//

KPN iPhone 5 Pre order

KPN iPhone 5 Pre order discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat je heel sterk staat. Maar....er wordt ook een micro sim geleverd?? Rare aanbieding van hun, je betaald voor het toestel op deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 02-10-12, 22:28
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Ik denk dat je heel sterk staat. Maar....er wordt ook een micro sim geleverd??

Rare aanbieding van hun, je betaald voor het toestel op deze manier nu 360 euro......
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 03-10-12, 12:26
tjerkv tjerkv is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Zijn er al mensen die iets (meer) vernomen hebben van KPN betreft de pre order?
  #103  
Oud 03-10-12, 12:32
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

ik had hem de 27 ste in de winkel gepreorderd en de 29ste stonden ze aan de deur om hem af te lveren
  #104  
Oud 03-10-12, 12:35
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Nee ik nog niet en ook niet op mijn aangetekende brief
  #105  
Oud 03-10-12, 14:55
nylezis nylezis is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Zojuist reactie gehad: Helaas hebben wij op dit moment een storing in ons ordersysteem waardoor wij onze orders niet in kunnen kijken. Tevens betekent dit dat een groot aantal orders, helaas, vertraging oploopt in de levering. Wij verzoeken u vriendelijk nog even geduld te hebben. Wel kan ik u aangeven dat wij inderdaad deze toestellen zouden leveren vanaf 01-10-2012. Helaas hebben wij niet voldoende voorraad ontvangen vanaf de fabrikant waardoor we niet al in onze klanten direct kunnen voorzien. De bestellingen worden op volgorde van inschrijven geleverd. Uiteraard kunt u wel terecht in onze winkels voor het opnieuw plaatsen van deze bestelling. Uw oude order kunnen wij dan gewoon annuleren zodra ons ordersysteem weer werkt. Indien het een nieuw abonnement betreft (dus geen verlenging) kunt u ook aangeven bij de koerier dat u van de bestelling af wilt zien. Onze excuses voor het ongemak.
  #106  
Oud 03-10-12, 15:24
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Zojuist maar eens gebeld met KPN, hòe frustrerend!!! Al dagenlang storing in hun systeem zodat ze er niet in kunnen kijken, dus ze kunnen helemaal niks vinden!Werd me ook nog verteld dat wanneer de storing is opgelost, er mogelijk heel veel van die pre-order-bestellingen gewoon kwijt zijn!!!Advies was om nù exact dezèlfde bestelling te doen, en kan men het wèl invoeren.( goh wat vreemd) .Medewerkster had ik gewezen op de actie van 15 euro p.mnd. gedurende de lease-periode zoals er stond vermeld...mààr ze zei dat dàt een fout was, en kpn die fout inmiddels had gecorrigeerd op hun site! ( Ja ja, foutje bedankt!!!...na 4 maanden 25 euro betaal je dus gewoon de volle mep voor die lease; ze geven wèl hun fout toe, mààr je hebt dus gèèn recht op wat er staat in die aanbieding !)Dat is dus gewoon misleiding...
Heb mijn bestelling exact hetzelfde laten invoeren nu, kreeg direct mail met verwachte leverdatum 4 oktober...en raad eens: nog geen 5 minuutjes later een sms van kpn met de mededeling dat het door mij bestelde artikel niet op voorraad is!!! ( en ze zeiden nèt nog dat het wèl op voorraad was)

Iemand soortgelijke ervaring???
  #107  
Oud 03-10-12, 16:18
nylezis nylezis is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Ik had precies hetzelfde ouwe, ook ie sms maar geen mail.
Heb trouwens wel eerste 9 maanden 25 eu all in. daarna conform gewone prijs. Nu maar afwachten..
  #108  
Oud 03-10-12, 17:01
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

het lijkt erop dat er bij de kpn acties zijn uitgegaan die ze nu niet nakomen.
gezien de stilte van klantenservice hoeven we daar niet veel van te verwachten. ik denk meer dat als we gezamenlijk regaeren dat we dan sterker staan?
  #109  
Oud 03-10-12, 18:13
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

ja zoals ik ook al eerder aangaf lijkt me het ook verstandig om als groep hier aktie te ondernemen maar hoe.

nou heb vandaag ook nog met de afdeling safe gebeld om te vragen of ze mijn aangetekende brief hadden ontvangen maar ze konden er niets over zeggen.
want alleende afdeling safe kan telefonisch contact hebben met de klachtenafdeling.
en deze was natuurlijk nog steeds niet bereikbaar ivm de beruchte storing in groningen.
en daarna kreeg ik te horen dat het 3wkn kon duren voordat ik een reaktie kon verwachten van kpn.
en zei al meteen dat ik het allemaal wel erg verdacht vindt storing contracten niet zichtbaar of verdwenen en dan ook nog geen telefonisch contact en ze kunnen me een hoop vertellen maar niet dat een gemaakte order en met een bevestiging spontaan kan verdwijnen.. dan zijn het echt amateur systeembeheerders daar en weten niet wat automatisch backup betekend op een ander systeem en dat begreep ze wel.
ze gaf me ook het advies om deze week af te wachten en maandag terug te bellen.

