//

Iphone met KPN abonnement?

Iphone met KPN abonnement? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas, krijg gelijk pagina openen niet mogelijk. Het gekke is dat dan na een paar minuten ook het mobiele netwerk weer weg is. Mega irritant. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-06-09, 13:14
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Helaas, krijg gelijk pagina openen niet mogelijk. Het gekke is dat dan na een paar minuten ook het mobiele netwerk weer weg is. Mega irritant. Vodafone kaartje van mijn vriendin werkt er prima op
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-06-09, 13:21
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Heb je wel een Surf & Mail abbo. bij de KPN? Controleer dat eens bij de KPN !

En anders moet je proberen je Iphone te resetten, misschien dat dat een oplossing is.

Laatst gewijzigd door puccini; 10-06-09 om 13:24.
  #23  
Oud 10-06-09, 13:25
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik weet bij god niet welk abbo ik heb, heb het al een jaar of 8 via mijn werk. Internet zit er zo wie zo op, want dat kan op mijn nokia wel
  #24  
Oud 10-06-09, 13:33
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Dan zou ik je Iphone (netwerk) gewoon eens resetten en alles opnieuw invoeren, en als jij een zakelijk aboo hebt zijn misschien de instellingen (APN etc) zoals eerder omschreven niet correct.
  #25  
Oud 10-06-09, 13:43
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Wordt een beetje saai, maar ook het resetten heb ik al gedaan. Een andere APN code, tja welke zal dat zijn??? Jammer, zo"n mooie telefoon en dan nog met een nokia op zak lopen.
  #26  
Oud 10-06-09, 13:48
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Kijk gewoon anders even op de KPN site daar staan ook de instellingen voor de Iphone.
En anders moet je gewoon terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

suc6
  #27  
Oud 10-06-09, 15:43
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Op de site van KPN staan geen apple instellingen, na een telefoontje doorverwezen naar www.bel.nl hier staat de instelling APN : internet
Helaas werkt ie bij mij niet!

Begrijp ook niet dat telefoonverbinding steeds eruit klapt
  #28  
Oud 12-06-09, 16:35
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

ik heb een iphone met kpn en prima bereik met internet. Ik weet alleen echt niet meer hoe ik dat ingesteld heb. KPN wilde (kon zeiden ze) me niet helpen, maar ik heb het gevonden op internet. Alleen, als ik nu bij instellingen kijk is het allemaal leeg.

Maar ik heb ook een vraag. Ik heb nu een 2g en dus maakt me de internet snelheid niet uit. die is toch niet bijster snel. Maar in oktober koop ik de 3gs en nu lees ik dat kpn ook 3g snelheid heeft. Is dat echt waar? Voor een tientje? Ik lees namenlijk overla slechts 128. Hoe zit dat?

groet,

Jos
  #29  
Oud 13-06-09, 02:06
anzz anzz is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

ik heb een iphone in combinatie met een hi abbonnement. Werk goed en altijd goede verbinding. Je moet gewoon even op internet zoeken, zijn genoeg sites waar je een iphone kan halen met een hi abbonnement. Je krijgt dan in feite een simlockvrije iphone uit belgië of italië in combinatie met een hi sim only hi abbo.
  #30  
Oud 13-06-09, 23:43
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Hi,

Ik heb momenteel een iPhone (2G geloof ik?) uit Amerika sinds April 2008 en ben er zeer tevreden mee. Ik heb mijn Telfort simkaart er in en werk prima. Hij heeft een aantal dode pixels, maar goed het is uiteindelijk maar een telefoon en ik bel er aardig veel mee.

Het enige wat ik erg jammer vind is dat ik geen visual voicemail heb, want dat wordt geloof ik alleen door T-Mobile gesupport? En het internet is gewoon ronduit bagger. Geen enkele provider heeft EDGE, dus daar houdt het verhaal eigenlijk al op.

Nu hoor dat ik de 3Gs is uitgekomen en zit te twijfelen over een aantal dingen.
1. Ik wil graag bij Telfort(KPN) blijven. Als ik zou overstappen zou dat naar T-Mobile zijn, maar die schijnt erg tegen te vallen.
2. Als ik een iPhone koop in het buitenland zoals Italië(enige land waar van ik heb gehoord dat ze simlock vrij verkocht moeten worden) werkt het dan met een Telfort simkaart?
3. Is een 3Gs echt het extra geld waar t.o.v. de 3G of vallen de verbeteringen nogal tegen?
4. Telfort ondersteunt HSDPA, maar ik heb ook gehoord dat er verschil qua snelheid zit tussen de providers. KPN kan weer niet hoger dan 3.2 komen ofzo en de de 3Gs is 7.6 etc. etc.

