//

mtv mobile en service mtv mobile/hi/kpn

mtv mobile en service mtv mobile/hi/kpn discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds een maand een abo bij mtv met een iPhone 5.telefoon en verbinding werkt goed, maar om erachter te komen hoeveel ik verbruik is een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-13, 00:30
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard mtv mobile en service mtv mobile/hi/kpn

sinds een maand een abo bij mtv met een iPhone 5.telefoon en verbinding werkt goed, maar om erachter te komen hoeveel ik verbruik is een drama, of te wel op geen manier kan ik erachter komen en schijn volgens klachten op internet niet de enigste te zijn.
Hiervoor vaak gebeld met de klantenservice, maar wat je daar mee maakt tart elke beschrijving, van mee werkend tot arrogant en onbeschoft.
maar eind van het liedje is dat ze eigenlijk aangeven dat ze het voor mij niet inzichtelijk kunnen maken.als mtv half februari overgaat naar hi komt alles goed.gezien de beloften die ze tot nu toe hebben gedaan en niet zijn nagekomen heb ik daar geen geloof in.
ze weigerden me zelf bij de klantenservice het adres van de klachten afdeling te geven.
er licht nu intussen een forse klacht met reactie termijnen bij de klantenservice, want ik vind dit werkelijk te erg voor woorden.

wat me eigenlijk het meest begint te storen dat er veel grote bedrijven zijn, die gewoon regelen door niet bereikbaar te zijn, of beloftes niet nakomen consumenten vaak geen keus geven dan slechte service te accepteren, omdat het alternatief de strijd aangaan, niet betalen etc veel te duur is voor de klant.

hebben meer mensen dit probleem met kpn en wat is jullie oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-13, 23:33
Mariska100294 Mariska100294 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Had hetzelfde met de iphone 4s, binnen 7 dagen 500 Mb op , gemaild naar mtv, nee ze weten het niet, nu gaat het over naar HI. Opzeggen kan niet , want het was een samenwerking op het Hi netwerk.
Je moet gewoon wachten met je abbo opzeggen totdat deze verstreken is . Het is een oplichtersbende
  #3  
Oud 16-01-13, 00:15
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

nou ik ben niet van plan zo lang te wachten.wat ik weet is dat je zodra je iets aan de geschillen commissie voorlegt ze anders gaan reageren.en met dit probleem ben ik gezien de postings op internet niet de enigste.
wel vraag ik me af of mobile providers de verplichting hebben om je inzicht te geven in je verbruik of is dat een gunst?
  #4  
Oud 16-01-13, 23:41
Mariska100294 Mariska100294 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard Mb verbruik

Heb de Opta er al achter gezet, maar deze kunnen niks doen, niet eerder , dan dat Hi iets vernaderd waarop je ze kan laten hangen zoals diensten die ze voorheen wel leverden of iets dergelijks, voor de rest was het dat je er echt niet onderuit komt !!!
  #5  
Oud 19-01-13, 00:55
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

ik heb ze een forse klachten brief gestuurd met termijnen erin en daarin aangegeven als ze niet of niet voldoende reageren, zwijgen toestemmen is onder mijn voorwaarden.
vandaag maar weer gebeld, maar de mensen bij de klantenservice zijn echt simpel en helemaal niet klant gericht.
ze doen totaal geen moeite om het probleem aan te pakken en op te lossen.ze verwachten als mtv naar hi gaat dat het opgelost is.mijn verwachting is dat dan de problemen pas beginnen, want de overgang zou nu al kunnen voor klanten die problemen hebben, ze kunnen natuurlijk mensen handmatig overzetten.
maar dat willen ze, ik krijg mails en sms dat ik mijn rekening etc online kan inzien, maar kan niet inloggen.
  #6  
Oud 20-01-13, 16:39
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

even een update, die laat zien hoe vreemd zaken bij mtv gaan.ik heb gevraagd om overzichten, kreeg vandaag 4 brieven.2 van mijn zakelijke kpn abonnement en twee van mtv waar niet veel uit te halen viel.vreemd dat ze bij de notas ook vroegere abos erbij kunnen halen, maar als ik dus vraag het probleem eerder op te lossen dan de overgang van half febr van mtv naar hi weten ze ineens niet meer hoe het zit, terwijl uit de rekeningen duidelijk blijkt dat alle systemen verweven zijn.
wordt vervolgt, want ze hebben niets van zich laten horen en in de brief staat duidelijk indien ze niet reageren dat ze er dan mee accoord gaan dat niet reageren toestemmen is
  #7  
Oud 20-01-13, 20:01
Mariska100294 Mariska100294 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mariska100294 Bekijk bericht
Had hetzelfde met de iphone 4s, binnen 7 dagen 500 Mb op , gemaild naar mtv, nee ze weten het niet, nu gaat het over naar HI. Opzeggen kan niet , want het was een samenwerking op het Hi netwerk.
Je moet gewoon wachten met je abbo opzeggen totdat deze verstreken is . Het is een oplichtersbende
Ja een oplichtersbende is het zeker, als ze een antwoord geven is het "we vinden het erg jammer....bla bla bla, degene die een brief naar de geschillen commissie hebben gestuurd, en een gepeperde brief naar Hi laat even weten hoe het gegaan is , opta weet er ook geen raad mee, maar jij als contractant stapt toch in zee met MTV mobile daar sluit je toch ook je contract af........Pfff zal blij zijn als het jaar om is en ik gewoon een prepaid kan afsluiten, echt nederland, hier, ja het is vervelend zoals ze bij MTVMOBILE zeggen, wat een klootz.....
  #8  
Oud 30-01-13, 09:25
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

Ook goede dingen moet ik melden.gisteren gebeld door afdeling klantreacties, waarbij erkent werd dat meerdere mensen het probleem hadden.mijn ABO is meteen omgezet naar hi, dezelfde kosten.qua inhoud van ABO ben ik er niet op achteruit gegaan.uiteindelijk lijkt het dat mijn brief toch effect heeft gehad..
Ben nu hi en kan inloggen.heb ook aangegeven dat het ook zo kan.belanrijk is om een senior medewerker te soreken
  #9  
Oud 21-02-13, 17:25
thasjosjo thasjosjo is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 38
Standaard

voordeel van mtv naar hi is dat het internet onbeperkt is ga je over je 500mb heen betaal je niks extra!

en natuurlijk geen aansluitkosten bij je volgende hi abbo
  #10  
Oud 22-02-13, 12:35
Mariska100294 Mariska100294 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Hoi dank je wel voor je bericht, maar denk dat bovenstaande niet helemaal klopt. In de voorwaarde geven ze aan dat er helemaal niks veranderd aan je contract dus hij blijft zoals het was. Nee als dit voorbij is ga ik wel over naar t Mobile, daar kun je gewoon alles zoeken. En mtv mobile is het zo dat ze standaard antwoorden geven. Als je zegt de wet is zus of zo. Dan hoor je daar niks meer over , ze vinden alles jammer. Ik ben er klaar mee !!!!Bedankt voor je reactie !!gr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 4S - Geen service MTV Mobile c0v3rmy4ss KPN 2 27-01-12 11:58
iPhone 4 MTV mobile, geen service Amdixer KPN 0 08-06-11 17:00
MTV Mobile Blurk KPN 0 20-12-10 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.