//

Iphone 1.0 telfort internet zeer traag

Iphone 1.0 telfort internet zeer traag discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik zag in andere topics alleen over Iphone 3G of 3Gs hebben! Echter heb ik een oude iphone, zodoende heb ik een nieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-12-09, 12:19
Keithl Keithl is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard Iphone 1.0 telfort internet zeer traag

Hoi allemaal,

Ik zag in andere topics alleen over Iphone 3G of 3Gs hebben! Echter heb ik een oude iphone, zodoende heb ik een nieuw topic gemaakt.

Probleem
Ik heb een telfort abbo sindskort heb ik een internet unlimited surf&mail pakket erbij gehaald. Maar mijn internet is zo traag als weet niet wat! ik heb het gecheckt via "speedtest" en daar geeft het aan dat ik met <5 kb/s aan het rondsurfen ben.
Via Wi-Fi is het gewoon snel. dus het zou niet aan mijn iphone liggen of aan iphone 1.0 liggen.

Situatie
  • Ik heb een Iphone 1.0, met een 3.0 firmware.
  • Het is gehacked met yellowsnow!
  • In de network instelling heb ik APN: internet, username: telfort en password: telfort.
  • Data roaming staat uit.
  • Edge mode staat aan.
Heeft iemand ervaring hiermee? wat kan ik doen? een 3G logo in iphone 1.0 met firmware 3.0 is niet te verkrijgen, toch?

thnx..
Keith
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 Mark1972 Jailbreak apps en thema's 5 12-05-11 16:50
Ipad mail zeer traag peanut1685 iPad algemeen 8 05-02-11 17:22
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag dbmsoutput iPhone algemeen 20 03-11-10 22:22
iPhone 3GS zéér traag na installatie Tweakers app zwink iPhone Apps 0 08-06-10 20:56
Unlocked 1.1.1 zeer traag - Wat te doen? maxschoenmakers Archief 2 29-10-07 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.