Zijn er enige personen die mij hier een klein beetje mee kunnen begeleiden?
  #31  
Oud 13-06-09, 23:52
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dobble Bekijk bericht
Op de site van KPN staan geen apple instellingen, na een telefoontje doorverwezen naar www.bel.nl hier staat de instelling APN : internet
Helaas werkt ie bij mij niet!

Begrijp ook niet dat telefoonverbinding steeds eruit klapt
Als dat niet werkt dan mischien bij apn invullen portalmmm.nl dan kan je ook internetten of apn internet gebruikersnaam kpn en wachtwoord gprs
ik hoop dat je er wat aan hebt ik gebruik de laatste
  #32  
Oud 13-06-09, 23:59
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Hi,

Ik heb momenteel een iPhone (2G geloof ik?) uit Amerika sinds April 2008 en ben er zeer tevreden mee. Ik heb mijn Telfort simkaart er in en werk prima. Hij heeft een aantal dode pixels, maar goed het is uiteindelijk maar een telefoon en ik bel er aardig veel mee.

Het enige wat ik erg jammer vind is dat ik geen visual voicemail heb, want dat wordt geloof ik alleen door T-Mobile gesupport? En het internet is gewoon ronduit bagger. Geen enkele provider heeft EDGE, dus daar houdt het verhaal eigenlijk al op.

Nu hoor dat ik de 3Gs is uitgekomen en zit te twijfelen over een aantal dingen.
1. Ik wil graag bij Telfort(KPN) blijven. Als ik zou overstappen zou dat naar T-Mobile zijn, maar die schijnt erg tegen te vallen.
2. Als ik een iPhone koop in het buitenland zoals Italië(enige land waar van ik heb gehoord dat ze simlock vrij verkocht moeten worden) werkt het dan met een Telfort simkaart?
3. Is een 3Gs echt het extra geld waar t.o.v. de 3G of vallen de verbeteringen nogal tegen?
4. Telfort ondersteunt HSDPA, maar ik heb ook gehoord dat er verschil qua snelheid zit tussen de providers. KPN kan weer niet hoger dan 3.2 komen ofzo en de de 3Gs is 7.6 etc. etc.

Zijn er enige personen die mij hier een klein beetje mee kunnen begeleiden?
België verkoopt ook simlockvrije iPhones, is toch wat dichterbij.
  #33  
Oud 14-06-09, 13:04
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

ow dat wist ik niet, maar daar kom ik niet veel in verband met mijn werk. Verkopen ze ze ook toevallig ook in Frankrijk simlockvrij?
  #34  
Oud 14-06-09, 15:30
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Hi,

Ik heb momenteel een iPhone (2G geloof ik?) uit Amerika sinds April 2008 en ben er zeer tevreden mee. Ik heb mijn Telfort simkaart er in en werk prima. Hij heeft een aantal dode pixels, maar goed het is uiteindelijk maar een telefoon en ik bel er aardig veel mee.

Het enige wat ik erg jammer vind is dat ik geen visual voicemail heb, want dat wordt geloof ik alleen door T-Mobile gesupport? En het internet is gewoon ronduit bagger. Geen enkele provider heeft EDGE, dus daar houdt het verhaal eigenlijk al op.

Nu hoor dat ik de 3Gs is uitgekomen en zit te twijfelen over een aantal dingen.
1. Ik wil graag bij Telfort(KPN) blijven. Als ik zou overstappen zou dat naar T-Mobile zijn, maar die schijnt erg tegen te vallen.
2. Als ik een iPhone koop in het buitenland zoals Italië(enige land waar van ik heb gehoord dat ze simlock vrij verkocht moeten worden) werkt het dan met een Telfort simkaart?
3. Is een 3Gs echt het extra geld waar t.o.v. de 3G of vallen de verbeteringen nogal tegen?
4. Telfort ondersteunt HSDPA, maar ik heb ook gehoord dat er verschil qua snelheid zit tussen de providers. KPN kan weer niet hoger dan 3.2 komen ofzo en de de 3Gs is 7.6 etc. etc.

Zijn er enige personen die mij hier een klein beetje mee kunnen begeleiden?
1. Dat moet je zelf weten
2. België inderdaad ook al zoals gezegd, en naar mijn weten Frankrijk en Engeland ook, maar dit weet ik niet 100% zeker. Maar als het toestel simlockvrij is, dan ja, dat werkt met elke simkaart die je er dan in doet.
3. Dat weet niemand aangezien de 3GS pas 19 juni uitkomt en dan zullen de reviews wel binnen stromen.
4. Volgens mij haalt geen enkele provider de 7.6..
  #35  
Oud 14-06-09, 22:26
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Hartstikke bedankt voor de info!

