//

KPN zegt niet de Iphone te ondersteunen.

KPN zegt niet de Iphone te ondersteunen. discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) KPN schreef mij volgende per e-mail: Citaat: Geachte heer Velroij, Bedankt voor uw e-mail. Helaas moet ik u mededelen dat KPN de Iphone niet ondersteund, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-11-08, 20:12
Ichigo Ichigo is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 48
Angry KPN zegt niet de Iphone te ondersteunen.

KPN schreef mij volgende per e-mail:

Citaat:
Geachte heer Velroij,

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas moet ik u mededelen dat KPN de Iphone niet ondersteund, er worden wel KPN abonnement in combinatie met de Iphone aangeboden bij bijv.
gsm web en bel.nl. Niet op de kpn website of via de winkel. U kunt de instellingen opvragen via www.bel.com. Verder kan ik u hier niet mee helpen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tamara Kikkert
Klantenservice KPN
Mijn mail was als volgt:

Citaat:
Ik heb een abonnement waarbij ik umts internet heb, maar ik heb waar ik woon geen umts ontvangst en het is ook zeer langzaam, het haalt geen 128kb per sec en komt niet hogere dan 10 kb per sec,

Wat kunnen jullie hier aan doen? Ik hen abonnement op Iphone genomen vanwege het snelle mobiel internet wat erbij zou moeten zitten.

Hoogachtend

Wesley Velroij
Ik hou jullie op de hoogte hiervan, ik vind het maar een rare zaak, wel een abbonement aanbieden, maar vervolgens zeggen de telefoon niet te ondersteunen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-08, 20:19
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

UMTS ontvangst heeft niks te maken met de iPhone. Blijkbaar heb je in jouw buurt geen goede UMTS ontvangst.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 27-11-08, 20:23
Ichigo Ichigo is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 48
Standaard

Ik zit tegen de duitse grens, en daar dacht ik ook al aan dat het niks met Iphone te maken had, ik heb een mail terug gestuurd:

Citaat:
Hallo, af gezien van het feit dat KPN de Iphone niet ondersteunt veranderd niks aan de zaak dat ik slecht umts ontvangst heb, ik heb een flexibel 27,50 abonnement en een Surf en Mail, en bij deze laatste staat: Download snelheid 128kb uploadsnelheid 64kb, als ik umts ontvangst heb komt deze daar nog niet eens in de buurt en zit hij hoogsten bij 15kb sec, dit is dus niet wat jullie beloven, 128kb dat is misleiding dus en ik vind dat ik dan ook ergens voor betaald wat ik niet krijg geleverd.
En daarbij is nooit gemeld dat KPN de Iphone niet ondersteunde, want voor klachten en vragen over abbonement moest ik bij KPN zijn, ik heb het Abbonement pas nog geen maand ongeveer 2 a 3 weken.
Hoogachtend

Wesley Velroij
Heb dus echt gevoel dat KPN mij gewoon misleid heeft, andere providers zijn mobiel internet is waarschijnlijk nog snellere ook.
  #4  
Oud 27-11-08, 21:07
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ichigo Bekijk bericht

Heb dus echt gevoel dat KPN mij gewoon misleid heeft, andere providers zijn mobiel internet is waarschijnlijk nog snellere ook.
Ik heb een T-mobile abonnement, maar thuis heb ik geen 3G, op mijn werk geen 3G (beide centrum van Naaldwijk) en ook bij mijn ouders in Nieuwegein niet. De enige keren dat ik het 3G symbool zie, is in de trein, tram of bus als ik bijvoorbeeld tussen Nieuwegein en Naaldwijk reis.....
  #5  
Oud 27-11-08, 21:09
Ichigo Ichigo is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 48
Standaard

Dat is natuurlijk niet bij de grens he? Ik weet niet hoe zit, ik weet wel dat de providers hun beloftes niet na komen.

