iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Ik heb het gehad met KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/24260-gehad-kpn.html)

avdwerf 27-10-08 10:12

Ik heb het gehad met KPN
 
Ik ben echt helemaal klaar met KPN. Ik wilde overstappen zodat ik mooi 3G op men iphone zou kunnen gebruiken, maar dat neem ik maar voor lief, ik ga daar echt never nooit meer een order plaatsen!

- 2 oktober op de website een order geplaatst op de website met nummerbehoud, gelijk een bevestiging binnen gekregen.
- 7 oktober maar eens gebeld hoe het met de order stond, sorry meneer, de telefoon was niet op voorraad, vanaf vandaag is hij weer op voorraad dus u zult binnen een paar dagen een 2e bevestiging per mail krijgen, en dan wordt u gebeld voor een afleverafspraak.
- 14 oktober maar eens gebeld hoe het er mee stond, ja meneer, hier zijn geen gegevens van u bekend, u moet de order opnieuw plaatsen. Alles telefonisch opnieuw moeten doorgeven. Ja de telefoon is tijdelijk niet op voorraad, dus die kan pas volgende week afgeleverd worden.
- De 18e wordt ik gebeld, voor afleverafspraak, de 21ste zouden ze komen
- 21ste komen ze aan de deur (we hebben 2 deuren),bellen ze bij de verkeerde aan, en gaan er weer vandoor.
- Ik bel dezelfde dag nog, meneer, u wordt morgen teruggebeld voor een afspraak.
- De 22ste niks gehoord, de 23ste zelf maar weer gebeld. De 24ste zouden ze komen afleveren. Duidelijk gezegd, we hebben 2 deuren, bij de linkse deur moet je aanbellen.
- Ik wil de 24ste de post uit de bus halen, zit er weer een brief in. Hebben ze weer bij de verkeerde deur aangebeld!
- Ik bel vanmorgen naar het postbedrijf, ja meneer, we kunnen de order niet meer bezorgen nadat we 2 keer zijn geweest, u zult naar KPN moeten bellen om de order opnieuw te plaatsen.
- Ik bel vanmorgen naar KPN, ja meneer, erg vervelend, maar u wilt de order dan opnieuw plaatsen? Ja graag, ja sorry meneer, dan moeten wij eerst het pakket terugkrijgen, en dat is vandaag of morgen pas. Ja maar, wordt ik dan teruggebeld of wat? Nee meneer, dan kunt u woensdag het beste zelf nog even bellen.

Ik ben helemaal klaar met KPN, wat een ***bedrijf zeg!

@Bomans
Sorry, moest even men frustratie uiten :-)

Bomans 27-10-08 10:16

topictitel maar even aangepast, want "KPN $&^&*^%(%@!" is niet echt wenselijk.

Rudy H 01-11-08 12:06

Wat een triest verhaal zeg! Interne communicatie werkt dus net zo slecht als die naar klanten toe...:(

midon 01-11-08 12:40

Je kan je zelf ook afvragen of het op de beide voordeuren goed is aangegeven waar je woont. Want daar begint het probleem.:D

avdwerf 03-11-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midon (Bericht 212267)
Je kan je zelf ook afvragen of het op de beide voordeuren goed is aangegeven waar je woont. Want daar begint het probleem.:D

Er hangen naamplaatjes bij beide voordeuren, dus daar had ie het al aan kunnen zien. En aangezien de deuren 10 meter van elkaar verwijderd zitten, lijkt me dit ook de moeite niet. En ik heb het de 2e keer duidelijk aangegeven, dus ja...

Fasty 03-11-08 20:06

:eek: thja dat is niet zo mooi nee

blondie213 13-11-08 00:31

ze verkopen communicatie maar moeten blijkbaar zelf nog veel leren.

junero 13-11-08 11:59

hey ik snap niet, als ze jouw thuis niet aantreffen moet het pakketje toch bij de kantoor van de postbedrijf liggen vanaf volgende dag

Mwfadebeer 13-11-08 12:47

vodafone is een goed alternatief. Bel al vanaf 2000 klant en naar tevredenheid!

RiPaXe 13-11-08 16:18

ik had ut zelfde met tmobile

mhoutman 13-11-08 21:19

ik heb al jaren een haat/liefde verhouding met de kpn. alles wat ze doen gaat mis maar ze hebben voor mij wel de dekking. :rolleyes:

LuckyK3 14-11-08 08:58

Tja dat is KPN. Daarom is het ook de slechte helpdesk van heel nederland.


Collega van mij ook heeft weken lang geprobeerd om zijn internet aansluiting in huis te hebben van KPN.

Iedere keer dat hij belde vroegen ze ook meneer? WAT IS UW ORDER NR? Sorry niet bekend graag zien we een nieuwe order meneer.


Tja dan houdt het inderdaad een keer op.

avdwerf 14-11-08 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 216306)
hey ik snap niet, als ze jouw thuis niet aantreffen moet het pakketje toch bij de kantoor van de postbedrijf liggen vanaf volgende dag

Schijnbaar dus niet. Er lag wel elke keer een briefje in de bus van TNTexpress, maar dat is een apart bedrijf dat dat doet voor kpn...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.