//

KPN iPhone 5 Pre order

KPN iPhone 5 Pre order discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt hudeck, was mij inderdaad ook al opgevallen. Mooie is dat ik de daadwerkelijke bestelling al op 21-9 heb gedaan Zelfs vandaag al gebeld door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 04-10-12, 21:09
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Klopt hudeck, was mij inderdaad ook al opgevallen. Mooie is dat ik de daadwerkelijke bestelling al op 21-9 heb gedaan
Zelfs vandaag al gebeld door CEVA Logistics om de iPhone te komen leveren. Met deze dame afgesproken dat ze volgende week terug zou bellen om te informeren hoe nu eea precies zal aflopen (haar in het kort het "probleem" uitgelegd).

Net even met de klantenservice gebeld waarbij men aangaf dat de systemen er helaas uit lagen en men niet mee kon kijken.......
Maar ik moest er wel rekening mee houden dat de actie de eerste 9 maanden 25 Euro WEL van toepassing was doch verder kon ze mij niks vertellen omdat, juist, de systemen er uit lagen.
Ze wist wel te vertellen dat de 2e mail inderdaad zonder de actievoorwaarden was, maar dat het uiteraard logisch was dat dit niet de uiteindelijke prijzen waren.

En zoals zij zei: "dat komt allemaal wel goed meneer, daar komen we tezamen met u wel uit" .
Tuurlijk, KPN geeft mij 15 maanden 44 Euro cadeau
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 05-10-12, 00:54
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Maar ook in de eerste mail was duidelijk dat het de eerste 9 maanden korting was daarna normale bedrag enkel t lease gebeuren klopt niet geheel...
Vandaag in winkel is mij ook verteld dat dit een fout is en ook weer is terug gedraaid...
Ik denk dat KPN wel kleine lettertjes vind om eronderuit te komen!
  #123  
Oud 05-10-12, 09:47
nylezis nylezis is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Ik heb inmiddels gisteren een sms gekregen en vandaag komen ze hem afleveren. Ook bevestiging per post dat eerste 9 maanden 25 eu all in is.
  #124  
Oud 05-10-12, 10:53
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Gisteren nog steeds in de veronderstelling dat KPN dus gèèn voorraad heeft, want ik had zowel mails als sms met de mededeling dat het tijdig niet leverbaar was...( en ze zeiden dat het uit de eerste voorraad was!) Gistermiddag de KPN-winkel Primafoon gebeld en eens gevraagd, dààr nog 1 op voorraad en die laten reserveren. In de primafoonwinkel bevestigde de vriendelijke medewerker de storing ,al zei ik er niks van te geloven! Daar werd snel het abbo geregeld, en uiteraard NIET die veel-te-mooi-om-waar-te-zijn-actie!Ik had die medewerker ook precies verteld van die speciale-actie maar hij zei gelijk dat dàt nòòit kon. s'Avonds tijdens het eten ging de telefoon, CEVA /KPN belde dat ze weer voorraad hadden ,en hij een belde voor een afleverafspraak, ... wel voor 4 stuks !!! Echt, hij zei het: 4 !!!!! Wij konden er allèèn maar om lachen! KPN maakt de ène na de andere blunder. Blijkt dat ze na die storing alles maar dubbelop invoeren... Heb alles geannuleerd !!! Als ik alle ellende en frustraties mezelf had willen besparen, had ik beter meteen een Primafoon winkel kunnen bezoeken...Die misleidende actie zie ik als oplichting, zal me niets verbazen dat KPN ermee wegkomt, en juridisch heeft ingedekt voor dat soort "foutjes". Kan de consumentenbond ofzo hier misschien wat mee doen???Ben benieuwd wat jullie bereiken bij KPN
  #125  
Oud 05-10-12, 12:03
deudekom deudekom is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Zojuist mijn 3e bevestigingsmail ontvangen van KPN, met hoe kan het ook anders; 9 x 25 en 15 x 82 per maand (wát een geld haha, en dan is je telefoon nog niet eens van jou)
Eindeloze discussie met KPN medewerkster over mijn printscreen welke ik direct naar haar kon doormailen.
"Ja meneer, u moet het anders lezen.... we bedoelen.. enz enz."
Tja, dat gaat hem dus niet worden.

Mijn rechtsbijstandsverzekering zegt; ik zou eventueel KPN in gebreken kunnen stellen, maar ja, met als resultaat; ontbinden contract.
Gaat hem ook niet worden dus.

Ik ga dus gewoon de boel annuleren.
*** bedrijf, met hun mooie maar vooral onduidelijke acties.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deudekom Bekijk bericht
Heb hier hetzelfde verhaal, maar moet wel mijn 3e mail nog krijgen.
Ik ga dus never nooit die volle mep betalen en sta na mijn idee best sterk met mijn printscreen van mijn bestelling en de 2e bevestigingsmail.
Tevens heeft KPN medewerkster mij verteld dat KPN nooit tussentijds de actievoorwaarden kan aanpassen.
Ik laat desnoods mijn rechtsbijstandsverzekering er naar kijken.