Service medewerker heeft volgende uit gelegd, omdat ik aan de grens zit maakt mijn iphone niet gebruik van 3g maar van gewone gsm netwerk, en als je verder Nederland in ging was het bereik ook grotere.

Wat ik wel goed vind van KPN, je kunt na 3 maanden je Bundel omlaag aanpassen, dus als je zegt ik wil internet weg of je zegt ik ga minder bellen dan gaat dat.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-11-08 om 13:07. Reden: samenvoegen
  #6  
Oud 28-11-08, 15:52
Ichigo Ichigo is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 48
Standaard

Net binnen geweest bij kpn, en die medewerker zij, de iPhone heeft geen hdspa ofzo, is dat waar? Of is dat een smoes?

Anyway hoger dan 15 kb haal ik niet met downloaden, al gaat surfen redelijk voor een mobiel.
  #7  
Oud 28-11-08, 16:02
ViktorV's schermafbeelding
ViktorV ViktorV is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 162
Standaard

Ik haal thuis en op het werk +/-3Mb download via T-Mobile, dus aan de iPhone ligt het niet
__________________
Problems can never be solved on the level of thinking that created them
  #8  
Oud 28-11-08, 17:14
Kriek Kriek is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 43
Standaard

ik haal ongeveer 2mb met de fastinternet instelling van kpn
__________________
iPhone 8gb RIP, iPhone 3G 16gb, iPad 16gb
  #9  
Oud 09-12-09, 11:09
imaikel imaikel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Standaard

Sinds deze week, bied KPN/Hi zelf de iphone aan, enkel aan "trouwe" klanten die hun contract willen verlengen, en zal de aangeboden toestellen ook ondersteunen!
  #10  
Oud 09-12-09, 16:57
Tribadism Tribadism is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb zojuist contact gehad met KPN / Hi en de 150 exemplaren die ze hebben liggen, zijn gereserveerd voor de zakelijke markt. Waarschijnlijk zijn ze vanaf 1 januari verkrijgbaar. 1 januari loopt ook het contract met T-Mobile af dus hebben zie niet meer het alleenrecht. De dame adviseerde mij om internet in de gaten te houden...
  #11  
Oud 09-12-09, 17:12
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tribadism Bekijk bericht
Ik heb zojuist contact gehad met KPN / Hi en de 150 exemplaren die ze hebben liggen, zijn gereserveerd voor de zakelijke markt. Waarschijnlijk zijn ze vanaf 1 januari verkrijgbaar. 1 januari loopt ook het contract met T-Mobile af dus hebben zie niet meer het alleenrecht. De dame adviseerde mij om internet in de gaten te houden...
Hoe kom jij er bij dat het contract van T-Mobile met Apple vanaf 1 januari verloopt? Ik meen dat zij namelijk ook na de jaarwisseling het alleenrecht op de iPhone hebben.

150 iPhone's zijn verder niet veel, zullen wsl zo verkocht zijn. Ik hoop dat tegen de tijd dat de 4G uitkomt, T-Mobile niet meer het alleenrecht zal hebben en dat KPN wellicht dit in handen kan krijgen (niet zozeer het alleenrecht, maar het verschaffen van iPhone abo's). Heb jarenlang KPN gehad en er echt nog NOOIT problemen mee gehad.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #12  
Oud 09-12-09, 19:15
Tribadism Tribadism is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Die dame van KPN zei dat tegen mij
  #13  
Oud 09-12-09, 19:25
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tribadism Bekijk bericht
Die dame van KPN zei dat tegen mij
Denk dat die dame dan onzin verkoopt aan jou .
  #14  
Oud 09-12-09, 23:42
imaikel imaikel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tribadism Bekijk bericht
Ik heb zojuist contact gehad met KPN / Hi en de 150 exemplaren die ze hebben liggen, zijn gereserveerd voor de zakelijke markt. Waarschijnlijk zijn ze vanaf 1 januari verkrijgbaar. 1 januari loopt ook het contract met T-Mobile af dus hebben zie niet meer het alleenrecht. De dame adviseerde mij om internet in de gaten te houden...
Vreemd... maar ben je al bestaand klant van KPN/Hi?
Ik had het "nieuws" namelijk op internet gelezen, en verhip mijn abbo kon ik al een poosje verlengen, echter vond ik dit een mooie gelegenheid om de klantenservice te bellen, een eens te informeren naar de beschikbare iphones. Ik kreeg een vriendelijke jongen aan de lijn, die mij aller eerst vroeg, hoe ik aan de informatie kwam, dit verteld en nadat hij mij gegevens heeft gechecked, en uiterukkelijk < toestemming aan x (mij onbekend, misschien zijn manager) moest vragen, heeft hij mij na 10 min. in de wacht te hebben gestaan, een aanbieding gedaan voor een iphone. (hi30 met als enige voorwaarden dat ik ook een verplicht super snel hi eindeloos internet bundel moest nemen van 9,95pm) 2 jarig abbo (had ik hiervoor ook dus dat vond ik prima) en de iphone krijg ik dus voor NOP! (geen bijbetaling)

