//

Geen 3G KPN na een dag te hebben gewerkt

Geen 3G KPN na een dag te hebben gewerkt discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister een 3G simlock vrij uit belgie, werkt perfect. Bij het afhalen simkaart erin (KPN) en plof 3G symbool aan en draaien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-09, 18:43
iNiels iNiels is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard Geen 3G KPN na een dag te hebben gewerkt

Ik heb sinds gister een 3G simlock vrij uit belgie, werkt perfect. Bij het afhalen simkaart erin (KPN) en plof 3G symbool aan en draaien maar. Nu na 1 dag krijg ik 3G niet meer aan. Op het moment dat ik hem inschakel valt de hele verbinding weg en kan ik dus ook niet meer bellen. Na Uitschakelen van 3G komt de verbinding weer terug en kan ik bellen en surfen met GPRS.

Ik heb al diverse passwords ed geprobeerd maar niets helpt.
Weet iemand raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-09, 19:27
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Ligt het niet aan je lokatie? Een vriend van mij heeft ook geen 3G hier in het dorp en de 3G snelheid die KPN biedt is werkelijk heeeel laag.
  #3  
Oud 27-01-09, 22:44
mjonker mjonker is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

iNiels,

Ik had toevallig vandaag een zelfde akkevietje met KPN. Afgelopen week perfect verbinding, en vandaag helemaal niets. Zelfs niet bereikbaar. Alleen het uitschakelen van 3G zorgde ervoor dat ik weer kon bellen (en gebeld worden).
Volgens KPN lag het (rara, ze zullen eens wat anders zeggen..) aan de iphone en niet aan het netwerk...
En onder oh wonder zojuist weer prefect verbinding... pure 3G dekking dus (of gebrek aan)
  #4  
Oud 27-01-09, 23:18
Captaincaveman Captaincaveman is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik zag vanmiddag ook ineens de 3g verbinding helmaal wegvallen op het KPN netwerk. Ook op de Iphone van mijn vriendin. zonder 3g weer prima ontvangst. Vanavond alles weer terug bij het oude (4 tot 5 streepjes).

Thijs
  #5  
Oud 27-01-09, 23:34
mjonker mjonker is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

Dank je Thijs, je stelt mij gerust...Werd vanmiddag al echt helemaal gek en dacht dat m'n Iphone (2 weken oud) kuren begon te vertonen. Kreeg later op de dag toch een donkerbruin vermoeden dat KPN met het netwerk aan het klootviolen was (ondanks dat men vertelde dat alles prima werkte en er geen storingen waren)...
(KPN zakelijk wel lekker snel als het werkt)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... Spikez KPN 2 15-02-10 21:05
Vele developpers hebben een Brick vandaag... alextam Archief 1 08-04-08 20:56
In de de problemen gewerkt met een unlockde 1.0.2 CpR512 Unlock [archief] 1 04-02-08 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.