Ik hoor uiteraard graag de ervaringen van jullie.

Laatst gewijzigd door deudekom; 05-10-12 om 12:30.
  #126  
Oud 05-10-12, 21:32
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

wat ik nu mee maak is sta er versteld van, ik had een paar post geleden aangegeven dat men mij heeft verteld dat kpn mijn bestelling niet hadden gekregen en niets konden terug vinden hierover.
krijg ik vandaag van kpn een sms van helaas is door u bestelde artikel niet op voorraad etc.
En daarna een mailtje met mijn bestelling die ik volgens kpn op 5 oktober heb geplaatst.
dus ik weer aan de lijn met klantenservice met de vraag vertel mij maar eens hoe jullie eerst mij vertelde dat men geen opdracht kon terug vinden en nu krijg ik opeens een sms en mailtje van een zogenaamde bestelling.
het enige wat ze me vertelde ik verbind u door met afdeling safe.
daar weer het verhaal verteld en binnen 5 min was ik weer door verbonden met een afdeling genaamd klantenreacties of wel in de volksmond de klachtenafdeling.
weer het verhaal verteld en deze man heeft mij verteld dat ik de door mij besteld bestelling zou gaan voldoen aande gemaakte bestelling die ik oorspronkelijk had geplaatst.
maar ik moest ze maandag aanstaande hierover terug bellen om het een en het ander te bespreken dus ben benieuwdt
  #127  
Oud 06-10-12, 00:28
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Dan ben ik benieuwd hudeck. Ik zou maandag ook terug moeten bellen omdat men op dit moment niet in de systemen kwam......
Ben benieuwd waarmee ze uiteindelijk aankomen bij jou. Want neem aan dat dat de door jou bestelde bestelling die je oorspronkelijk had geplaatst 9x 25 Euro betrof en daarna wat Euro's extra voor de belminuten. In de eerste bestelling staat namelijk niet dat de lease na 9 mnd gaat veranderen.....
  #128  
Oud 08-10-12, 23:11
hansderk hansderk is offline
• iOS 10.3.2
• 6.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard Misleiding aanbieding KPN Iphone 5

Hallo,

Ik heb de hele discussie gevolgd en heb vrijdag de Iphone afgeleverd gekregen. Tot mijn verbazing ontdekte ik na openen van de verpakking de 'nieuwe' voorwaarden van slechts 15 euro voor de eerste 9 maanden.

Ik heb dit vandaag juridisch laten checken maar mij is geantwoord dat KPN erg zwak staat om de volgende redenen:
-consument geniet een grote bescherming in het nederlands recht
-KPN heeft meerdere malen per email bericht een persoonlijk aanbod te hebben met een exclusief aanbod
-toestellease is nog vrij onbekend zodat referentiekader ontbreekt wat de bijbehorende tarieven zouden moeten zijn. Uitgaande van de inkoopprijs van geschat 500 euro van een Iphone 5 is de afschrijving van 360 euro niet irreëel te noemen, daarnaast hadden we altijd een systeem dat toestellen met grote korting werden verstrekt
-eerst ontbrak de 9 maanden actieregel, die is er pas later, lees toen KPN wakker werd, toegevoegd. Er staat duidelijk toestellease 2 jaar van 37 voor 15 euro, terwijl bij het abonnement en de internetbundel wel expliciet de actie vermeld staat
-Er staat in de aanbiedingstekst uit de email namelijk dat je de eerste 9 maanden €25 all in betaalt voor een 2 jarig abonnement naar keuze, inclusief de Iphone 5. Feit dat tussen het abonnement en de iphone een komma staat betekent dat die €25 voor de eerste 9 maanden geldt bij een abonnement van 2 jaar.

Ik stel voor dat we via de site van Tros radar flink tamtam gaan maken en KPN dwingen tot navolging van het aanbod. Je hebt daar de mogelijkheid lotgenoten te zoeken en zowel KPN als de Apple Iphone zijn in de publiciteit uitstekende onderwerpen die kijkers trekken. Een overeenkomst komt namelijk tot stand als de ene partij een aanbod doet en de andere partij daarmee akkoord gaat.

In ieder geval verbreek ik de verbintenis nu voorwaardelijk, dat wil zeggen dat ik aanspraak wil kunnen blijven maken op mijn rechten die met dit aanbod te maken hebben, en stuur alles retour.