Ik ben zeker geen zakelijk gebruiker & ook geen heftig gebruiker, want mijn rekening is gemiddel tussen de 60 & 80 euro permaand incl btw.
en toch heb ik gewoon de iphone gekregen met een abbo verlenging.
ik zou zelfs nog een 4 gig geheugen kaartje gratis krijgen (maar daar heb je natuurlijk geen moer aan met een iphone) daar moest ik de jongen van KPN dan wel op wijzen, toen zei hij, ja das vreemd...

Maar goed... binnen 1 a 2 werkdagen zal ik de iphone / nieuwe abbo hebben.

Vraag mij overigens meer af, of ik de iphone prettig zal vinden, daar ik een Blackberry gewend ben... maar proberen kan geen kwaad

Laatst gewijzigd door imaikel; 09-12-09 om 23:44.
  #15  
Oud 10-12-09, 15:55
Tribadism Tribadism is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imaikel Bekijk bericht
Vreemd... maar ben je al bestaand klant van KPN/Hi?
Ik had het "nieuws" namelijk op internet gelezen, en verhip mijn abbo kon ik al een poosje verlengen, echter vond ik dit een mooie gelegenheid om de klantenservice te bellen, een eens te informeren naar de beschikbare iphones. Ik kreeg een vriendelijke jongen aan de lijn, die mij aller eerst vroeg, hoe ik aan de informatie kwam, dit verteld en nadat hij mij gegevens heeft gechecked, en uiterukkelijk < toestemming aan x (mij onbekend, misschien zijn manager) moest vragen, heeft hij mij na 10 min. in de wacht te hebben gestaan, een aanbieding gedaan voor een iphone. (hi30 met als enige voorwaarden dat ik ook een verplicht super snel hi eindeloos internet bundel moest nemen van 9,95pm) 2 jarig abbo (had ik hiervoor ook dus dat vond ik prima) en de iphone krijg ik dus voor NOP! (geen bijbetaling)

Ik ben zeker geen zakelijk gebruiker & ook geen heftig gebruiker, want mijn rekening is gemiddel tussen de 60 & 80 euro permaand incl btw.
en toch heb ik gewoon de iphone gekregen met een abbo verlenging.
ik zou zelfs nog een 4 gig geheugen kaartje gratis krijgen (maar daar heb je natuurlijk geen moer aan met een iphone) daar moest ik de jongen van KPN dan wel op wijzen, toen zei hij, ja das vreemd...

Maar goed... binnen 1 a 2 werkdagen zal ik de iphone / nieuwe abbo hebben.

Vraag mij overigens meer af, of ik de iphone prettig zal vinden, daar ik een Blackberry gewend ben... maar proberen kan geen kwaad
Ja, ik ben al vele jaren klant bij KPN / Hi. Ik heb zojuist weer gebeld met Hi en krijg hem dus echt niet. Ook ik ben maandelijks rond de 60 á 70 euro kwijt maar ben al jaren lang klant. Zo kunnen me niet echt uitleggen waarom ik er geen recht op heb maar houden het vaag door te zeggen dat ik niet tot het segment behoor.

