//

Telfort email verzenden lukt niet.

Telfort email verzenden lukt niet. discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn telfort accountgegevens ingevoerd op mijn iPhone4 en kreeg toen het probleem dat ik op mijn desktop geen mail meer ontvang. Druk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-12-10, 14:10
erikkuijper erikkuijper is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb vandaag mijn telfort accountgegevens ingevoerd op mijn iPhone4 en kreeg toen het probleem dat ik op mijn desktop geen mail meer ontvang. Druk je op de zenden/ontvangen knop dan vraagt de desktop om de accountgegevens te bevestigen en dat accepteert ie niet. Wat doe ik fout?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-01-11, 17:25
bvipnl bvipnl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard Tegelijkertijd inloggen met computer en iphone op Telfort

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikkuijper Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn telfort accountgegevens ingevoerd op mijn iPhone4 en kreeg toen het probleem dat ik op mijn desktop geen mail meer ontvang. Druk je op de zenden/ontvangen knop dan vraagt de desktop om de accountgegevens te bevestigen en dat accepteert ie niet. Wat doe ik fout?
Ik had hetzelfde probleem met de computer en iphone tegelijk.

Ik heb telfort gebeld, en als je op beide op email controleerd, blokkeren ze je account.
Je moet dan naar hun toe bellen en binnen 40 min moet je account weer actief zijn.
Wil je email op je iphone ontvangen, dan eerst windows mail programma afsluiten en andersom natuurlijk (iphone email programma afsluiten en dan weer op de pc op mail checken).

Onhandig van Telfort, maar het is niet anders.

Groeten van BVipNL
  #23  
Oud 19-01-11, 17:42
bvipnl bvipnl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Exclamation instellingen telfort op via Wi-Fi op iphone 4

IMAP-accountgegevens
naam BVipNL
adres harrie@telfort.nl
beschrijving telfort

server inkomende post
hostnaam pop3.telfort.nl
gebruikersnaam harrie@telfort.nl
wachtwoord 12345678

server uitgaande post
SMTP smtp.telfort.nl
gebruikersnaam en wachtwoord> heb ik leeg gelaten
gebruik SSL staat op "0", uit
identiteitscontrole wachtwoord
serverpoort 25

geavanceerd> heb ik niks aangepast

Wel heb ik van Telfort gehoord als je bijv. een BEN abonnement hebt, en je een internetbundel hebt, je de uitgaande server moet veranderen in zoiets als smtp.ben.nl (is een voorbeeld).

Ik weet nog niet hoe dat werkt, hopelijk hebben jullie wel iets aan mijn input.

gr BVipNL

PS deze heb ik al gevonden, als iemand een oplossing voor ben weet hoor ik dat graag!

Telfort: smtp.telfortmail.nl
Orange: smtp.orange.nl
Vodafone: authsmtp.vodafone.nl
KPN hi: mail.hiway.nl
T-Mobile: smtp.gprs.t-mobile.nl
  #24  
Oud 30-04-11, 16:35
Sylvia56 Sylvia56 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard E-mails verzenden op ander netwerk

E-mails verzenden vanaf een ander netwerk dan waar je je e-mail hebt, kan problemen geven omdat je perse het IP adres moet hebben van je provider. Dit is met webmail op te lossen, maar ook met een externe geautoriseerde SMTP server. Als het belangrijk voor je is om met je eigen e-mail adres en je eigen e-mail software te mailen (thuis en in het buitenland en op andere netwerken), kan je een externe server huren. Ik als senior ben vaak op vakantie, ik huur een dergelijke service van www.travelsmtp.com en het kost maar iets van 19 euro per jaar. Ook wordt vaak poort 25 geblokkeerd door internet providers, maar dat is daar dus ook opgelost omdat je daar een andere poort moet instellen.
  #25  
Oud 02-05-11, 20:44
like like is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Mijn probleem is ontstaan (lijkt het) sinds de laatste upgrade van Apple. Ik kan geen mail meer versturen via 3G-netwerk, wel via Wi-Fi (waar ik ook ben!). Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen, maar helaas is het niet mogelijk om mijn mail te versturen.
Ik zit bij T-mobile met mijn abo. Als ik instel: smtp.gprs.t-mobile.nl,zoals hierboven gesuggereerd, blijft mijn telefoon maar controleren en vindt niets.
Iemand een oplossing? Ik wil niet gebruik maken van smtp van Gmail!
Bij voorbaat dank!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
e-mail verzenden lukt niet quincy iPhone algemeen 45 30-11-10 19:59
Email verzenden niet mogelijk - afzender ongeldig? Thommes iPhone algemeen 1 27-05-10 08:35
email verzenden werkt thuis, maar niet daarbuiten Sjak iPhone algemeen 0 26-05-10 21:49
xs4all email verzenden lukt niet t.vaassen iPhone algemeen 6 06-10-09 15:48
Email verzenden in buitenland lukt niet flipper iPhone algemeen 16 12-06-08 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.