//

verwijderen email IMAC en Webmail

verwijderen email IMAC en Webmail discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een email vanuit mijn iMac of macbook air verwijder, wordt deze niet verwijderd uit mijn webmail van KPN. Plaats ik een email in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-19, 12:00
joanh joanh is offline
• iOS
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2019
Berichten: 1
Standaard verwijderen email IMAC en Webmail

Wanneer ik een email vanuit mijn iMac of macbook air verwijder, wordt deze niet verwijderd uit mijn webmail van KPN. Plaats ik een email in een map op mijn iMac dan blijft dezelfde email achter in de inbox webmail KPN. Daardoor loopt de email box van kpn webmail steeds vol.

Op de website van kpn staat: Let op: In e-mailprogramma's bestaat een instelling die een kopie van het e-mail bericht op de server achterlaat. Als deze instelling aanstaat, blijft de e-mail ook op de server bewaard. Op deze manier loopt de e-mailbox langzaam vol. Bij Vista Mail en Mac Mail staat deze instelling standaard aan. Als je in de toekomst wilt voorkomen dat de e-mailbox langzaam volloopt, deactiveer deze optie dan. Kijk in de instellingen van jouw e-mailprogramma of dit aan staat.

KPN heeft meegekeken op mijn iMac maar kan het ook niet oplossen!

Heeft iemand een advies?oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth koppeling oude telefoon met iMac verwijderen horsepower8021 iPhone algemeen 3 27-06-16 21:36
Foto: Foto's van Iphone 6 naar Imac + Verwijderen spoonD Muziek, foto & video 3 10-08-15 15:27
Melding email op iMac en iPhone Sarientje iPhone algemeen 5 16-11-12 20:37
Email echt verwijderen Number iPhone Apps 7 02-12-11 10:49
Email verwijderen van Iphone R4sma iPhone algemeen 0 26-03-10 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.