KPN iPhone 5 Pre order

KPN iPhone 5 Pre order discussie in KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) hansderk, let maar op het volgende wat ik nu zelf mee maak. toestel in de winkel besteld, na twee dagen werd het afgeleverd, maar omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 25 October 2012, 01:26
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 64GB (Wit) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 June 2009
Berichten: 74
Standaard

hansderk, let maar op het volgende wat ik nu zelf mee maak.
toestel in de winkel besteld, na twee dagen werd het afgeleverd, maar omdat ze weigerden er het afgesproken abo bij te doen aan de deur gewigerd, niets getekend.tot mijn verbazing is voor dat toestel nu wel geld van mijn rekening afgeschreven.heb ook nooit een bevestiging van de weigering gehad, maar heb ook nooit voor maar iets getekend.Dit kan dus ook nog.het antwoord van de kon wat ik verwacht is als volgt:
excuses, maar dit is het gevolg dat een geweigerde telefoon nog een tijd in het systeem blijft staan en als op het moment van het opmaken van de telefoon notas nog een order als actief staat worden kosten in rekening gebracht.ze zullen hun excuses geven en aangeven, stuurt u maar schriftelijk een verzoek om het terug te boeken en u krijgt het binnen 30 dagen na de behandeling van u vraag terug gestort.
In deze trant zal de kpn reageren.gelukkig kan ik het via de bank zelf regelen, maar eigenlijk te gek voor woorden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 25 October 2012, 17:10
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Spacegrijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 July 2011
Berichten: 75
Standaard

Even een update kreeg een mailtje van de klachtenafdeling met als bericht "Het abonnement dat u zou krijgen bestaat niet en is een redactie fout van KPN.com. Wel wil ik met u afspreken dat na 9 maand u contact met mij op kunt nemen om de kortingsperiode met nog eens 9 maand te verlengen" Weet niet of ik er mee accoord moet gaan of verder moet knokken. Maar ze erkennen eindelijk wel hun fout.
  #163  
Oud 25 October 2012, 20:39
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 64GB (Wit) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 June 2009
Berichten: 74
Standaard

zoalng je niets op papier hebt in de vorm van een contract niet accepteren, mijn voorbeeld bewijst het probleem, ik heb niets getekend, mijn abonnenment en telefoon niet geaccepteerd en toch schrijven ze 99 euro van mijn rekening af.staat ook nergens waarop dit bedrag gebaseerd is, het is zelf zo dat als ik geen zakelijk contract met de kpn had gehad ik zelf hun niet had kunnen bellen, je komt alleen bij de klantenservice als je een nr hebt.
  #164  
Oud 25 October 2012, 22:37
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Spacegrijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 July 2011
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 Bekijk bericht
zoalng je niets op papier hebt in de vorm van een contract niet accepteren, mijn voorbeeld bewijst het probleem, ik heb niets getekend, mijn abonnenment en telefoon niet geaccepteerd en toch schrijven ze 99 euro van mijn rekening af.staat ook nergens waarop dit bedrag gebaseerd is, het is zelf zo dat als ik geen zakelijk contract met de kpn had gehad ik zelf hun niet had kunnen bellen, je komt alleen bij de klantenservice als je een nr hebt.
Daarom ga ik hem terug mailen om gewoon die extra 9 maanden in het contract op te nemen onder het mom van dat het snel vergeten wordt om te bellen en het voor andere mensen als hij er tussenuit valt of door andere omstandigheden dat men weet van de hoed en de rand.

Zo heb mail de deur uit nu weer afwachten.
Hou jullie op de hoogte

Laatst gewijzigd door hudeck; 25 October 2012 om 22:50.
  #165  
Oud 26 October 2012, 17:30
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Spacegrijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 July 2011
Berichten: 75
Standaard

Weer een update en ze gaan ermee accoord om het in het contract op te nemen en zo juist per email gekregen nu nog wachten op de telefoon hahahaha
  #166  
Oud 30 October 2012, 17:55
» iPhone 6 Plus 64GB (Goud) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 March 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 175
Standaard

Heel netjes hudeck en mooi dat ze het uiteindelijk toch erkennen !!
Ik heb intussen mijn bestelling bij KPN opgezegd en een abbo genomen bij T-Mobile. Ook daar in 1e instantie problemen met de bestelling omdat ik de bestelling had gedaan op een zondag met 6 mnd korting. Achteraf bleek men de bestelling ook "kwijt" te zijn en kon ik een bestelling plaatsen met maar 3 mnd korting.
Uiteindelijk via Tmobile_Webcare en klantenservice toch mijn 6 mnd gekregen.
Grootste reden om toch over te stappen naar T-Mobile en niet door te gaan met de bestelling van KPN is de dekking in mijn gebied welke veel beter is bij T-Mobile!
Nu nog tot half november wachten op de iPhone
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
  #167  
Oud 30 October 2012, 20:55
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini 4 Wi-Fi 128GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 6 October 2012
Berichten: 12
Standaard

Heb nu 2 weken mijn bij Apple bestelde Iphone5 binnen op mijn lopende abonnement. Ben wel klaar met KPN. Stel oplichters! Dat ze snel failliet gaan met deze gang van zaken.
  #168  
Oud 31 October 2012, 23:16
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 July 2010
Berichten: 7
Standaard

Vanavond een Mail en een sms met daarin de mededeling dat mijn pakketje is verzonden.

