bij "je bestelling"
Bij de rest staat er precies bij hoe lang, maar dus niet bij de lease.....
Hierbij nogmaals mijn screenshot waarop eea zichtbaar is:



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 15:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisdeGroot Bekijk bericht
4 maanden bij 1 jaar, 9 maanden bij 2 jaar.... Maar ik bel nog een keer. ***** bedrijf.
Klopt Dennis, mijn fout . Staat inderdaad ook in de mail vermeld welke ik heb gekregen. Actie 9 mnd is voor 2 jr.
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
  #47  
Oud 26-09-12, 15:47
DennisdeGroot DennisdeGroot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk bericht
Maar dat staat dus niet bij "je bestelling"
Bij de rest staat er precies bij hoe lang, maar dus niet bij de lease.....
Hierbij nogmaals mijn screenshot waarop eea zichtbaar is:



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 15:21 ----------



Klopt Dennis, mijn fout . Staat inderdaad ook in de mail vermeld welke ik heb gekregen. Actie 9 mnd is voor 2 jr.
Ja het is allemaal HEEL vaag
  #48  
Oud 26-09-12, 17:44
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Heb het zelfde staan, en voor mij is het duidelijk 2 jaar 15€ lease bedrag en dat heb ik ook besteld incl de 9 mnd korting.
Verder ga ik morgen met een jurist op de zaak praten over de aanbieding.
  #49  
Oud 26-09-12, 18:04
neimed siuhkoerb neimed siuhkoerb is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb het allemaal gevolgd en ook gebeld naar KPN vandaag. Heb me zo lang door laten verbinden totdat ik iemand sprak die me durfde te vertellen voor hoeveel maanden de lease 15 euro is, want niemand wist het. Uiteindelijk na 4 personen gesproken te hebben een dame gesproken die me vertelde dat de lease inderdaad voor de actieperiode van 4 of 9 maanden was.

Ik ben het met iedereen op dit forum eens dat uit de aanbieding op de site blijkt dat de lease 15 euro is voor de hele periode. Ik heb echter geen zin om zometeen een juridisch geneuzel te gaan krijgen met KPN en heb daarom besloten niet te bestellen. Een tweede reden om niet te bestellen is omdat ik het niet professioneel vind dat de klantenservice ons niet goed kan informeren.

Als een deal te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn..
  #50  
Oud 26-09-12, 18:06
RoBertoo RoBertoo is offline
• iOS 9.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 32
Standaard

Wat een onduidelijkheid allemaal. Daar zouden ze echt wettelijk iets aan moeten doen. Dat de providers altijd een gemiddeld maandbedrag over de volledige looptijd moeten vermelden voor hetgeen wat je aangevinkt hebt. T-Mobile had ook zoiets waarbij ze voor jou al de keuze maken om visual voicemail te kiezen voor 0 euro, maar na twee maanden betaal je er wel 1,99 voor. Je wordt zo belazerd als je de kleine lettertjes niet leest; dat moet echt anders.
  #51  
Oud 26-09-12, 18:35
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hudeck Bekijk bericht
Heb het zelfde staan, en voor mij is het duidelijk 2 jaar 15€ lease bedrag en dat heb ik ook besteld incl de 9 mnd korting.
Verder ga ik morgen met een jurist op de zaak praten over de aanbieding.
Zou je dat hier dan mogelijk willen vermelden wat volgens de jurist de (on)mogelijkheden zijn?
Heb namelijk net een bericht gekregen van een ICT-jurist welke mij aangeeft in 1e instantie niks te kunnen doen totdat er een reactie komt van KPN.
Ik hou jullie in ieder geval ook op de hoogte zou ik iets meer weten!
  #52  
Oud 27-09-12, 14:15
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Ik heb besloten om geen gebruik te maken van deze actie, ik vind hem te vaag en dat leasen zit me toch niet helemaal lekker. Dus als ze me maandag bellen ga ik ze vriendelijk bedanken voor het aanbod.
  #53  
Oud 28-09-12, 23:59
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Heb de jurist gesproken en hij bevestigde het dat kpn Ich aan het lease bedrag van 15€ voor de volle contracts termijn moet houden. Enige optie is de consumentenbond inschakelen en dat meerde mensen die het zelfde aanbod hebben ontvangen hun beklacht doen bij de instantie.
  #54  
Oud 29-09-12, 00:10
DennisdeGroot DennisdeGroot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hudeck Bekijk bericht
Heb de jurist gesproken en hij bevestigde het dat kpn Ich aan het lease bedrag van 15€ voor de volle contracts termijn moet houden. Enige optie is de consumentenbond inschakelen en dat meerde mensen die het zelfde aanbod hebben ontvangen hun beklacht doen bij de instantie.
Ik zit nog steeds onwijs te twijfelen. Als ik er nog onderuit kan bestel ik het gewoon. Als ze maandag bellen dan gaan ze je bestelling bevestigen oid? Dan komen ze uiteraard aan met het verhaal dat die 15 euro maar 4 maanden is... en dan...?
  #55  
Oud 29-09-12, 09:14
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

