//

Verhoging 3G snelheid van KPN niet automatisch verwerkt!

Verhoging 3G snelheid van KPN niet automatisch verwerkt! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net nog even gebeld voor m'n vriendin (zelfde abonnement enz.) en de dame aan de andere kant van de lijn moest wel een beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-03-10, 15:16
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Heb net nog even gebeld voor m'n vriendin (zelfde abonnement enz.) en de dame aan de andere kant van de lijn moest wel een beetje lachen maar heeft meteen een formulier aangemaakt en het wordt voor haar dus nu ook geregeld.

Net was ik mijn 3G kwijt, heb mijn toestel opnieuw gestart en speedtest uitgevoerd : zit nu ineens rond de 355Kbit !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 01-03-10, 16:21
Nielzz Nielzz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 15
Standaard

geldt dit ook voor Hi? En hoe doe je zo'n speedtest?

GR
  #23  
Oud 01-03-10, 16:23
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielzz Bekijk bericht
geldt dit ook voor Hi? En hoe doe je zo'n speedtest?

GR
Ja, dit geldt ook voor Hi.

Gewoon even bellen met (vanaf vast) 06-12001200 of (vanaf je mobiel) met 1200.

De speedtest kun je doen door de speedtest (gratis) vanuit iTunes te downloaden en te starten

LINKJE
  #24  
Oud 01-03-10, 16:30
Nielzz Nielzz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik had begin van de middag al gebeld. Gewoon uit voorzorg. Nu doe ik de speedest en komt hij op 333kbit/s. Dat is dus al de nieuwe snelheid??

net deed even mijn internet het niet zit ik me nu ineens te bedenken. Toen me telefoon opnieuw opgestart en doet deed die het weer, misschien hebben ze hem toen omgegooit?

Laatst gewijzigd door Nielzz; 01-03-10 om 16:32.
  #25  
Oud 01-03-10, 16:31
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ja.....het kan nog ietsje hoger (ik zit zelf hier nu rond de 355Kbit/s), maar het is ook weer afhankelijk van waar je zit. Dus dat is dan al geregeld voor jou
  #26  
Oud 01-03-10, 16:41
Nielzz Nielzz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 15
Standaard

de test nog een keer gedaan en haalde nu 357
Dat is dus ook weer geregeld mooi!
  #27  
Oud 01-03-10, 18:21
Sjorskee Sjorskee is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 12
Standaard

Schandalig van KPN/HI. Maar weer wat wijzer..
  #28  
Oud 01-03-10, 21:08
sander4321 sander4321 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Eindelijk! Kreeg vandaag een jongeman aan de lijn die er toch wat meer verstand van had. Hij heeft voor mij een case (formulier?) aangemaakt waardoor ik binnen 5dagen over de nieuwe internet snelheid beschik. Er schijnen 2 snelheden te zijn 1 voor contracten die afgesloten zijn in 2009 en 1 voor contracten die afgesloten zijn in 2010. Heel ingewikkeld allemaal maar ik ben blij dat ik de juiste persoon eindelijk heb gevonden!
  #29  
Oud 03-03-10, 18:01
splash2220 splash2220 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 30
Standaard

Ik heb voor de lol ook eens zo'n speedtest gedaan. Kom tot de conclusie dat ik met een 3G verbinding hier maar 44,7kb/s haal volgens mij hoort dit niet
__________________
Iphone 3GS 32GB Black UK, 4.0.1, Jailbroken, Official simlock free
  #30  
Oud 03-03-10, 20:27
morv morv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

KPN doet erg zijn best om mij kwijt te raken als klant, krijg voor de tweede keer een sms met de volgende tekst:

U bereikt bijna de fair use grens van uw databundel. Het gemidd. verbruik bedraagt ca. 25 MB. Na het bereiken van de limiet zal de snelheid verlaagd worden.
KPN


Dit is toch belachelijk?
  #31  
Oud 03-03-10, 20:32
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Wat netjes dat ze je waarschuwen ?

Misschien toch maar aan de fair use policy gaan houden ?

In januari 2009 ben je namelijk ook al gewaarschuwd door ze :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morv Bekijk bericht
ik heb mijn eerste waarschuwing binnen van kpn. Ik ben over de max van 10 x het gemiddelde dataverkeer gegaan. Knap waardeloos dit en heb toch wel spijt dat ik ben overgestapt.

Laatst gewijzigd door mvveelen; 03-03-10 om 20:39.
  #32  
Oud 14-04-10, 11:38
InsjaHH InsjaHH is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 5
Standaard

Even nagebeld, want ook ik kwam er laatst achter dat de verhoging uit juli/augustus 2009 (!) niet bij mij was doorgevoerd.

Inderdaad 10 werkdagen wachten, geen bevestiging kunnen krijgen maar wel een case nr zodat je in ieder geval daarnaar kan verwijzen als het niet is gebeurd . Even afwachten dus!
  #33  
Oud 28-04-10, 16:51
InsjaHH InsjaHH is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 5
Standaard

Als IT'er zijnde hou ik dit soort dingen op de hoogte (reminders heerlijk ) en na 10 werkdagen (!) is het nog steeds niet omgezet.

Contact gehad met een medewerkster en het was duidelijk dat ze er al geen zin in had. Ik kreeg vrolijk te horen dat het wel 4 tot 6 weken kon duren... no way. Maar goed, kwam er op neer dat ik nog even geduld moest hebben, ze hebben het genoteerd staan zegt ze.

Waardeloos dat de verhoging van juli 2009 (!) bij (veel?) bestaande klanten niet is gedaan, ik er zelf achter moest komen en als je het geregeld wilt hebben je gewoon zo lang mag gaan wachten?! De opmerking van mijn kant dat het een kwestie van "vinkje aan" moest zijn werd ook niet gewaardeerd, maja dat gevoel krijg ik nu ook als klant.
  #34  
Oud 28-04-10, 17:08
oc-recom oc-recom is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 59
Standaard

**ff offtopic hoor, ik dacht dat kpn altijd wel redelijk snelle 3g had..ik heb vodafone en deed net een testje (speedtest app) en krijg netjes 909kb binnen..dan is 350kb wel beetje laag.. had dat niet verwacht..**
  #35  
Oud 20-06-10, 10:01
InsjaHH InsjaHH is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 5
Standaard

Even een status berichtje. Na mijn post van 11 april 2010 ben ik tot op heden *nog steeds* niet overgezet. Na de eerste 3 werkweken had ik even nagebeld en vervolgens kreeg ik te horen dat mijn case was afgehandeld en afgesloten *zonder* enige commentaar erbij?! Dat was dan ook erg vreemd, want het was immers nog niet doorgevoerd.

Nu wacht ik weer de volgende 3 werkweken en eigenlijk had het afgelopen donderdag al doorgevoerd moeten zijn, maar zoals je misschien kunt raden: nog steeds geen hogere snelheid. Echter wel vrolijk het eerste SMSje dat ik de FUP heb overschreden (verbruik: +- 350MB). Ongelooflijk weer dit...
Reageren

Labels
kb/s, kpn, snelheid, surf, surf&mail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN Sim-Only snelheid internet MichaelJ KPN 2 11-04-11 12:53
Hi (KPN) internet snelheid soCool KPN 11 05-01-11 21:30
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... Spikez KPN 2 15-02-10 21:05
Snelheid Hi/KPN haal ik niet J0sT KPN 13 04-08-09 09:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.