Bij thuiskomst een briefje in de bus dat de bezorging is mislukt omdat ik er niet was.

Mailtje van KPN dus dag te laat ontvangen.

Zal morgen opnieuw aangeboden worden en hoop dat ik het kan ontvangen.

Waar ik dan nog veel nieuwsgieriger naar ben is of het contract is aangepast in welke vorm dan ook.

Zo niet, dan meldt ik me bij het business Center en ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.
Zichttermijn heb ik, dus terugsturen kan zeker tot een week later.

Wordt vervolgd!
  #169  
Oud 1 November 2012, 12:42
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Spacegrijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 July 2011
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJS76 Bekijk bericht
Vanavond een Mail en een sms met daarin de mededeling dat mijn pakketje is verzonden.

Bij thuiskomst een briefje in de bus dat de bezorging is mislukt omdat ik er niet was.

Mailtje van KPN dus dag te laat ontvangen.

Zal morgen opnieuw aangeboden worden en hoop dat ik het kan ontvangen.

Waar ik dan nog veel nieuwsgieriger naar ben is of het contract is aangepast in welke vorm dan ook.

Zo niet,dan meldt ik me bij het business Center en ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.
Zichttermijn heb ik, dus terugsturen kan zeker tot een week later.

Wordt vervolgd!
Jij ook al, ben zelf ookbenieuwdt of het zo is.
Want anders doe ik het zelfde.

Hoe zitget trouwens met tros radar daar al wat van gehoord?
  #170  
Oud 2 November 2012, 00:18
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 July 2010
Berichten: 7
Standaard

Vandaag pakketje met telefoon binnen gekregen.

Helaas met een niet aangepast contract, dus 9mnd 15 euro ipv 24mnd.

Gelijk weer gebeld met Business Center en klacht maar weer eens neergelegd en met de vraag waarom er nog steeds geen reactie is op mijn klacht en eenzijdige contractsaanpassing.

Ook de vraag neergelegd of ik het pakketje in gebruik kan nemen met de optie dat het contract nog aangepast kan worden of dat ik het moet terugsturen.

Verhaal is vanmorgen intern weer doorgestuurd en ik zou vanmiddag terug gebeld worden.

Je raadt natuurlijk al dat dat niet gebeurd is, zelfs niet nadat ik een VoiceMail heb ingesproken rond 16:00 uur met het verzoek om mij te bellen.

Moedeloos wordt je er van, maar ik ben er nog niet klaar mee.

Van Tros Radar heb ik nog niets gehoord, er zijn 21 lotgenoten inmiddels.

Iemand anders die inmiddels meer of betere vorderingen heeft omtrent dit leaseprobleem?
  #171  
Oud 2 November 2012, 22:15
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini 4 Wi-Fi 128GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 6 October 2012
Berichten: 12
Standaard

nee ik heb het al een paar weken geleden geretourneerd en Tros Radar heeft tegenwoordig wel erg vergezochte items zoals al 2 uitzendingen over apothekers... niet echt consumentending lijkt me. Had wel wat meer actie verwacht, wellicht dat Vara Kassa wat actiever is.
  #172  
Oud 2 November 2012, 22:49
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 October 2011
Berichten: 859
Standaard

Denk dat ze weinig kunnen doen...
  #173  
Oud 3 November 2012, 00:13
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Spacegrijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 July 2011
Berichten: 75
Standaard

Maar ook nu het t-mobile probleempje opgedoken waar nu over gesproken wordt op nu en telegraaf
  #174  
Oud 9 November 2012, 12:50
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 July 2010
Berichten: 7
Standaard

Na dinsdag te zijn teruggebeld door het Business Center werd mij gevraagd of ik de bewuste bewijsstukken en emailberichten even zou willen toesturen en eventueel een toelichting erbij.

Dan kon het Business Center voor mij bij het grote KPN aankloppen met mijn verhaal.

Opzich weer jammer dat er nu pas echt iets mee gedaan gaat worden, maargoed, ik hoop dan dat dit tot een oplossing komt.

Dus onderstaand bericht heb ik verzonden naar het Business Center.

Ik ben benieuwd!