de afgelope 2 dagen ook met een aanbod bezig geweest van kon, ze hadden in de winkel hangen 25 euro de eerste 9 maanden,echter ik heb navraag gedaan nadat ik besteld had en toen stond er een ander contract in het systeem.verzoeken om kpn aan hun contract te houden liepen op niets uit.ze gooien het op een fout van de mendewerker en dat de actie niet voor 1 oktober verkocht mocht worden, echter de verhalen hierboven geven een heel ander beeld, dat de actie al ruim verkocht wordt, maar dat kpn blijkbaar iets verkoopt wat ze niet nakomt, dat riekt naar oplichting. ze komen zometeen een telefoon bij mij afleveren, maar omdat daar niet het goede contract bij zit ga ik die weigeren.Ik wilde eerst nog wel opnieuw proberen bij kpn, maar na mijn ervaring gisteren, moeten ze met een erg goed aanbod komen wil ik nog klant met hun blijven.
ze zijn niet van plan om zich aan afspraken met de klant te houden en verbergen zich achter systemen die niets anders kunnen invoeren, wat natuurlijk onzin is

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 09:16 ----------

juist de telefoon geweigerd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 10:13 ----------

zojuist nog uitgebreid met de klantenservice gebeld.inmiddels een vergoeding voor gemaakte kosten toegewezen gekregen.deze medewerkster beaamde dus dat het goed mogelijk is om ook al heb je een abo toegewezen gekregen, mocht het niet dat zijn wat afgesproken is je toch over kunt gaan naar het afgesproke. De winkel weigerde dat om te doen, terwijl het dus wel kan.
nu sprak ik toevallig iemand die wel bereidt was om service te geven.maar gezien ook bovenstaande verhalen daalt kon naar een niveau af dat voor de klanten erg slecht is.ze nemen niet de verantwoording voor hun afspraken, maar verschuilen zich achter systemen.Ik zie voorlopig af om een abonnement te nemen bij kon, omdat zelfs schijnbaar erg voordelige voorinschrijvingen, niet zo voordelig blijken te zijn.nergens wordt erbij verteld dat je door de lease, na afloop van de lease periode nogmaals voor de telefoon moet betalen en het is erg vreemd dat men nu het bedrag niet weet.dit is gewoon willekeur en je klant niet serieus nemen.daarnaast is het vreemd dat je fors betaald voor een telefoon en dan nog achteraf moet betalen om hem te houden.Overigens wil je in deze lease je telefoon goed verzekerd hebben dat zit dat niet in de 37 euro standaard die je betaald voor de lease.
voor mij ws voorlopig geen iphone 5 en vooral geen kpn meer
  #56  
Oud 29-09-12, 14:41
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hudeck Bekijk bericht
Heb de jurist gesproken en hij bevestigde het dat kpn Ich aan het lease bedrag van 15€ voor de volle contracts termijn moet houden. Enige optie is de consumentenbond inschakelen en dat meerde mensen die het zelfde aanbod hebben ontvangen hun beklacht doen bij de instantie.
Dat ga ik dan ook zeker doen.
Ben benieuwd wat ze zeggen (lees trouwens een paar keer hier dan men op maandag contact met je op neemt..... Hoe komt men aan deze info?) als ze contact opnemen. Maar als het goed is (volgens hun mail) zou men nogmaals een bevestiging van de bestelling krijgen en daarna zou contact worden opgenomen om een afspraak voor de levering te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisdeGroot
Dan komen ze uiteraard aan met het verhaal dat die 15 euro maar 4 maanden is... en dan...?
Dan geef ik in ieder geval aan dat ik screenshots heb van mijn bestelling, dat dit in het geheel NERGENS op hun site stond vermeld en men zich daar dus aan dient te houden en dat ik, indien men hier niet mee akkoord gaat ik EN contact opneem met een ICT-jurist EN met de consumentenbond.
  #57  
Oud 29-09-12, 18:11
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Dan doe ik met je mee want als meerdere van ons gezamelijk dat ook doen staan we zeker sterker dan alleen.
  #58  
Oud 29-09-12, 18:30
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Wij doen ook mee, heb zelf zonder problemen mijn iPhone 5 via hi besteld en ontvangen, maar mijn vriendin heeft dus ook bij kpn van deze aktie willen profiteren!
Ze heeft contact gehad met de kpn klantenservice, maar dat was kompleet verspilde moeite, even afwachten dus hoe zich dit verder ontwikkeld
  #59  
Oud 29-09-12, 19:04
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Thumbs down iphone 5 en kpn

