//

Probleem met 3G Telfort

Probleem met 3G Telfort discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje: Af en toe wordt mijn internet verbinding verbroken als ik de iphone op 3G heb staan. Ik zie dan de verbinding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-08, 17:52
drc drc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard Probleem met 3G Telfort

Ik heb een probleempje:

Af en toe wordt mijn internet verbinding verbroken als ik de iphone op 3G heb staan. Ik zie dan de verbinding continue switchen tussen vol bereik en geen bereik, en kan op dat moment ook niet internetten en bellen. Dit houdt dan een enkele minuut aan, en dan heb ik weer bereik. Ik weet niet precies hoe vaak dit voorkomt, maar heb wel regelmatig gemiste oproepen, terwijl ik bijna overal wel goed bereik heb. Op het moment dat ik 3g uitzet, heb ik hier helemaal geen last van. Hebben meer mensen dit probleem? Ik heb een abo bij Telfort.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-08, 00:25
rendor rendor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

hallo. lukt me niet eens om erop te komen. heb een 3g maar blijkbaar staan de instellingen niet goed. hoe heb jij ze staan??
Reageren

Labels
gprs, telfort, umts



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telfort GPRS Probleem tossewaarde KPN 345 26-05-10 14:54
Prepaid telfort probleem Sh4rk KPN 2 26-03-10 12:43
jailbreak met telfort snoes Archief 2 30-01-10 20:18
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
iPhone 3G: 3.0 + Ultrasn0w en 3G met Telfort ndendaas Unlock 2 28-06-09 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.