Geachte klantenservice Business Center Zwolle,

Naar aanleiding van uw telefoontje van vandaag, bij deze de gevraagde stukken en de tekst en uitleg over de situatie tot op heden.

Het begon naar aanleiding van onderstaand bewuste mailtje die ik op 21-9 heb ontvangen.


-----

From: KPN
Sent: Friday, September 21, 2012 3:11 PM
To: GJS76
Subject: Het is zover, bestel nu uw iPhone 5 voor 25,- /mnd!

De iPhone 5 zonder bijbetalen, voor u persoonlijk gereserveerd.

bekijk deze mailing online |afmelden


Persoonlijk aanbod; bestel nu uw iPhone 5!
Omdat u zich heeft ingeschreven hebben we speciaal voor u een iPhone 5 gereserveerd. Als dank voor uw voorinschrijving hebben we voor u een exclusieve aanbieding!

U betaalt de eerste 9 maanden slechts
25,- /mnd all-in met een 2-jarig abonnement naar keuze, inclusief de iPhone 5!

U hoeft nu niet bij te betalen voor uw iPhone 5! U ontvangt uw nieuwe iPhone vanaf 1 oktober.

Reageer voor 25 september want de voorraad nieuwe iPhones is beperkt .

Let op: van dit persoonlijke aanbod kunt u alleen gebruikmaken via deze e-mail.

-----



Hierin staat vermeld dat via deze mail een persoonlijk aanbod wordt gedaan met een exclusieve aanbieding waarbij er een iPhone 5 gereserveerd is, waarop ik alleen via deze link op kan reageren binnen een paar dagen. Nogmaals wordt er benadrukt dat het een persoonlijk aanbod is.

Via de link heb ik gekeken wat de aanbieding dan wel niet moest zijn.

Op dat moment heeft er op de website van de link een aanbod gestaan waarin stond dat bij een 2 jarig abonnement de volgende kortingen vermeld waren:

- 9 maand geen belkosten,
- 9 maand geen internetkosten
- Een toestelleasebedrag van 15 euro
- Netwerkkosten 10 euro per maand

Na een avondje hierover nagedacht te hebben, heb ik besloten om zaterdagmorgen 22-9 op dit speciale exclusieve persoonlijke aanbod te reageren omdat dit mij wel aanstond, erg scherp was en ik graag de iPhone 5 snel in huis zou willen hebben.

Na het bevestigen van mijn bestelling heb ik keurig een mail ontvangen met de bevestiging, zoals hieronder te lezen.

-----

From: KPN.com
Sent: Saturday, September 22, 2012 10:45 AM
To: GJS76
Subject: Bestelling KPN.com

Geachte heer GJS76,

Bedankt voor uw bestelling. U heeft straks de iPhone 5 in huis!

Vanaf de eerste week van oktober kunnen we de iPhone 5 leveren. U ontvangt dan nogmaals een bevestiging van uw bestelling en daarna wordt er contact met u opgenomen om een afspraak voor de levering te maken.

Met vriendelijke groet,

KPN

-----

Nadat ik op vrijdag 5-10 gebeld heb met de klantenservice 1200 met de vraag naar de status van de bestelling, kreeg ik te horen dat er op dat moment een grote storing was en dat er nergens een bestelling van mij aanwezig was. Er was totaal niets bekend over een bestelling van mij en er is een heleboel verloren gegaan in die week, waaronder dus mijn bestelling.

Op dat moment besloot ik het geheel te accepteren en te wachten tot maandag voor het vervolg.

Tot mijn stomme verbazing krijg ik dan zaterdag 6-10 een mail en een sms met daarin een bestelling met een ordernummer XXXX waarbij aangegeven werd dat de telefoon dinsdag 9-10 geleverd zou gaan worden.

Wat mij hierin gelijk opviel was dat de toestellease 15 euro voor slechts 9 maanden was, net als dat voor de belminuten en de databundel gold.

Dit stond 100% zeker niet in mijn eerste bestelling.
Daarin werd niet gesproken over een tijdelijke korting op de leaseprijs maar een vaste kortingsleaseprijs van 15 euro per maand.

Die vaste kortingsleaseprijs was namelijk precies de reden dat ik juist voor dit speciale, exclusieve persoonlijke, alleen via deze mail te bestellen aanbieding moest gaan.

Ik heb als bewijs een screenshot van het aanbod zoals op 22-9 op de website stond bijgevoegd waarin duidelijk te zien is dat er een 9 maandenkorting op de belbundel en de internetbundel is te zien en er geen tijdsvermelding bij de toestelleaseprijs staat.

-----

SCREENSHOT

-----

Wanneer ik maandag 8-10 contact opneem met de afdeling klantenservice krijg ik te horen dat mijn order van 22-09 inderdaad was verdwenen en dat de bestelling van 6-10 handmatig was ingevoerd door KPN, waarbij de voorwaarden gehanteerd werden die op dat moment op de website stonden. Deze voorwaarden zijn gelijk aan de voorwaarden die iedereen krijgt die op dat moment een bestelling plaatst op de normale website.

