iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/26793-iphone-blijft-zoeken-naar-kpn-netwerk.html)

McMiles 11-12-08 13:25

iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk
 
Hi,
Sinds gisteren blijft mijn iPhone 3G continu zoeken naar het KPN-netwerk. Het betreft een simlockvrije, gekocht in Belgie. Al die tijd heeft hij perfect gewerkt. Ik zoek me nu suf hoe het komt dat de iPhone maar blijft zoeken.
Kan iemand me uit de brand helpen?

Jos

iScorpio 11-12-08 13:30

Wat heb je al geprobeerd om dit zelf op te lossen?

McMiles 11-12-08 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 229818)
Wat heb je al geprobeerd om dit zelf op te lossen?

Ik heb de simkaart verwijderd en in mijn oude Nokia gestopt om te kijken of het aan de simkaart ligt. Nu, daar ligt het niet aan, want die werkt perfect. Ik gebruik nu ook deze telefoon. Ik heb nog niet eerder een reset uitgevoerd op de iPhone, zou dat helpen?
Jos

iScorpio 11-12-08 13:39

Een reset kan geen kwaad, dus probeer dat eens. Heb je ook al een andere simkaart (andere provider) in je iPhone geprobeert?

McMiles 11-12-08 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 229826)
Een reset kan geen kwaad, dus probeer dat eens. Heb je ook al een andere simkaart (andere provider) in je iPhone geprobeert?

Dank voor je reactie, de reset werkte goed uit! Ik kan me iPhone weer gebruiken:)

Jos

cootje70 12-09-09 14:25

ik heb hetzelfde probleem. hij blijft zoeken naar een netwerk. heb bijna alles al geprobeert. kan iemand mij helpen? of is de iphone gewoon kapot.

mvg co

metwie 25-09-09 21:31

iphone vindt het netwerk niet
 
ik heb ook het probleem dat de iPhone het netwerk niet vindt. Ook heb ik geen mogelijkheid om een lijst met providers te kiezen....hij blijft zoeken. Ook na een reset!

metwie 25-09-09 23:59

Help! iPhone blijft zoeken naar netwerk
 
HELP!!!! ik heb nog steeds het probleem dat mijn iPhone het netwerk niet vindt. Ook heb ik geen mogelijkheid om uit een de gebruikelijke lijst met providers te kiezen....hij blijft zoeken in de automatische stand. Ook na een reset! Ik moet WEL mijn pincode intoetsen om de simlock te ontgrendelen, dus hij ziet de sim kaart wel. Ik heb 3x gerestored + gekraakt om software matige redenen zo veel als mogelijk uit te sluiten.
HEEFT IEMAND EEN IDEE HOE DIT OPGELOST KAN WORDEN?

twynk 29-09-09 21:55

Heb precies het zelfde denk dat het hardwarematig is, is jouwe wel eens los geweest of naar de reparatie?

metwie 29-09-09 23:20

nee nog niet. Ik heb 'm wel al twee keer ge-reset en ge-restored....

ButcherJF 30-09-09 08:33

Heb je na de restore de backup terug gezet? Zo ja, dan heb je daarmee ook de evt. oude softwarefout terug gezet. Probeer het eens door de iPhone als nieuw aan te melden (denk om je belangrijke gegevens als contacten e.d.).

twynk 30-09-09 10:02

Als nieuw aanmelden? Wat bedoel je daar precies mee?

metwie 30-09-09 11:04

Ja precies , want dat zou mijn volgende iPhoneclub vraag zijn!
Letop!! ik heb een jailbreaked phone, gekraakt etc...dus ik kan geen officiele restores en software aannemen van iTunes etc...
Dus hoe moet ik dat doen?...als nieuw aanmelden!

Maar wat ik inderdaad ook wil weten is het volgende. Ik heb ooit voor mijn vrouw ook een iPhone gekocht...toen kon je nog verschillende address books syncen met de itunes....Door een back-up te maken van mijn addressbook, die van mijn vrouw erin zetten....syncen en klaar. ( en dan weer mijn address book erin voor de volgende keer ...) dat kan nu niet meer. Maar wel als ik een vers gekraakte iPhone aan mijn iTunes zet, dan krijg ik een lijstje te zien met eerdere sync momenten...en dus ook die van mijn vrouw. Per ongeluk heb ik de verkeerde geklikt en kan nu niet meer terug.....Waar is die lijst? Kan ik die optie nog ergens toepassen.
Nu moet ik hem weer laten kraken, zodat ie weer vers van de kraakpers is en dan pas dat lijstje zie....dat moet toch anders kunnen....???

perozie 28-04-11 22:23

Ik heb hetzelfde prObleem sinds ik vandaag mijn iPhone heb laten valle. Kan het zijn dat mij de antenne stuk is?

JailbreakerPro 28-04-11 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perozie (Bericht 669001)
Ik heb hetzelfde prObleem sinds ik vandaag mijn iPhone heb laten valle. Kan het zijn dat mij de antenne stuk is?

Grote kans Als je hem laat vallen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.