dus we zien wel wat voor smoes ze nu mee aankomen zetten, ik blijf door gaan heb wat de iphone betrefd toch geen haast want de levertijd zijn toch lang dus kan net zo goed ff doorzetten en zien waar dit toe leid.
  #110  
Oud 03-10-12, 19:20
HC-sjef HC-sjef is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik had hetzelfde, alleen wel de aanbieding met nieuwe voorwaarden, maar ze konden mijn bestelling ook niet inzien. Vandaag naar de KPN winkel gegaan, daar hadden ze er nog een op voorraad dus heb mn abbo daar verlengd. Mijn bestelling via internet zou automatisch geannuleerd worden.
  #111  
Oud 04-10-12, 08:09
Meteen Meteen is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

Haha nou ja ik moest vandaag terug bellen kijken wat voor smoes ze hebben.
  #112  
Oud 04-10-12, 09:23
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Ben benieuwdt wat ze je gaan vertellen, hou ons op de hoogte

Laatst gewijzigd door hudeck; 04-10-12 om 11:19.
  #113  
Oud 04-10-12, 10:01
Meteen Meteen is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

Haha ze wilde het nu wel verlengen maar niet tegen de 15 euro lease voor 2 jaar Het stond er misschien wel een beetje raar maar er werk echt 9 maanden bedoeld )). Als ik het niet mee eens was moest ik maar de KPN winkel gaan. Dus here we go . Maar ik geef me zelf weinig kans (.
  #114  
Oud 04-10-12, 11:23
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Zei de klantenservice dat? Rare opmerking om te zeggen ga dan maar naar de kpn winkel. Zeg maar zo er is geen beter systeem dan een afschuifsysteem. Ben wel erg benieuwdt wat hun zeggen.
En bij mij op de klachtenafdeling vooral omdat ik iemand van afdeling safe achter me heb staan.
  #115  
Oud 04-10-12, 11:30
tjerkv tjerkv is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Vanochtend weer 25 minuten met KPN aan de telefoon gezeten. Komt erop neer dat alle mensen die geen 2e mail hebben ontvangen nog niks "besteld" hebben. KPN raadde me aan weer opnieuw een bestelling te doen. Dan kwam ik wel weer helemaal achter in de rij!
Heb hem nu maar bij HI besteld en alles was meteen geregeld! Scheelde trouwens ongeveer 80 euro in 2 jaar!!
  #116  
Oud 04-10-12, 11:56
Plant47 Plant47 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik had ook nog geen enkele mail ontvangen. Aangezien ze een hoop bestellingen ''kwijt zijn'' en ze mij niks konden vertellen ben ik 2 uur geleden naar de winkel gelopen en ze hadden er daar nog een aantal liggen. Wel even wennen aan het gewicht en de lengte van het toestel

Laatst gewijzigd door Plant47; 04-10-12 om 12:07.
  #117  
Oud 04-10-12, 13:55
mhmobiel mhmobiel is offline
• iOS 13.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 47
Standaard

Ik was het wachten op het mailtje beu en ben maar naar de shop gelopen. Ze hadden er net vier binnen gekregen dus daar heb ik er een van meegenomen. Helaas niet tegen de te-mooi-om-waar-te-zijn leaseprijs van 15 euro / 24 mnd.
  #118  
Oud 04-10-12, 17:40
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Vandaag een mail van KPN gekregen met (goh wat raar) andere prijzen......
Eerst de mail (MET bestelnummer) met een maandelijks bedrag a 25 Euro eergisteren en nu dus onderstaande mail waarin ik de eerste 9 mnd 25 Euro kwijt ben en vervolgens 68 Euro

Ook nog een mail ontvangen dat de bestelling geleverd kan worden en dat CEVA Logistics contact met mij zal opnemen voor de levering.....
Maar eens bellen met de klantenservice hoe het mogelijk is dat ik 2 mails binnen 2 dgn tijd krijg met verschillende bedragen

__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
  #119  
Oud 04-10-12, 18:33
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Zeg heb je er twee besteld want op de eerste staat 01-10 en op de tweede 04-10 hahahaha
  #120  
Oud 04-10-12, 20:04
deudekom deudekom is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Heb hier hetzelfde verhaal, maar moet wel mijn 3e mail nog krijgen.
Ik ga dus never nooit die volle mep betalen en sta na mijn idee best sterk met mijn printscreen van mijn bestelling en de 2e bevestigingsmail.
Tevens heeft KPN medewerkster mij verteld dat KPN nooit tussentijds de actievoorwaarden kan aanpassen.
Ik laat desnoods mijn rechtsbijstandsverzekering er naar kijken.

Ik hoor uiteraard graag de ervaringen van jullie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 pre-order + verzekering Badger03 iPhone algemeen 7 18-09-12 20:07
Pre Order iPhone 4s iAmm Odido (T-Mobile) 14 22-10-11 14:08
iPhone 4 pre-order in UK laurensd Koopinformatie Rest Europa 4012 05-12-10 21:27
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.