Ben benieuwd naar jullie reactie!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (44,3 KB, 21x gelezen)
  #129  
Oud 08-10-12, 23:16
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Nou vandaag dus gebeld en kreeg te horen dat ze me brief niet hadden ontvangen maar kon via track & tracé zien dat het was afgeleverd en zei dat dus ook.
En werdt meteen stil en kreeg te horen het is een groot bedrijf en kan wel eens wat zoek raken.. Werdt op dat moment erg kwaad en zei jullie doen er ook alles aan om er onderuit te komen en de medewerker werdt prikkeling en zei van nou dan gaat u toch ergens anders een contract afsluiten. En reageerde van nou ik heb de stukken nog hier en kan ze u toe mailen heb dat dus ook gedaan en gezegd van u krijgt 48 uur de tijd om hier op te reageren. Dus weer wachten hahahahaha
  #130  
Oud 08-10-12, 23:21
hansderk hansderk is offline
• iOS 10.3.2
• 6.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard Aanmelding lotgenoten Tros Radar

Hallo,

Ik heb deze case aangemeld bij Tros Radar. Die gaan dit beoordelen en zal dan worden geplaatst. ga naar trosradar.nl en linksboven button lotgenoten!
  #131  
Oud 08-10-12, 23:42
GJS76 GJS76 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Ook ik heb hetzelfde abbo afgesloten op 22-9 naar aanleiding van een persoonlijk aanbod, een exclusieve aanbieding die alleen via deze mail was te bestellen, waarbij de korting op looptijd van de toestellease niet werd vermeld, anders dan de looptijd van het abbo, 1 of 2 jaar. De andere voorwaarden waren idd met 9 mnd korting. Mail was van 21-9.

Bevestiging van bestelling gehad (22-9) met daarin de mededeling dat ik de eerste week van oktober zou worden gebeld voor een leverdatum.

Na zelf telefonisch contact met KPN te hebben opgenomen, op de laatste dag in die week, vrijdag 5-10, werd mij verteld dat er een storing is, dat mijn bestelling niet bekend was en dat ik daarom niet gebeld ben.

Tot mijn stomme verbazing kreeg ik zaterdagmorgen ineens een mail met daarin een ordernummer en verwachte uitlevering, en een mail+sms dat er geen voorraad was.

In dit ordernummer stond dus wel 9 maand korting op toestellease, niet iets wat op mijn eerste bestelling stond. Dus telefoon weer gepakt en gebeld.

Daarin werd mij verteld dat dit de aktie was en dat ze niet in het systeem konden en dus mijn originele order niet kunnen terugvinden.... Maandag terugbellen als ik er meer over wilde weten.

Vandaag natuurlijk weer gebeld en na 1 uur en 23 minuten aan de telefoon te hebben gehangenen, 6x mijn verhaal gedaan, van het kastje naar de muur gestuurd, nog geen stap verder. Wat ik nu wel heb, is dat er is toegegeven dat mijn order van 6-10 handmatig was toegevoegd met de voorwaarden zoals nu elke klant zo kan bestellen.

Klacht indienen was, toen het puntje bij het paaltje kwam niet mogelijk omdat ordersysteem nog steeds niet toegankelijk was. Dus terug bij af.

Was er nog niet klaar mee dus naar KPN businesscenter gereden en daar mijn verhaal nogmaals gedaan. Daar werd mijn verhaal goed opgepakt en alles is genoteerd, verzonden naar de lokale persoon die daar over gaat en er werd mij verzekerd dat ik binnen 2 dagen zal worden gebeld om tot een oplossing te komen.

Ik ben benieuwd!

De optie Radar heb ik ook al aan gedacht en wil daar best aan meewerken als dit niet gaat werken!
  #132  
Oud 09-10-12, 07:56
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Ben het er helemaal mee eens maar hansderk heb gisteren gekeken op trosradar maar kan je oproep niet vinden. Misschien is het makkelijk om de direkte link hier op de site te plaatsen.

Zo heb heb gisteravond de brief en de screenshots gemailt naar mijn contact persoon bij kpn
  #133  
Oud 09-10-12, 15:56
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Mensen ff een update van mijn kant. Heb vandaag een telefoontje als een mailtje gehad met daaruit komend het volgende and i quote

"Naar aanleiding van uw vraag over order bericht ik u het volgende.
*
De order is boven water. Echter de I-Phone 5 is momenteel niet leverbaar, dit kan elk moment opgelost zijn.
Als het toestel leverbaar is wordt loopt de order verder en wordt het geactiveerd.
Zoals ik kan zien is het zo opgesteld als u heeft opgegeven.
Mocht het zijn dat het niet zo is als u heeft aangevraagd neem dan contact met mij op zodat5 ik het kan aanpassen.
*
Heeft u naar aanleiding van deze afhandeling nog vragen dan kunt u contact met mij opnemen."


