//

SMSfix en Telfort op 1.1.1.

SMSfix en Telfort op 1.1.1. discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds januari overgestapt naar Telfort. Het bevalt me prima er is alleen iets vreemds met de voicemail smsjes. Ik heb de smsfix uitgevoerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-08, 10:53
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard SMSfix en Telfort op 1.1.1.

Ik ben sinds januari overgestapt naar Telfort. Het bevalt me prima er is alleen iets vreemds met de voicemail smsjes.

Ik heb de smsfix uitgevoerd toen ik nog bij KPN zat. Sindsdien kan ik perfect smsjes ontvangen van de Postbank, Park-Line en voicemail. Ook de voicemail smsjes van Telfort komen perfect binnen en zijn goed te lezen.

Nu het probleem:
Als ik een normaal smsje binnen krijg komt er bij text een 1 te staan of 2 of 3 afhankelijk van de hoeveelheid smsjes.
De telfort smsjes laten zich echter niet zien op het hoofdscherm (ik bedoel het summerboard daarmee). Pas als ik op text druk opent hij al mijn smsjes en daar zie ik dan een nieuw telfort smsje staan met een blauw balletje ervoor.
Ook krijg ik geen blauw pop up schermpje te zien (zoals ik wel krijg bij normale smsjes en die van de Postbank en Parkline). Hij accepteert het smsje van Telfort dus wel alleen de telefoon geeft mij geen notificatie dat ie er is. Ik moet zelf een paar keer per dag in mijn text sms box kijken of er nog berichten zijn geweest.

Zover ik mij kan herinneren liet hij de kpn voicemail smsjes wel als een blauwe pop up of als rood 1tje zien.

Heeft iemand dit ook en er een oplossing voor gevonden??

Thanks...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telfort of Vodafone? silverjax Vodafone 3 10-10-10 19:50
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 20:02
Iphone 3G i.c.m. Telfort checknl KPN 1 19-11-08 12:40
Telfort mogelijk ?? daaf KPN 1 14-06-08 18:07
Telfort? DaveyY KPN 5 30-03-08 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.