//

Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort?

Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Qobus Deze mail had ik gehad van Vodafone: Er staat dus 3 maanden van tevoren naar de winkel... Ik ga toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-01-09, 11:47
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qobus Bekijk bericht
Deze mail had ik gehad van Vodafone:



Er staat dus 3 maanden van tevoren naar de winkel... Ik ga toch maar vast proberen die verlenging aan te vragen.
Heb ik ook gewoon gedaan hoor, we zitten in hetzelfde schuitje haha...mijn contract loopt een dag lateraf.
Zal wel goedkomen denk ik en anders hoor je het vanzelf.
Daarnaast is het nog geen probleem, want de acties waar we het over hebben die lopen tot eind januari, komen dus altijd in aanmerking.

Edit en update :
Krijg net een sms van bestelmaar:
Geachte klant, uw bestelling is klaar gemaakt voor verzending. U wordt vanmiddag door de koeriersdienst gebeld ivm de levering van maandag (tentamens...bagger).

Ze hebben nog een paar dagen de tijd te reageren op mijn mail betreffende die blox.

Laatst gewijzigd door Maaike_20; 16-01-09 om 12:39.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-01-09, 21:12
johanjd johanjd is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qobus Bekijk bericht
Ik zit zelf nog te twijfelen. Op bestelmaar.nl kun je een Vodafone abo verlengen met iPhone, een hele mooie deal. 28 euro p/m, eerste 6 mnd 4,50 en daarna 9,50 p/m voor internetblox erbij. Vraag ik me alleen af, zal ik daarop in gaan of zou er een betere aanbieding kunnen komen in de nabije toekomst (bijv. mbt internetblox)? Vanaf de 23e kan ik verlengen nl, dus heb nog 3 maanden de tijd (alhoewel ik wel een iPhone zo snel mogelijk wil hebben).

Die heb ik dus ook besteld. Gisteren afgeleverd gekregen. Had een zwarte 16gb besteld, werd ik maandag gebeld dat die niet meer leverbaar waren of ik een witte wilde hebben. Ik twijfelde want vond zwart mooier maar toch maar witte genomen, werd hij gisteren afgeleverd toch een zwarte. Die lui weten zelf dus niet wat ze in voorraad hebben. Maar ik ben vind het niet erg, geweldige foon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone internet (Wi-Fi) kpn/telfort xXbijvanckXx Wi-Fi 2 27-01-10 11:24
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 20:02
Uitschakelen Edge/Gprs KPN/Telfort Iphone 2g Camulos Archief 1 08-07-09 18:32
iPhone 3.0 met T-mobile of Vodafone (of Telfort houden)? LJArnoud Odido (T-Mobile) 0 05-06-09 23:07
E-mail Verzenden Met T-mobile In Combi Met Casema SARALI Odido (T-Mobile) 0 16-03-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.