//

iPhone 4 doet het niet op KPN/Hi netwerk

iPhone 4 doet het niet op KPN/Hi netwerk discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Vandaag heeft mijn oma ja je leest het goed mijn oma een iPhone 4 gekregen van mijn ook die nu een iPhone 5S ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-03-14, 21:08
danny1997 danny1997 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 16
Standaard iPhone 4 doet het niet op KPN/Hi netwerk

Beste lezers,
Vandaag heeft mijn oma ja je leest het goed mijn oma een iPhone 4 gekregen van mijn ook die nu een iPhone 5S heeft. Hij had deze bij een abbo van T-Mobile gehad/gekocht maar is nu ondertussen 3.5 jaar geleden en zou de simlock eraf zijn. Maar dat is dus niet zo, maar als je het IMEI invult op de T-mobile site zegt ie dat de iPhone al simlock vrij is terwijl een simkaart van Hi (KPN) dus niet geaccepteerd wordt. Deze melding geeft iTunes en de iPhone bij het installeren: "


De simkaart die in deze iPhone is geplaatst wordt niet ondersteund.

De simkaart die momenteel in deze iPhone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardwareprobleem met de iPhone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunde aanbieder in het apparaat of vraag uw aanbieder om de iPhone te ontgrendelen. Neem contact op met Apple voor meer informatie."






Maar het simkaartje werkt wel op mijn iPhone 4s simlock vrij en ook in andere telefoons. Heb al van alles geprobeerd maar niks werkt en heb ook geen zin om geld uit te geven aan een zo geheette Factory unlock.

Wat is nu het beste om te doen?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
MVG,

Danny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-14, 21:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien zit er een EMEA SIM-lock op dat toestel. Kijk eens in het "Unlock" forum. Daar staan een paar topics over een EMEA SIM-lock. Hoe dan ook, er zit in ieder geval een SIM-lock op dat toestel.
  #3  
Oud 31-03-14, 21:33
danny1997 danny1997 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 16
Standaard

ik kan eerlijk gezegt niks vinden over een EMEA SIM-Lock
  #4  
Oud 31-03-14, 21:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Stuur een PM naar het forumlid senna22 of iNemesis. Die goede mensen zullen je wel verder helpen.
  #5  
Oud 31-03-14, 21:44
danny1997 danny1997 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 16
Standaard

Thanks, Heb het gedaan!
  #6  
Oud 03-04-14, 00:09
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Yep stuur mij aub het imei nummer van de iphone, gaan we kijken of we iets kunnen doen voor je oma ...Je hebt mij wel de link van de thread. maar wil het imei nummer zien.
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S doet het alleen aan de lader + hele tijd zoeken naar netwerk xxxxirisss iPhone algemeen 3 06-07-13 16:05
GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! dj-j KPN 106 20-01-13 20:52
Deel van het iphone scherm doet het niet?! jessemesse iPhone algemeen 3 05-12-12 15:10
Met je iphone op het netwerk van KPN eddies303 KPN 7 04-08-10 14:47
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk RamonPouw Archief 11 22-10-07 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.