vanmorgen zou mijn iphone 5worden afgeleverd, maar ik heb hem geweigerd, omdat de dag ervoor kpn weigerde om zich aan de afspraken te houden die ik bij de bestelling gemaakt hebt.veel van het zelfde wat boven staat, we kunnen het nog niet in het systeem zetten( verkoop het dan nog niet)
De service op vrijdag is ook pet, kpn erkende zijn fout maar niemand doet maar iets moeite om de fout te herstellen, de klant moet dat doen.ik heb alle papieren bewaard van de aanbieding, maar ben intussen achter andere zaken die naar mijn idee ook verborgen worden gehouden.
1) als je hi en kpn met elkaar vergelijkt lijkt door de tarieven dat je bij kpn goedkoper uit bent, echter reken het uit over 2 jaar, dan is het bijna hetzelfde.
2) toestel leasee telefoon kost rond de 649 euro, je betaald voor het abo in 2 jaar minimaal 1080 euro.aan het eind van de 2 jaar kun je het toestel kopen.volgens mij heb je met 1080 het al wel betaald en het is vreemd dat ze nog geen bedrag willen aangeven?
3) ik had de aanbieding 25 euro all in:
er stonden geen kleine letters bij, maar ga er maar vanuit dat het niet all in is, internet met een limiet en onbeperkt bellen naar kpn nrs.Dat schrijven ze er per ongeluk niet bij.

al met al lijkt de lease constructie leuk, maar uiteindelijk krijg je als klant geen korting meer, maar betaal je het volle pond.
erg vreemd allemaal omdat bij het basis lease contract alleen de normale garantie zaken van het toestel zitten( die kreeg je toch al vergoed) alles wat daarbuiten valt moet je bijverzekeren.

en dit alles ( weet uit eigen ervaring) wordt niet verteld bij het afsluiten van het contract.je krijgt niet eens voorwaarden mee.
  #60  
Oud 30-09-12, 14:07
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

kreeg vandag weer een mail van de kpn als antwoord op mijn klacht. ze hadden er nog geen oplossing voor.
lijkt me dat ze die wel hebben, maar het zo lang willen laten lopen dat de klacht verdwijnt, echter mijn ervaring staat niet op zich, als je googled gaat het om honderden mensen die niet krijgen wat er met hun is afgesproken en maar half worden voorgelicht.zo houdt je je klanten wel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 pre-order + verzekering Badger03 iPhone algemeen 7 18-09-12 20:07
Pre Order iPhone 4s iAmm Odido (T-Mobile) 14 22-10-11 14:08
iPhone 4 pre-order in UK laurensd Koopinformatie Rest Europa 4012 05-12-10 21:27
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.