//

Internet instellingen van Telfort werken niet

Internet instellingen van Telfort werken niet discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Eps)Q ervaar exact hetzelfde probleem als nakkie en nee, ik ben niet blond en ook geen "zij" heb een 3G. de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-04-10, 11:57
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eps)Q Bekijk bericht
ervaar exact hetzelfde probleem als nakkie
en nee, ik ben niet blond en ook geen "zij"

heb een 3G.
de iPhone al 80x uit en aangezet.
vervelend he. als goed is word ik vandaag terug gebeld door de technische dienst van telfort. Ik kan me niet voorstellen dat er iets mis is met mijn instellingen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-04-10, 12:05
Eps)Q Eps)Q is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

inderdaad

het enige wat ik mij voor kan stellen is dat het om een soort van activatie gaat ofzo.

het camera-icoon verschijnt sinds de aanpassingen in mijn instellingen bij mijn bericht, het enige wat me niet lukt is daadwerkelijk een mms (aan mijzelf) te versturen.

Het "versturen" balkje hangt even op 90%, en vervolgens krijg ik het welbekende rode uitroepteken met de melding dat mijn bericht niet is verstuurd....
  #23  
Oud 12-04-10, 12:11
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Dat had ik ook eerst, Ik heb toen een mms naar een ander gestuurd. Die ontving hem gewoon en ik kon gewoon mmsjes ontvangen

Ik krijg wel push-berichten als ik niet op Wi-Fi zit, bijvoorbeeld van hyves. Dat betekend volgens mij dat je wel internet hebt toch?
  #24  
Oud 12-04-10, 12:21
Eps)Q Eps)Q is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Probeer nu iemand anders te mms-en, lijkt te lukken....even afwachten of ik een reactie krijg.

ja, dan heb je internet

wat lukt jou op dit moment nog niet dan?
  #25  
Oud 12-04-10, 12:23
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Het enige wat me op dit moment wel lukt is die pushberichten ontvangen
Als ik gewoon op internet ga, maakt niet uit wat, zegt hij dat er geen internetverbinding actief is...
Met Wi-Fi doet alles het gewoon
  #26  
Oud 12-04-10, 12:29
Eps)Q Eps)Q is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Hilarisch dit:
Mijn mms is verzonden, mijn vriendin belt me terug dat ze hem heeft, maar met een ander nummer ipv t mijne als afzender.
Ze belt het nummer; krijgt een compleet onbekend persoon aan de lijn!

LOL?
  #27  
Oud 12-04-10, 12:38
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

dat is wel heel vreemd
  #28  
Oud 13-04-10, 15:54
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Vandaag zelf maar eens naar telfort gebeld. de technische dienst zou me gisteren terugbellen maar dat hebben ze niet gedaan. de medewerker die ik aan de telefoon kreeg, zei dat de technische dienst ook niet meer zou bellen, want ze hadden al een aantekening gemaakt (wel fijn dat ze me dat even laten weten). Telfort ondersteund de iphone niet, aldus de technische dienst. Heb de medewerker uitgelegd, dat ze me aan de telefoon van verkoop iets heel anders hebben voorgespiegeld en dat ik gisteren voor de zekerheid nog even op telfort chat heb gezeten waar ik het volgende gesprek heb gevoerd;

11:33 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
11:33 Janneke : Sim only 500 i.c.m. databundel
11:35 Telfort: Goede morgen, wat is uw vraag?
11:35 Janneke : Goedemorgen. Ik overweeg om een simonly abonnement te nemen met een databundel erbij
11:36 Janneke : Ik wil graag weten of dit kan op mijn iphone
11:37 Telfort: Ja klopt, deze data werkt inderdaad gewoon op de iphone. Wel dient u er rekening mee te houden dat het internet niet zo snel is, als wanneer u een abonnement afsluit bij T-mobile icm een iPhone.
11:38 Janneke : Ok en met de instellingen zijn geen problemen? Ik had op internet geneusd en daar kwam ik nogal wat problemen tegen dat jullie internet niet werkt, maar het werkt dus wel en kan het met een gerust hart afsluiten?
11:43 Telfort: Klopt inderdaad.
11:44 Janneke : En als het niet werkt? kan ik dan nog van mijn abonnement af? of zit ik er dan gewoon de volle contractduur aan vast.
11:49 U bent te lang inactief geweest, chat wordt gestopt.
11:49 Chat gesloten door Telfort (geen activiteit gedurende 300 seconden.).


