//

(hardware) Unlocked AT&T toestel op KPN geen 3G

(hardware) Unlocked AT&T toestel op KPN geen 3G discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik hb een zakelijk abonnement van KPN waar ik op mn oude toestel prima HSDPA/UMTS connectie had Ik kreeg mn iPhone 3G binnen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-08, 15:24
mguntenaar mguntenaar is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Loosdrecht
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mguntenaar
Standaard (hardware) Unlocked AT&T toestel op KPN geen 3G

Hi,

Ik hb een zakelijk abonnement van KPN waar ik op mn oude toestel prima HSDPA/UMTS connectie had

Ik kreeg mn iPhone 3G binnen en heb deze met een SIM aanpassing op het KPN netwerk (gaat prima).

Alleen krijg ik geen 3G werkend. Iemand een idee of het aan de sim aanpassing kan liggen of dat ik wellicht nog wat moet instellen ergens?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-08, 15:29
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Mag ik je als eerste vragen welke sim aanpassing jij hebt gebruikt. Ben een beetje nieuwsgierig.

Daarnaast heeft de KPN twee netwerken, een 'normaal' netwerk en een 3G netwerk. Moet je eens gaan kijken in de lijst van aanbieders, instellingen/aanbieder/.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 06-08-08, 16:25
mguntenaar mguntenaar is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Loosdrecht
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mguntenaar
Standaard

Ik ben er inmiddels waarschijnlijk achter. Ik krijg zo een nieuwe SIM welke wel op het UMTS netwerk kan (had een verouderde SIM).

Ik heb het laten doen door iemand op marktplaats, adverteerder uit Hilversum. We kregen gister zonder problemen KPN als netwerk op de telefoon alleen kregen we internet nog niet aan de praat.

Maar hopelijk straks dus wel
  #4  
Oud 06-08-08, 16:38
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Is trouwens een goeie. Mocht straks de 3G unlocked zijn (als) dan is de vraag of ik met mijn huidige Vodafone SIM kaart wel op het 3G netwerk van Vodafone kan met de 3G iPhone.

Update: Even met de helpdesk van Vodafone gebeld en als ik straks mijn Vodafone SIM kaart plaats in een 'geschikt' UMTS toestel (lees 3G) dan kan je daar direct gebruik van maken (lees 3G/UMTS).

Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-08-08 om 16:46.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN & Hi, ze weten zich geen raad met iPhone Murgen KPN 13 26-04-10 19:54
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 20:55
Net unlocked en nu geen KPN balkje meer in de balk peetduck Archief 3 15-10-09 22:44
iPhone 3G: Is de 3g met model nummer MB046LL/A hardware unlocked? elppa Unlock 9 13-09-09 22:07
1.1.3 Hardware Unlocked!!BL 3.9 david007 Unlock [archief] 17 17-01-08 20:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:40.