Laatst gewijzigd door Tribadism; 10-12-09 om 16:48.
  #16  
Oud 10-12-09, 21:43
mabuse mabuse is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: NL,D,It
Berichten: 12
Standaard

Mijn vrouw is echt een heftige Gebruiker en 10 jaar bij Kpn(gemiddeld500euros per mand),het is haar gisteren vanzelf aangeboden via de afdeling Sales,zij heeft verlengt voor 1 jaar met snel internet zonder bijbetaling!!!!
Zij had well in october all aangekondigd Kpn te gaan verlaaten,als Kpn voor haar als goede Klant geen Iphone zou regelen!

mvg Mabuse
  #17  
Oud 10-12-09, 23:05
imaikel imaikel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tribadism Bekijk bericht
Ja, ik ben al vele jaren klant bij KPN / Hi. Ik heb zojuist weer gebeld met Hi en krijg hem dus echt niet. Ook ik ben maandelijks rond de 60 á 70 euro kwijt maar ben al jaren lang klant. Zo kunnen me niet echt uitleggen waarom ik er geen recht op heb maar houden het vaag door te zeggen dat ik niet tot het segment behoor.
Nou vind het vreemd ten top... ik weet dan niet wat het criteria is waarop ze beslissen of iemand er wel 1 of geen mag krijgen...
Er moest wel uitdrukkelijk toestemming voor gevraagd worden aan derde... (wie dat ook had mogen zijn)

Als Tpg-post ook nog eens fatsoenlijk zou hebben bezorgd dan had ik hem vandaag al gehad... echter moet ik weer een dag langer wachten tot morgen
  #18  
Oud 10-12-09, 23:07
imaikel imaikel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mabuse Bekijk bericht
Mijn vrouw is echt een heftige Gebruiker en 10 jaar bij Kpn(gemiddeld500euros per mand),het is haar gisteren vanzelf aangeboden via de afdeling Sales,zij heeft verlengt voor 1 jaar met snel internet zonder bijbetaling!!!!
Zij had well in october all aangekondigd Kpn te gaan verlaaten,als Kpn voor haar als goede Klant geen Iphone zou regelen!

mvg Mabuse
is dus duidelijk dat het individueel bekeken word, want ik moest wel een 2 jarig abbo nemen, en dat snel internet om hem zonder betaling te krijgen. maar goed, als ik 500 euro per maand uit geef aan mijn telefoonrekening, zou ik ook een partij aandelen KPN inslaan...
  #19  
Oud 11-12-09, 09:41
Tribadism Tribadism is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Eerst vertelden zij mij ook onder welke voowaarden ik hem wel kon krijgen en je raadt het al.... toen zij het met iemand wilde bespreken werd de verbinding verbroken. Toen ik daarna terug belde, exact hetzelfde, ook verbinding verbroken en bij de derde keer terug bellen zeiden ze opeens dat ik hem niet zou krijgen. Ligt er dus ook aan wie je aan de telefoon krijgt. Ook ik heb mijn abonnement opgezegd en na de opzegging ben ik wel 3 keer gebeld of ik alstublieft niet wilde blijven. Ze zeiden toen ook dat ze wel een goede aanbieding hadden. Nu wil ik blijven en gebruik maken van iets dat zij kunnen aanbieden en nu willen ze mij opeens niet meer
  #20  
Oud 11-12-09, 11:21
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

raar hoor jammer van KPN
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone laadt op, maar zegt van niet BBrolegend iPhone algemeen 3 03-08-10 20:19
Iphone zegt te laden maar doet het niet juutK iPhone algemeen 0 23-08-09 11:31
ansysim zegt oke maar iphone belt niet truckdiver Unlock [archief] 9 12-02-08 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.