Ik heb me iets meer verdiept in de 3Gs en ben er ook van overtuigd om deze aan te schaffen. Met name, omdat de HSDPA tot 7.2Mbps gaat(neem aan dat ik daar wel een jaar mee vooruit kan qua ontwikkelingen), de video camera, en meer werkgeheugen.

Ook ben ik een aantal websites tegengekomen waaronder maccity.nl - MacCity waar je een vrijblijvende reservering kunt krijgen voor een 3Gs. Ik heb het net afgezocht naar mensen die in aanraking zijn geweest met deze sites, maar iedereen schijnt hier over te zwijgen. Zijn deze sites te vertrouwen of wordt je door deze mensen een oor aangenaaid?

Weet iemand toevallig ook wat een iPhone 2G(intensief gebruik, aantal dode pixels en wat krasjes achterop) nou echt waard is? Ik zie overal alleen maar niet serieuse biedingen.

Alvast bedankt voor de aandacht!
  #36  
Oud 18-06-09, 20:12
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midon Bekijk bericht
T-Mobile heeft het alleen recht om de Iphone met abo te verkopen. ( helaas)
Wil je toch bij KPN blijven moet je op zoek naar een Iphone zonder Abbo. Deze zijn echter erg hoog in prijs zowel in diverse winkels als op dit forum. De Iphone moet dan geen simlock hebben want met simlock gaat ook je KPN simkaart niet werken.
Ik kan je toch zeggen dat mijn gsm perfect werkt met KPN!!
Ook al gaat het straks onmogelijk worden een andere provider te kiezen (door een onkraakbare lock of wat dan ook) gaat de iphone de deur uit, simpel.

Er zijn inmiddels meerder telefoons die zo geniaal werken (palm pre, android) en dan heb ik liever een provider dat je ook daadwerkelijk kan bellen Anders heb je weer een te dure touch van een euro of 700.

KPN heeft hier gewoon zeer goed bereik, en dat is belangrijk op de grens met belgie. Krijg je weer kosten ivm bellen in buitenland enzo (al zit je in NL)

Maargoed, dat zal niet nodig gaan zijn, unlocks blijven ze toch wel kijgen
  #37  
Oud 18-06-09, 20:26
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

KPN had mij verteld dat zij een HSDPA snelheid van 7.6Mbps halen en Telfort ergens rond de 3,5.. Ik heb echter het idee dat dit verkooppraat is, maar kan dat niet bevestigen, want het complete internet is gecensureerd op dit gebied! Geen enkele site geeft weer wat de daadwerkelijke snelheden zijn van Nederlandse providers. Weet iemand dit wel?
  #38  
Oud 19-06-09, 08:49
vanderhill vanderhill is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
KPN had mij verteld dat zij een HSDPA snelheid van 7.6Mbps halen en Telfort ergens rond de 3,5.. Ik heb echter het idee dat dit verkooppraat is, maar kan dat niet bevestigen, want het complete internet is gecensureerd op dit gebied! Geen enkele site geeft weer wat de daadwerkelijke snelheden zijn van Nederlandse providers. Weet iemand dit wel?
staat volgens mij gewoon in de voorwaarden van het abbonnement. en als ik het goed heb, is de snelheid van kpn een stuk lager!!

ff googlen en je bent er zo uit.
  #39  
Oud 19-06-09, 12:07
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

ik hoorde dat T-Mobile het snelst is met 3,5. Daarna Vodafone met 3,2. KPN 2,4 en Telfort slechts 1,2.

Ik heb het hele net afgezocht, maar de providers zelf beweren allemaal stug dat ze 7,2 hebben en consumenten praten er niet over. Ook zijn er geen tests te vinden zelfs niet op dit forum

Toch heb ik ook het idee dat de providers veel geld betalen om er voor te zorgen dat niemand weet wat de snelheiden zijn. Niet gek natuurlijk.
  #40  
Oud 19-06-09, 12:27
vanderhill vanderhill is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

als ik hier mobiel internet van KPN Mobiel kijk. dan zie je bij het mobiel internet abbonnement van KPN de volgende snelheden:

Onbezorgd online voor € 9,95
  • Onbeperkt* surfen en mailen op je mobiel in Nederland zonder extra kosten
  • In combinatie met KPN Mobiel of KPN Flexibel abonnement
  • Downloadsnelheid 128 kbps
  • Uploadsnelheid 64 kbps
neem aan dat je dit bedoelt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarschuwing: Neem geen iPhone met KPN-abonnement! yani2006 KPN 21 24-01-10 12:51
iPhone 3G: iPhone 3G unlockt uit V.S met Hi KPN Abonnement, werkte eerst donny88 Unlock 23 06-01-09 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.