//

3G met KPN

3G met KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wel een 3G icoontje maar kan niet op internet of m'n mail ophalen. (Heb nog geen data-abbonement) Wat doen ik fout?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 07-08-09, 23:23
Sonett24 Sonett24 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik heb wel een 3G icoontje maar kan niet op internet of m'n mail ophalen. (Heb nog geen data-abbonement)

Wat doen ik fout?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 08-08-09, 00:13
B3rt B3rt is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 80
Standaard

Edge en 3G moet aanstaan, restart je Iphone eens. Werkt dat niet de sim erin en eruit wil ook wel eens helpen.
De iphone krijgt zijn netwerk settings van de sim, je hoeft dus niks in te stellen.
  #143  
Oud 19-08-09, 17:28
kir kir is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik meng me ook weer even in dit topic! Heb sinds kort een Hero en ook al weer een tijdje surf & mail totaal afgesloten(KPN)! Helaas bleef dit altijd nog op de oude 128 kbps hangen..Niet te doen dus. Na 2 uitgebreide telefoontjes met de klantenservice was er toch wel een mogelijkheid dat ik ook gewoon de beloofde 384 kbps zou moeten halen. Dus ze zouden de ''knop'' omzetten zegmaar! Vandaag nogmaals gebeld!
Ze zouden het gelijk omzetten, maar dit kon wel tot maximaal 15 dagen duren.

Geen probleem zei ik: Ik wacht rustig af! Nadat ik een paar uur later me gsm ge-reboot had kwam ik erachter dat de snelheid nu al verhoogd was, dus met de proef op de som even speedtest.nl...
Zie resultaat hieronder.. Ik heb geen idee hoe dit mogelijk is! maar het gaat heerlijk snel! Zou dit tijdelijk zijn? Meer mensen met soort gelijke ervaringen?

Het gaat hier dus gewoon om surf&mail totaal (€9,95)

  #144  
Oud 27-08-09, 16:43
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kir Bekijk bericht
Ik meng me ook weer even in dit topic! Heb sinds kort een Hero en ook al weer een tijdje surf & mail totaal afgesloten(KPN)! Helaas bleef dit altijd nog op de oude 128 kbps hangen..Niet te doen dus. Na 2 uitgebreide telefoontjes met de klantenservice was er toch wel een mogelijkheid dat ik ook gewoon de beloofde 384 kbps zou moeten halen. Dus ze zouden de ''knop'' omzetten zegmaar! Vandaag nogmaals gebeld!
Ze zouden het gelijk omzetten, maar dit kon wel tot maximaal 15 dagen duren.

Geen probleem zei ik: Ik wacht rustig af! Nadat ik een paar uur later me gsm ge-reboot had kwam ik erachter dat de snelheid nu al verhoogd was, dus met de proef op de som even speedtest.nl...
Zie resultaat hieronder.. Ik heb geen idee hoe dit mogelijk is! maar het gaat heerlijk snel! Zou dit tijdelijk zijn? Meer mensen met soort gelijke ervaringen?

Het gaat hier dus gewoon om surf&mail totaal (€9,95)



Dit is mijninziens geen meting van 3G maar van een Wi-Fi verbinding !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN pspoiled Archief 5 15-02-09 23:58
KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! Martijn Snels Archief 52 25-03-08 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.