//

Iphone 3G met Telfort en Firmware 2.2: Batterijproblemen!

Iphone 3G met Telfort en Firmware 2.2: Batterijproblemen! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze zomer een 3G iPhone uit Italie meegenomen. Sinds oktober heb ik er een abo van Telfort bij. Tot afgelopen vrijdag werkte dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-08, 17:10
ElleniPhone ElleniPhone is offline
• iOS 3.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard Iphone 3G met Telfort en Firmware 2.2: Batterijproblemen!

Ik heb deze zomer een 3G iPhone uit Italie meegenomen. Sinds oktober heb ik er een abo van Telfort bij. Tot afgelopen vrijdag werkte dat prima: altijd en overal prima ontvangst en m'n batterij ging lekker lang mee.

Sinds de update naar software 2.2 vrijdagavond heb ik plots grote problemen met m'n batterij. Als ik niets doe, gaat de batterij hoogstens 4 uur mee, dat was voorheen wel 2 dagen. Ook als ik alles uit zet (3G, locatievoorzieningen, bluetooth) is de batterij supersnel leeg.

Zijn er meer mensen met Telfort die nu batterijproblemen hebben met Firmware 2.2. En: kan ik iets doen om van die problemen af te komen?

Is het misschien mogelijk om de oude firmware weer terug te zetten? Want ik heb liever de oude firmware met een goede batterij, dan deze problemen met die paar nieuwe features. Wie heeft een goede tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-08, 17:12
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Probeer nogmaals te restoren.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 23-11-08, 17:12
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Nog eens restoren en wanneer je dat hebt gedaan ook eens je profiel aanpassen (staat in dat je met 2.0.2 werkt)

EDIT
Iemand was me voor !!

  #4  
Oud 23-11-08, 17:40
ElleniPhone ElleniPhone is offline
• iOS 3.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

Het is een simpele oplossing, maar daar had ik dus nog niet aan gedacht...

Ik ga snel restoren en zal eens kijken of het daarna wel beter werkt. Ik lees nergens problemen van andere Telfort gebruikers, dus hopelijk is het een incident dat met de restore is opgelost Thanks voor jullie hulp!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
iPhone 3GS batterijproblemen Gödrax Archief 2 29-06-09 20:22
iPhone 3G met telfort: Ervaringen Dennisf KPN 36 01-01-09 22:23
iPhone 1.1.1 met telfort. sic139 Archief 4 20-10-07 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.