iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Internet KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/15310-internet-kpn.html)

kaal 30-06-08 17:55

Internet KPN
 
Ik heb sinds vandaag internet op mijn IPhone van KPN (surf en mail onbeperkt). Nu heb ik overal zitten kijken, maar wat moet ik nu precies instellen om internet op mijn mobiel aan het werk te krijgen?
De één zegt: APN: portalmmm.nl/Username: leeg/Password: leeg. De ander zegt APN: internet/ Username: KPN/ Password: gprs.

Als ik op de internetsite van KPN kijk dan moet ik ook andere gegevens invullen. Ik word er geen wijs meer uit. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt voor jullie moeite!!:)

Modbreak:
Verplaatst naar Telecom providers Nederland


BadSide 30-06-08 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaal (Bericht 133031)
Ik heb sinds vandaag internet op mijn IPhone van KPN (surf en mail onbeperkt). Nu heb ik overal zitten kijken, maar wat moet ik nu precies instellen om internet op mijn mobiel aan het werk te krijgen?
De één zegt: APN: portalmmm.nl/Username: leeg/Password: leeg. De ander zegt APN: internet/ Username: KPN/ Password: gprs.

Als ik op de internetsite van KPN kijk dan moet ik ook andere gegevens invullen. Ik word er geen wijs meer uit. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt voor jullie moeite!!:)

Heb je ook al geprobeerd dat wat er op de KPN site staat? Die lijkt me het beste.. :P

midon 30-06-08 18:12

Voor kpn:

APN = internet
Gebruikersnaam = KPN
Wachtwoord = gprs
Heb zelf ook surf & mail onbeperkt en deze instellingen werken goed.

kaal 30-06-08 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midon (Bericht 133037)
Voor kpn:

APN = internet
Gebruikersnaam = KPN
Wachtwoord = gprs
Heb zelf ook surf & mail onbeperkt en deze instellingen werken goed.

Hoef je verder niets in te vullen?

midon 01-07-08 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaal (Bericht 133070)
Hoef je verder niets in te vullen?

Nee,

Alleen wat ik eerder geschreven heb.

kaal 01-07-08 12:39

Oke bedankt! Dus er komt nu geen dure rekening voor internetten meer?Maak je al langer gebruik van KPN surf en mail onbeperkt?

midon 01-07-08 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaal (Bericht 133273)
Oke bedankt! Dus er komt nu geen dure rekening voor internetten meer?Maak je al langer gebruik van KPN surf en mail onbeperkt?

Zolang je op het kpn netwerk blijft binnen nederland niet.

kaal 01-07-08 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midon (Bericht 133285)
Zolang je op het kpn netwerk blijft binnen nederland niet.

Oké. Ik vroeg dit alleen maar, omdat als je op KPN-site kijkt, je hele andere instellingen krijgt die je handmatig in moet vullen. Vandaar mijn vraag.

Maar bedankt voor al je moeite! Hij werkt perfect! :)

sjaak01 18-07-08 20:30

neem wel surf&mail totaal bij kpn en blijf onder de 200 mb per maand anders word wel heel duur

sancaman 18-07-08 21:50

GPRS settings voor KPN/HI
 
Beste Mensen,

Ik heb een Iphone en ik heb een HI simkaart inzitten. Nou heb ik alles geprobeerd om GPRS aan de praat te krijgen...maar helaas. Wat ik probeer ik kom er niet op.
Ik heb de volgende instellingen gedaan:

internet
KPN
gprs

Geen resultaat!

internet
(leeg)
(leeg)

Geen resultaat!

Dan heb ik via Ibrickr proxy veranderd en wat prefences veranderd. Dit heb ik van de deze geweldige forum allemaal gehaald. Maar helaas nog geen resultaat.

Wie o wie kan me helpen?

tonline 19-07-08 15:10

Herstel netwerk settings
 
Gisteren een zelfde probleem gehad met een tmobile gprs

opgelost via

instellingen
algemeen
stel opnieuw in

herstel netwerkinstelling

dat hielp bij mij

(was overigens geen 3G)

sancaman 30-07-08 16:09

helaas heeft dat bij mij niet geholpen. Iemand nog suggesties?

Dennis² 05-08-08 16:26

Ik zou het ook graag willen weten, heb hetzelfde probleem. (FW 2.0)

sjaak01 05-08-08 18:01

Bij mijn met abonnement van kpn lukt het wel om iphone te laten werken maar met prepaid lukt het niet dit kan komen omdat prepaid geen usim ondersteund ook omdat je bij prepaid andere instellingen moet intikken wat niet werkt op de iphone ?!

master 05-08-08 18:03

ik werk zelf bij telfort.
het gprs probleem is opgelost

Dennis² 05-08-08 21:52

Dus ik kan met mijn iPhone en Hi Prepaykaart geen Eindeloos Online Bundel afsluiten?:(

Ik dacht tot dit wel werkte met FW1.1.4?

rendor 26-08-08 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door master (Bericht 161245)
ik werk zelf bij telfort.
het gprs probleem is opgelost

heb nog steeds geen internet op mijn 3g. weet je zeker dat het nu moet werken? en zo ja wat zijn dan de instellingen?

RS030 26-08-08 20:30

En als je een SMSje stuurt met JA naar 1300? Als goed is krijg je dan alle instellingen naar je telefoon gestuurd :)

sancaman 26-08-08 22:16

Goede avond,

Dit probleem heb ik zolang gehad. Hopelijk kan ik je hierbij helpen.

Mijn instellingen:

APN: portalmmm.nl
Username:
Password:

Dat was het. Succes

Groetjes,

Sancaman

mennog 27-08-08 20:40

smsje sturen naar 1300 kan niet met een iphone dan krijg je terug dat hij niet wordt ondersteund ;)

APN: internet
username: KPN
password: gprs

deze werkt bij mij super als gprs of 3g een keer werkt haha


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.