//

Bericht: "Toestel moet vervangen worden"?

Bericht: "Toestel moet vervangen worden"? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn toestel werd door KPN ter reparatie opgestuurd nu blijkt er geen garantie meer te zijn op het toestel (anderhalf jaar oud). KPN geeft een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-14, 15:02
debakker debakker is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard Bericht: "Toestel moet vervangen worden"?

Mijn toestel werd door KPN ter reparatie opgestuurd nu blijkt er geen garantie meer te zijn op het toestel (anderhalf jaar oud).
KPN geeft een half jaar garantie en daarna moet je kunnen aantonen dat je geen schade hebt veroorzaakt.

Als ik nu echter het toestel aanzet krijg ik de mededeling:

Apparaat moet worden vervangen
Het activeringsproces kan niet worden voltooid voor deze iPhone; het apparaat moet worden vervangen. Ga naar een Apple store of geautoriseerde service-aanbieder in de buurt voor meer informatie.

Wat kan dat betekenen? Apparaat moet vervangen worden?
Is mijn toestel na controle door het service centre kapot gegaan? Daarvoor was alleen de Aan/Uit knop defect.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-14, 10:38
ramonkt ramonkt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard

Je hebt gewoon 2 jaar garantie op het toestel. Als het toestel geen zichtbare schade en/of waterschade heeft, lijkt het mij gewoon dat je het kan verhalen op je garantietermijn.
  #3  
Oud 03-04-14, 16:51
debakker debakker is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard

Iemand op het KPN forum vertelde dat dat wettelijk geregeld is en dat je zelf moet bewijzen dat je toestel geen schade heeft.
Lijkt me trouwens best lastig.
Maar na de controle werkt het toestel niet meer en de reparatie opgave van KPN (Apple) is 225.-- euro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Whatsapp installeren - ik loop vast bij vervangen van "documents + library" BertF Jailbreak 2 29-10-13 16:19
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout NoWayOut iPhone algemeen 0 02-03-11 21:11
Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" Goudvis12 Odido (T-Mobile) 42 14-10-10 10:15
legaal maken van een "illegaal" toestel dave1968 Archief 6 22-01-08 23:13
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.