//

KPN iPhone 5 Pre order

KPN iPhone 5 Pre order discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) nee zijn beide afzondelijke onderdelen maar kpn is klantvriendelijker en doen ook wat ze beloven en hi niet. bij hi betaal ik dan 12mnd 31euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-09-12, 21:22
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

nee zijn beide afzondelijke onderdelen maar kpn is klantvriendelijker en doen ook wat ze beloven en hi niet.

bij hi betaal ik dan 12mnd 31euro pm en daarna 62euro per mnd
bij kpn betaal ik 9 mnd 25 euro en daarna 53euro per mnd

enige wat bij hi goedkoper is het lease bedrag en verder zie ik bij kpn een betere internet voordeel etc
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-09-12, 22:20
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Daarna 53 Ero per maand? Hoe kom je daar bij?
Als ik bijv een 2 jarig abbo pak, met 100 belminuten en 1000 MB betaal ik de eerste 9 mnd 25 Euro en daarna 6 Euro meer voor de 100 belminuten.
Bij de 1000 MB staat namelijk al 10 Euro vermeld (zonder een van/voor bedrag ervoor), bij de lease staat de 37 Euro doorgestreept en vast 15 Euro (zonder beperkingen mbt ACTIE) en bij de 100 belminuten staat de eerste 9 mnd 0 Euro en daarna 6 Euro......

Zal zo even een foto proberen te posten van mijn bestelling.....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 21:23 ----------

Dit bedoel ik.....

__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
  #23  
Oud 25-09-12, 22:24
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Heb vandaag dus ook die nieuwe mail gekregen dat actie verlengd is.Erg vaag dit.

Je kunt nu ook 1 jaar kiezen (werkt nu ook op bestelpagina wat die voorheen niet deed).

Er staat nergens dat die 15 euro maar 4 maanden is. Er staat zelfs beneden in de regels "de kortingsactie geldt niet voor toestellen en onbeperkt bellen". Dan interpreteer ik dus dat die 15 euro geen korting is, maar geldt voor looptijd contract.

Daarbij tevens het feit dat ze zeggen "Leasen is goedkoper dan los toestel kopen". Het kan dan niet zo zijn dat je rond de 600-700 euro betaalt voor enkel de lease.

Mensen die de gok aandurven?
  #24  
Oud 25-09-12, 22:29
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Klopt Joris, staat nergens dat die 15 Euro voor een bepaalde tijd is, dus mag je er bevoeglijk vanuit gaan dat het dus voor de gehele periode is (anders had men er maar ACTIE - van/voor - of wat dan ook bij moeten zetten).
Denk dat ze hier niet makkelijk onderuit komen, zeker gezien het feit dat in de mail staat vermeld: "Als dank voor uw voorinschrijving hebben we voor u een exclusieve aanbieding!"

En ja, dit noem ik inderdaad een exclusieve aanbieding !

Ik heb de bestelling gedaan, ben benieuwd wat ze er mee doen (en gelijk even contact opgenomen met een ICT-jurist).
Denk dat ze hier niet zo maar onderuit komen........
  #25  
Oud 25-09-12, 22:40
deembroekie deembroekie is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb ook even zitten rekenen, en het is alleen rendabel als ze de korting over de lease voor de gehele contractduur van 1 jaar zouden geven en niet over de 4 maanden... het lijkt erop dat het de gehele periode zal zijn omdat nergens staat vermeld dat het een gelimiteerde periode is.. maar ik betwijfel het wel een beetje...
  #26  
Oud 25-09-12, 22:49
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

Jongens heb mijn bestelling ook bekeken en moet jullie eerst mijn excuusses aanbieden want klopt wat jullie zeggen.
Want heb het nog eens goed gekeken en klopt staat alleen 15 euro zonder opzeg termijn dus zo als ik het lees is die voor de complete contract periode.
Heb ook de klantenservice gebeld en die bevestigde het ook nog eens.

En chicco68 laat de jurist dan een brief opstellen zodat we allemaal die deze bestelling hebben gedaan er wat aan hebben als ze moeilijk gaan doen..

Snel weer op de bestelling gekeken maar daar staat nog iets leuks
"Je krijgt 12 maanden 50% korting bij een 2-jarig abonnement en 4 maanden bij een 1-jarig abonnement
De kortingsactie geldt niet voor toestellen en onbeperkt bellen
Na de actieperiode betaal je het reguliere tarief"
Dit staat in de tarief tekst onderaan de aanbieding op de KPN site
  #27  
Oud 25-09-12, 22:52
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Dus die 15 euro geldt voor de looptijd contract? Dat staat op je contract en bevestigd door klantenservice?
  #28  
Oud 25-09-12, 22:54
deembroekie deembroekie is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

dat wil ik ook graag weten, want als dat zo is dan bestel ik hem bij KPN, voor een jaartje eens proberen of dat lease wat is...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 22:03 ----------

@hudeck en @jorispeeters: dus als ik het goed begrijp klopt het dat je de lease-korting krijgt voor de periode van het gekozen abonnement.. de korting op bellen en internet etc is bij 1 jaar 4 maanden en bij 2 jaar 9 maanden?? Als dat zo is ga ik een jaar abonnement nemen en na een jaartje weer eens kijken wat de opties zijn...
  #29  
Oud 25-09-12, 23:10
DennisdeGroot DennisdeGroot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Heeft iemand die het besteld heeft dezelfde bedragen in zijn contract staan? Dus 15 euro voor de lease per maand voor 1 jaar. Is niet eens zo raar het bedrag. Ze krijgen de iPhone na 1 jaar weer van je terug. Kost ze niets dus...
  #30  
Oud 26-09-12, 11:47
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Ik heb de klantenservice ook geprobeerd te bellen, maar krijg die gasten niet te pakken. Moet elke keer een 06 nummer van kpn invullen, maar ben geen klant bij KPN op dit moment. Ben ook nog niet gebeld door de klantenservice.
  #31  
Oud 26-09-12, 12:13
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Wat heb je gebeld? 0800-0105 ?