Wat ik begrijp krijg ik dus de lopende contract periode de lease korting.
Dus even afwachten en zien of het zo is.
Houd jullie op de hoogte

even afwachten
  #134  
Oud 09-10-12, 18:57
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Heb je heeel specefiek ernaar gevraagd?
  #135  
Oud 09-10-12, 19:00
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Heb je heeel specefiek ernaar gevraagd?
Ja daar heb ik specifiek naar gevraagd en aan het eind van het gesprek nog een keer om zeker te zijn.
  #136  
Oud 09-10-12, 19:10
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ik had ook die bestelling lopen maar toen kwam die storing en heb ik meermaals contact gehad met KPN en een ding waren ze unaniem in en dat is dat het enkel de eerste zoveel maanden geld en daarna de standaard lease prijs.
Dot werd me ook in de winkel verteld toen ik hier naar vroeg en omdat ik geen zin had in hoge kosten na zoveel maanden heb ik het afgezegd.
  #137  
Oud 09-10-12, 19:40
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Ik ga hem vanavond nog een mail sturen of hij me dit wil bevestigen. Waarin ik hem over het lease bedrag vraag. Maar ben nog steeds terug houdend

zo heb een bevestigingsmail gestuurt met daarin de contract gegevens als volgt.

"Contract voor 2 jaar.
Met als actie 9 maanden gratis internet en bellen & sms-en ( na de 9 maanden het standaard tarief )
En een lease bedrag van 15euro per maand gedurende de totale contractperiode van 2 jaar."

Ben erg benieuwdt wat hij hierop zegt en of hij zich aan zijn woord houd.

Laatst gewijzigd door hudeck; 09-10-12 om 21:25.
  #138  
Oud 09-10-12, 23:15
hansderk hansderk is offline
• iOS 10.3.2
• 6.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard

Ik heb zojuist nogmaals geprobeerd contact te krijgen met KPN. Ik heb Jeroen Hilgerink aan de lijn gehad die compleet onverstaanbaar was door een krakende lijn. Ik kreeg wel zijn naam door maar gevraagd naar zijn geboortedatum bleef het stil. Ik moet dan maar vertrouwen hebben in deze organisatie na deze misleidingspraktijken...

Blijkbaar liggen de systemen van KPN er nog altijd uit en is het voorwaardelijk beëindigen van het contract niet mogelijk. Het is werkelijk onvoorstelbaar dat een Mexicaan zo'n instabiele organisatie durft over te nemen...

In ieder geval blijf ik vanuit de juridische duiding KPN aan hun contract houden. Gelukkig heb ik van alles uitstekende schermprints gemaakt en kan dat zeer gedetailleerd onderbouwen.

Het is wel bijzonder dat @kpnwebcare en via het mailaccount webcare@kpn.com op dit moment nergens meer op wordt gereageerd! Ik heb diverse pogingen gedaan geïnformeerd te worden hoe de koop voorwaardelijk ongedaan te maken maar weet dit nog steeds niet.

@hudeck: ik heb de case aangemeld bij Tros Radar, eerst moet er goedkeuring komen na de input beoordeeld te hebben. Dat zal denk ik dan nog niet gebeurd zijn, maar ik neem aan dat daar geen dagen overheen gaan. Houd het even in de gaten.
  #139  
Oud 10-10-12, 10:57
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Nou een update : kreeg vanmorgen een positieve reaktie op mijn vraag betreffende het contract.
Dit was zijn reaktie
"Ik heb net gezien dat de I-Phone 5 rond 18 oktober weer leverbaar is.
Ik heb de order *gelezen zoals u heeft aangegeven.
Stel dat u er achter komt dat het niet goed is neem dan contact met mij op."

Dus nu ben ik benieuwdt bewaar alles en wacht af
  #140  
Oud 10-10-12, 14:29
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansderk Bekijk bericht
Ik heb Jeroen Hilgerink aan de lijn gehad die compleet onverstaanbaar was door een krakende lijn. Ik kreeg wel zijn naam door maar gevraagd naar zijn geboortedatum bleef het stil. Ik moet dan maar vertrouwen hebben in deze organisatie na deze misleidingspraktijken...
Heel belangrijk inderdaad om de geboortedatum te vragen. Heb recent namelijk gehoord dat personen in een bepaald "kluster" allemaal dezelfde naam gebruiken.
En bel je dan terug (heb ik een keer bij een bedrijf gehad) dan werkt die persoon helemaal niet daar en is de naam niet bekend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 pre-order + verzekering Badger03 iPhone algemeen 7 18-09-12 21:07
Pre Order iPhone 4s iAmm Odido (T-Mobile) 14 22-10-11 15:08
iPhone 4 pre-order in UK laurensd Koopinformatie Rest Europa 4012 05-12-10 22:27
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.