iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Instellingen Iphone KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/5615-instellingen-iphone-kpn.html)

lloydfasting 25-01-08 00:03

Instellingen Iphone KPN
 
Ik heb een KPN abbonnement met onbeperkt internet en email voor 9,95 p/maand.
Nu lukt het me niet om met mijn Iphone mijn mail op te halen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste instellingen zijn. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.
Alvast bedankt.

CadmanF 25-01-08 00:40

Waarbij zit je met je mail..?

Ik heb namelijk ook dat KPN abonnement onbeperkt en heb mijn mail via GMail en werkt als de brandweer...

Als je nog geen GMail account hebt en je wilt er een laat maar weten, dan krijg je er een van mij... Was eerst gratis 2 Gb opslag ruimte, is inmiddels verhoogt naar 6,5 Gb opslag... Gratis en Pop3 Forwarding...

lloydfasting 25-01-08 00:47

Ik ben door mijn eigen zaak min of meer afhankelijk van deze KPN. Het moet gewoon werken, alleen hoe?

CadmanF 25-01-08 00:51

Heeft die KPN mail wel de functie om Pop3 enzo te gebruiken..? Zodat je op afstand je mail kan bekijken..? Zo ja.., ik denk dat KPN zelf vast wel ergens op hun website de instellingen hebben staan en anders als je effe belt zullen ze het ook wel weten...

nlbears 31-01-08 02:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lloydfasting (Bericht 47517)
Ik heb een KPN abbonnement met onbeperkt internet en email voor 9,95 p/maand.
Nu lukt het me niet om met mijn Iphone mijn mail op te halen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste instellingen zijn. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.
Alvast bedankt.


Dat hangt natuurlijk afwie je provider is !
Heb je telfort dan wordt het zo iets als pop.telfort.nl / smtp.telfort.nl,

of pop.gmx.net / mail.gmx.net , of................ pop.eigenwhatever.nl en
smtp of mail.eigenwhatever.nl

Veel smaken zijn er niet, en moeilijk om dit in te stellen ook niet echt !

Ik heb diverse mail accounts zonder problemen draaien, en het "origineel" blijft netjes op de server staan............

Succes................. moet echte lukken !

sander1986 03-06-08 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lloydfasting (Bericht 47517)
Ik heb een KPN abbonnement met onbeperkt internet en email voor 9,95 p/maand.
Nu lukt het me niet om met mijn Iphone mijn mail op te halen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste instellingen zijn. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.
Alvast bedankt.

Ik zie dat je een abbo heb met KPN is jouw iphone ook uit amerika? Zo ja hoe heb je die toen geactiveerd? Want toen ik me hi kaartje erin deed en de pincode intypte was die fout :confused: Hoop dat je me kan helpen.

Mvg,Sander

Dokter1980 07-05-09 13:59

email kpn iphone problemen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lloydfasting (Bericht 47517)
Ik heb een KPN abbonnement met onbeperkt internet en email voor 9,95 p/maand.
Nu lukt het me niet om met mijn Iphone mijn mail op te halen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste instellingen zijn. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.
Alvast bedankt.

Ik heb precies hetzelfde probleem, echter bij mij deed hij het de eerste 3 dagen zonder problemen en is hij nu opeens continue aan het verbinden zonder dat ik ook maar 1 mailtje binnenhaal
Ik gebruik Gmail en een email account van mijn werk, beide geven zelfde probleem

erikroeier 13-05-09 21:17

@lloydfasting

je zou kunnen testen of gmail erop werkt. als dit namelijk het geval is kan je bij gmail instellen dat je de mail van een ander emailadres ook via gmail binnen wil krijgen. is even wat met die instellingen doen. heb ik ook voor mijn vader gedaan en werkt als een trein!

sande354 17-05-09 14:52

Hoe moet ik mijn kpnplanet instelling instellen bij inkomende e-mail, domein naam etc.

erikroeier 17-05-09 15:45

voor mij niet echt duidelijk wat je nou precies wil? in welk programma wil je nou iets instellen?
als je je kpnmail naar gmail wil doorsturen hoef je bij je kpn mail niks in te stellen. alleen bij gmail (weet het even niet meer zeker maar volgens mij stuurt het gmailaccount dan een bevestigingsmail naar je kpnplanetmail en dan is het klaar)

sande354 19-05-09 18:50

Hoi Erikroeier,

Ik heb een vodafoon abb. Mijn e-mail thuis is KPNPLANET. Krijg de pop... en server niet voor elkaar. Hij kan dan de server niet vinden. Ik gebruik pop.kpnplanet.nl , de server is optioneel, hier vul ik niets in. Verder mijn username en passwoord, ik weet zeker dat deze goed zijn.

erikroeier 19-05-09 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sande354 (Bericht 287699)
Hoi Erikroeier,

Ik heb een vodafoon abb. Mijn e-mail thuis is KPNPLANET. Krijg de pop... en server niet voor elkaar. Hij kan dan de server niet vinden. Ik gebruik pop.kpnplanet.nl , de server is optioneel, hier vul ik niets in. Verder mijn username en passwoord, ik weet zeker dat deze goed zijn.

ik zal voor je kijken hoe ik dit voor mijn vader heb gedaan (heeft ook kpn plantet). hij is nu niet thuis dus kan even neit op zijn gmail om te kijken. als hij er is zal ik eht doen en laten weten hoe hij het heeft staan.

Update:
ik heb vast eens even gekeken via mijn eigen gmail

als je je inlogt op gmail.com en daar naar instellingen gaat
dan heb je daar het tabblad accounts
dan kan je daar bij het "Berichten ontvangen uit andere accounts" alles wat ze vragen toch gewoon invullen?
of geeft het hier juist de problemen?

keesduif 07-01-11 14:49

instellingen mail kpn
 
de instellingen voor mail te versturen via een mail account van kpn moeten niet zijn van kpn.
dus niet mail.kpnmail.nl
je moet de gegevens van vodafone invullen, bij mij dus voor smtp: Authsmtp.vodafone.nl dat is voor iedereen en je gebruikersnaam en wachtwoord van de mail van vodafone.
ik heb gebeld met de klantenservice van vodafone en ben daar snel en netjes geholpen, misschien een idee voor jullie alle

suc6 en laat ff horen of het nu bij jullie ook lukt:)

Gr Kees


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lloydfasting (Bericht 47557)
Ik ben door mijn eigen zaak min of meer afhankelijk van deze KPN. Het moet gewoon werken, alleen hoe?



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.