Zal zo ook nog eens bellen.
  #32  
Oud 26-09-12, 12:15
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Ik heb ze nu gesproken, ze kunnen nog niet veel zeggen over de aanbieding omdat ze deze nog niet kunnen opvoeren. Je bestelling is dus eigenlijk niet meer dan een extra inschrijving.

Ik krijg maandag een telefoontje hier over. Maar vaag is het zeker. Ik heb wel wat screenshots gemaakt, just incase.
  #33  
Oud 26-09-12, 12:28
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Heb ook gebeld net. Ik vroeg in 1e instantie of die iPhone5 ook in het wit te verkrijgen was via die actie. Hij kon die actie inderdaad niet zien in zijn computer en dus weinig betekenen voor me. Heb wel nog gevraagd hoe het zit met die 15 euro. Hij vermoed (maar dus niet zeker) dat die maar 4 maanden geldt.

Kortom via de klantenservice wordt je ook geen steek wijzer...
  #34  
Oud 26-09-12, 12:29
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Yep, ik wacht het maandag even af. als de lease maar 15 euro per maand is voor een 1 jarig abbo of zelfs een 2 jarig abbo, ga ik wel over na kpn, is de lease maar voor de actie tijd dan word het toch een andere provider.
  #35  
Oud 26-09-12, 12:33
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Je hebt dus wel al "besteld"?

Ik vraag me namelijk af hoe het zit als er straks toch blijkt dat het maar 4 maanden geldig is. Kom je dan nog onder je bestelling uit? Geldt hierbij de wet koop op afstand omdat het lease betreft? Ik weet dat je een product binnen 7 dagen na ontvangst kosteloos terug kunt sturen. Maar valt lease ook onder een product?
  #36  
Oud 26-09-12, 12:39
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Ja, je krijgt alleen maar een mailtje met het volgende na je bestelling:
Bedankt voor uw bestelling. U heeft straks de iPhone 5 in huis!

Vanaf de eerste week van oktober kunnen we de iPhone 5 leveren. U ontvangt dan nogmaals een bevestiging van uw bestelling en daarna wordt er contact met u opgenomen om een afspraak voor de levering te maken.

Met vriendelijke groet,


Dus het is niet een bevestiging met je abbo vorm of wat dan ook.
  #37  
Oud 26-09-12, 12:40
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorispeeters Bekijk bericht
Dus die 15 euro geldt voor de looptijd contract? Dat staat op je contract en bevestigd door klantenservice?
Ik heb nog geen contract ontvangen.
Alleen een mail met daarin:

"Bedankt voor uw bestelling. U heeft straks de iPhone 5 in huis!

Vanaf de eerste week van oktober kunnen we de iPhone 5 leveren. U ontvangt dan nogmaals een bevestiging van uw bestelling en daarna wordt er contact met u opgenomen om een afspraak voor de levering te maken."

Daarom heb ik ook een aantal screenshots gemaakt van mijn bestelling.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonson
Ik heb ze nu gesproken, ze kunnen nog niet veel zeggen over de aanbieding omdat ze deze nog niet kunnen opvoeren. Je bestelling is dus eigenlijk niet meer dan een extra inschrijving.
Dan heeft KPN toch een probleem.... Ze sturen mail met daarin bedragen vermeld en voordat je e bestelling doet staan er ook bedragen vermeld waaraan zowel jij als zij zich dienen te houden.
Kan niet zo zijn dat deze bedragen er "pro forma" op geplaatst zijn omdat 1 Euro ook zo slordig zou staan....... Ze dienen zich wel degelijk te houden aan de bedragen.
  #38  
Oud 26-09-12, 12:41
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Klopt, daarom heb ik een tweede bestelling gedaan met een 1 jarig abbo.

Ik kan dus altijd nog weigeren het contract te ondertekenen.

Aanbieding voor een jaar is wel intressant, want het kost je "maar" 468 euro
  #39  
Oud 26-09-12, 13:10
DennisdeGroot DennisdeGroot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Ook weer de klantenservice gebeld. Deze mevrouw moest het navragen en vertelde later dat de actie maar voor 4 maanden was. 4 maanden gratis internet zegt ze, ik zeg nee ik bedoel het bedrag voor de lease van het toestel. Zei; oja ja dat ook. Dus ook 4 maanden. Maar het staat nergens zeg ik. Zei; ja maar het is wel zo.... dus....
  #40  
Oud 26-09-12, 13:25
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

9 maanden? En waarom staat er dan in de mail uitdrukkelijk 9 maanden voor 25 Euro all-in ?
Makkelijk l****n van KPN....... Maar daar komen ze toch echt niet mee weg.......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 pre-order + verzekering Badger03 iPhone algemeen 7 18-09-12 21:07
Pre Order iPhone 4s iAmm Odido (T-Mobile) 14 22-10-11 15:08
iPhone 4 pre-order in UK laurensd Koopinformatie Rest Europa 4012 05-12-10 22:27
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.