Het grote verschil hierin is geweest dat de toestellease in dit geval voor 9 maand verlaagd was naar 15 euro en in mijn eerste bestelling van 22-9, de speciale, exclusieve persoonlijke, alleen via deze mail te bestellen aanbieding voor de volledige looptijd 15 euro per maand vermeld was.

Nadat ik dit bij klantenservice niet goed onder de aandacht kreeg, heb ik besloten om naar het Business Center in Zwolle toe te rijden om mijn verhaal daar nogmaals te doen en om te vragen of er hier een oplossing voor te vinden is.

Bij aankomst heb ik daar mijn verhaal kunnen toelichten en is dit doorgenomen. Dit verhaal zou intern worden doorgestuurd en worden behandeld door de juiste personen. Er werd mij verteld dat er binnen 2 werkdagen contact met mij zou worden opgenomen.
Helaas geen reactie van het Business Center en zelf 5x een verzoek ingediend om teruggebeld te worden. 1 maal teruggebeld met de mededeling dat mijn klacht nog niet in behandeling was genomen.

In afwachting van een reactie heb ik geduldig nogmaals 2 weken gewacht maar heb helaas niets meer vernomen van het Business Center.

Op 31-10 krijg ik het bericht van KPN/CEVA Logistics met de mededeling dat mijn order uitgeleverd gaat worden. Op 1-11 is het pakketje afgeleverd bij mij.

Helaas is er geen aanpassing in de contractsvoorwaarden doorgevoerd zoals aangegeven in de klacht bij het Business Center.

Omdat het contract nog niet juist was, nogmaals contact opgenomen met het Business Center om de stand van zaken op te vragen omtrent mijn klacht en met de vraag of ik het pakket in gebruik kan nemen of nog niet.

Ook dit zou doorgenomen worden en ik zou diezelfde dag nog teruggebeld worden om tot een oplossing te komen. Ook hier is helaas geen gehoor aan gegeven waardoor ik vrijdag eind van de middag weer gebeld heb en een terugbelverzoek heb ingediend. Nogmaals afgesproken dat ik teruggebeld zou gaan worden, en als ik dinsdag niet gebeld was, zou ik zelf contact opnemen met het Business Center. Dit keer keurig teruggebeld en goed te woord gestaan, afgesproken dat
Ik mijn verhaal met de bewuste stukken naar u zou mailen. Het pakket met daarin de iPhone 5 heb ik nog niet in gebruik genomen maar zou dit wel graag willen natuurlijk.

Dit is dus nu het punt waarop we staan en nu hoop ik dat er een concrete oplossing gevonden kan worden voor deze langslepende eenzijdige contractsaanpassing die door omstandigheden is ontstaan.

Ik hoop dat ik binnenkort een reactie van u mag ontvangen.

Met vriendelijke groet,

GJS76
  #175  
Oud 18 November 2012, 18:59
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Spacegrijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 July 2011
Berichten: 75
Standaard

Geen updates meer
  #176  
Oud 9 January 2013, 18:28
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 1 Wi-Fi + 3G 32GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 November 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 64
Standaard

Mijn Vodafone abonnement loopt af op 6 februari en ik heb nog steeds niet verlengd. Ik wil nu ook de Iphone 5 en liep tegen het lease gebeuren aan. Ik bel maar weinig en zwaar internet doe ik gewoon thuis op de mac, gaat gewoon om even snel iets checken als je onderweg bent. Dus ik even ook een berekening maken, met het lichtste abbonnement bel en internet en kwam ik na 9 maanden op 53 euro uit. Kijk ik op de site van phone... zie ik bij totale kosten 63 staan. Verschil 10 euro, ik zie hierboven iets staan van mobiele instap? wat is dat en zit dat er (verplicht) altijd bij?
Op zich maakt voor mij Vodafone of KPN niet uit alleen T mobile moet ik zeker niet. Want die draagt bij ons in Diemen niet. Als die tien euro er toch extra bij zit kan ik misschien toch beter voor een (koop) toestel gaan bij een Vodafone abonnement Bij de Phone... want daar kan ik mijn huidige Note ook inruilen bij een conventioneel abbonnement en krijg ik daarbij 204 euro terug. Dat kan dan weer bij de aanbetaling. Dus wat houdt die mobiele instap in?
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 pre-order + verzekering Badger03 iPhone algemeen 7 18 September 2012 21:07
Pre Order iPhone 4s iAmm T-Mobile 14 22 October 2011 15:08
iPhone 4 pre-order in UK laurensd Koopinformatie Rest Europa 4012 5 December 2010 22:27
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22 July 2010 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.