iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   iPhone 5 bij Hi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/125895-iphone-5-hi.html)

RicardoDimm 25-09-12 11:15

iPhone 5 bij Hi
 
Hallo,

Ik ben nieuw hier, dus sorry als dit het verkeerde topic is.

Ik heb een vraag, ik wil de iPhone 5 gaan leasen bij Hi. Dit kan via de Hi winkel zelf, bij The Phone House of via Ritel.

Weten jullie waar ik het snelst de iPhone kan ontvangen?

Gr

lgxmkl1 25-09-12 19:43

Doorgaans kun je bij KPN/Hi het toestel het beste online bestellen (op hi.nl), of in de winkel vragen of ze een thuislevering voor je willen invoeren. De winkels zullen vrijdag slechts een gering aantal iPhones ontvangen, dus als je daar voor wilt gaan moet je veel geluk hebben...

RicardoDimm 25-09-12 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lgxmkl1 (Bericht 825620)
Doorgaans kun je bij KPN/Hi het toestel het beste online bestellen (op hi.nl), of in de winkel vragen of ze een thuislevering voor je willen invoeren. De winkels zullen vrijdag slechts een gering aantal iPhones ontvangen, dus als je daar voor wilt gaan moet je veel geluk hebben...

Als ik Vrijdagochtend ga, zullen ze de iPhone 5 dan al hebben of niet?

lgxmkl1 25-09-12 20:13

Het zal van de winkel afhangen. De grote winkels krijgen meer voorraad dan de kleine en sommige winkels hebben wellicht al een lijst met reserveringen. Als je daar zeker van wilt zijn moet je morgen snel langs de dichtstbijzijnde Hi-winkel.

RicardoDimm 25-09-12 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lgxmkl1 (Bericht 825643)
Het zal van de winkel afhangen. De grote winkels krijgen meer voorraad dan de kleine en sommige winkels hebben wellicht al een lijst met reserveringen. Als je daar zeker van wilt zijn moet je morgen snel langs de dichtstbijzijnde Hi-winkel.

Dus eigenlijk is de kans heel klein dat ik hem Vrijdag op kan halen als morgen langs ga om te reserveren?

heb ook met Ritel gesproken, en hun bellen mij zogauw de iPhone 5 binnen is. Wat is nou de snelste manier om de iPhone 5 in handen te krijgen?

lgxmkl1 25-09-12 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RicardoDimm (Bericht 825648)
Dus eigenlijk is de kans heel klein dat ik hem Vrijdag op kan halen als morgen langs ga om te reserveren?

Ik denk dat je inderdaad aan de late kant bent, aangezien de levertijd bij de meeste providers nu al een aantal weken is wanneer je nu bestelt. Maar wellicht heb je geluk...

RicardoDimm 28-09-12 13:34

Geen 1 Ritel winkel had de iPhone 5 voor mij. Nu zit ik te twijfelen; Vandaag via Hi.nl de iPhone 5 bestellen, Zaterdag langs gaan bij de Hi shop, of zaterdag langs gaan bij de Ritel winkel?

Iemand enig idee wat ik het beste kan doen?

vak20 28-09-12 13:37

Dinsdag online besteld bij hi, zonet is ie door opd afgeleverd!

RicardoDimm 28-09-12 13:47

Dan heb je wel heel erg veel geluk gehad denk ik.

bbosch 28-09-12 14:49

Levering Hi Iphone 5
 
Vorige week vrijdag de iphone 5 besteld bij Hi, lang gewacht op definitieve orderbevestiging. Dinsdag ontvangen. Zo juist, 14.31 uur e-mail ontvangen van O.P.D. Levering op 29 september.

Zo das snel HI!!

RicardoDimm 03-10-12 13:32

Ik heb afgelopen zaterdag de iPhone 5 besteld bij Hi. Werd mij verteld dat ik de telefoon Dinsdag of Woensdag in huis zou hebben. Maar inmiddels heb ik nog niks ontvangen, behalve een ordernummer.

Erg slecht dus van Hi om niet hun afspraken na te komen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.