//

iPhone 5 Lease KPN

iPhone 5 Lease KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geloof toch niet dat iemand hierin trapt. 2 jaar lease kost 888 Euro en op het eind van het contract kun je, als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-09-12, 22:26
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Angry iPhone 5 Lease KPN

Ik geloof toch niet dat iemand hierin trapt.
2 jaar lease kost 888 Euro en op het eind van het contract kun je, als je dat wil, het toestel overnemen voor de dagprijs.
Dat betekend dus dat je meer dan 1000 piek betaald! want op het moment kan niemand bij KPN je vertellen wat het te betalen bedrag zal zijn na 2 jaar.
Ik heb nog 2 normale contracten lopen bij KPN die begin volgend jaar aflopen.
Ondanks het feit dat ik verder heel tevreden ben over KPN, zal ik zeker geen lease contracten gaan afsluiten, en zal,als ze tegen die tijd nog steeds geen 'normale' contracten aanbieden, zeker overstappen naar een andere provider
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-12, 10:45
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Dat is inderdaad absurd duur. Je kan nog overwegen te verlengen met een Hi abonnement. Dan heb je overigens ook te maken met een leaseconstructie, maar daar krijg je het eerste jaar 50% korting op je leasekosten...
  #3  
Oud 22-09-12, 19:29
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

maar ook daar kan men niet vertellen wat je moet betalen voor het toestel na afloop van het contract.
Is in mijn optiek het mes aan 2 kanten laten snijden, en dat is tegen mijn principes.
De lease constructie is volgens mij gewoon in het leven geroepen om het zo onduidelijk mogelijk te maken voor de mensen. Vangen ze de gewone prijs voor het toestel tijdens de lease periode en daarna nog een extraatje door het toestel gebruikt te verkopen. (in geval van de IPhone een lucratieve zaak)
  #4  
Oud 22-09-12, 19:43
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard

was vandaag nog bij de kpn geweest en ze alsnog gevraagd over het lease concept en ze draaien er wel erg omheen vooral als je begint over het bedrag van het toestel wat los kost en dan de berekening van het lease bedrag wat dan nog bovenop je normale abbo kosten komt.
dan gaan ze meteen in de verdediging en komen met opmerkingen van jaaaaa maar in het lease bedrag zit dan ook nog de verzekering gratis service bla bla.
en dat nu de eerste half jaar voor de helft van de prijs is en als ik dan begin over ok maar je vertelde me ook dat ik dan het toestel kan overnemen voor een klein bedrag als het me bevalt dus daar verdienen jullie dan ook nog op bovenop dat ik tijdens het lease/abbo contract periode al heb betaald.
nee zo moest ik het niet zien en als het me niet beviel moest ik maar uitkijken naar een andere provider.

vroeg ook nog en heb nu een abbo lopen krijg ik dan trouwe klantenkorting bij verlenging toen was het meteen nee daar doen we niet meer aan of je nu een nieuwe of een verlenging ging daar maakte ze geen onderscheid meer van.

hoe bedoel je klant vriendelijk
  #5  
Oud 22-09-12, 20:58
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Prijs van het kopen van de telefoon na 2 jaar is een % van de prijs. Bijv 20% van 670 (of 650) die je betaalt na de 2 jaar om het toestel te houden.
  #6  
Oud 22-09-12, 22:08
novanoya novanoya is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimus Bekijk bericht
Ik geloof toch niet dat iemand hierin trapt.
2 jaar lease kost 888 Euro en op het eind van het contract kun je, als je dat wil, het toestel overnemen voor de dagprijs.
Dat betekend dus dat je meer dan 1000 piek betaald! want op het moment kan niemand bij KPN je vertellen wat het te betalen bedrag zal zijn na 2 jaar.
Ik heb nog 2 normale contracten lopen bij KPN die begin volgend jaar aflopen.
Ondanks het feit dat ik verder heel tevreden ben over KPN, zal ik zeker geen lease contracten gaan afsluiten, en zal,als ze tegen die tijd nog steeds geen 'normale' contracten aanbieden, zeker overstappen naar een andere provider
Leasen is toch altijd duurder dan kopen
  #7  
Oud 30-09-12, 16:10
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

De leaseconstructie van telefoons is ook een wassen neus. Je betaald evenveel of al dan niet meer zonder dat het een toegevoegde waarde heeft voor de consument.
__________________
Are you ready for this!
  #8  
Oud 30-09-12, 19:04
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

het is gedaan om meer omzet te kunnen draaien, echter ik denk dat ze de consument onderscahtten met de slechte voorwaarden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lease Telefoon gekocht wat nu ? Mercedes4-ever KPN 21 18-01-14 16:45
Alle iDevices: Sbsettings en Vernieuw Lease Soxbrother Jailbreak 0 09-02-11 19:48
DHCP Lease? DertKesh Archief 0 31-01-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.