De medewerker van telfort zei tegen me dat er sprake moest zijn van een misverstand en dat hij een klacht voor me zou indienen waarop ik een reactie kan verwachten binnen 20 werkdagen. pffff daar heb ik echt geen zin in. Ik heb gezegd dat ik dan mijn contract per direct wil opzeggen. Dat kan, maar dan moet ik de resterende maanden afkopen. Dat houdt in dat ik mijn bel en sms bundel moet betalen (wat ik logisch vind), maar ook de internet bundel die ik nooit heb kunnen gebruiken! echt belachelijk. Ik heb dit alles zelf ook maar als klacht opgestuurd naar Telfort.

@Eps)Q: Heb jij ook al met de klantenservice gebeld van Telfort? en ben jij al iets verder?

Groetjes Janneke
  #29  
Oud 13-04-10, 16:49
d.hoff's schermafbeelding
d.hoff d.hoff is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: beuningen
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar d.hoff
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nakkie1983 Bekijk bericht
Vandaag zelf maar eens naar telfort gebeld. de technische dienst zou me gisteren terugbellen maar dat hebben ze niet gedaan. de medewerker die ik aan de telefoon kreeg, zei dat de technische dienst ook niet meer zou bellen, want ze hadden al een aantekening gemaakt (wel fijn dat ze me dat even laten weten). Telfort ondersteund de iphone niet, aldus de technische dienst. Heb de medewerker uitgelegd, dat ze me aan de telefoon van verkoop iets heel anders hebben voorgespiegeld en dat ik gisteren voor de zekerheid nog even op telfort chat heb gezeten waar ik het volgende gesprek heb gevoerd;

11:33 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
11:33 Janneke : Sim only 500 i.c.m. databundel
11:35 Telfort: Goede morgen, wat is uw vraag?
11:35 Janneke : Goedemorgen. Ik overweeg om een simonly abonnement te nemen met een databundel erbij
11:36 Janneke : Ik wil graag weten of dit kan op mijn iphone
11:37 Telfort: Ja klopt, deze data werkt inderdaad gewoon op de iphone. Wel dient u er rekening mee te houden dat het internet niet zo snel is, als wanneer u een abonnement afsluit bij T-mobile icm een iPhone.
11:38 Janneke : Ok en met de instellingen zijn geen problemen? Ik had op internet geneusd en daar kwam ik nogal wat problemen tegen dat jullie internet niet werkt, maar het werkt dus wel en kan het met een gerust hart afsluiten?
11:43 Telfort: Klopt inderdaad.
11:44 Janneke : En als het niet werkt? kan ik dan nog van mijn abonnement af? of zit ik er dan gewoon de volle contractduur aan vast.
11:49 U bent te lang inactief geweest, chat wordt gestopt.
11:49 Chat gesloten door Telfort (geen activiteit gedurende 300 seconden.).


De medewerker van telfort zei tegen me dat er sprake moest zijn van een misverstand en dat hij een klacht voor me zou indienen waarop ik een reactie kan verwachten binnen 20 werkdagen. pffff daar heb ik echt geen zin in. Ik heb gezegd dat ik dan mijn contract per direct wil opzeggen. Dat kan, maar dan moet ik de resterende maanden afkopen. Dat houdt in dat ik mijn bel en sms bundel moet betalen (wat ik logisch vind), maar ook de internet bundel die ik nooit heb kunnen gebruiken! echt belachelijk. Ik heb dit alles zelf ook maar als klacht opgestuurd naar Telfort.

@Eps)Q: Heb jij ook al met de klantenservice gebeld van Telfort? en ben jij al iets verder?

Groetjes Janneke

Hoi,
Begrijp het niet ik heb ook telfort...
Bij mij werkt alles mms en internet. Ben ik anders,,, Misschien omdat ik uit Duitsland kom!!!

Gewoon blijven zeuren bij Telfort ook zeggen hun het iPhone word niet ondersteunt?!
Waaroom werkt het dan op de mijne...
Succes verder, ik zal ook een beetjes kijken, als ik iets lees of weet laat ik het wel horen..

Groetjes Detlef
  #30  
Oud 13-04-10, 18:40
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d.hoff Bekijk bericht
Hoi,
Begrijp het niet ik heb ook telfort...
Bij mij werkt alles mms en internet. Ben ik anders,,, Misschien omdat ik uit Duitsland kom!!!

Gewoon blijven zeuren bij Telfort ook zeggen hun het iPhone word niet ondersteunt?!
Waaroom werkt het dan op de mijne...
Succes verder, ik zal ook een beetjes kijken, als ik iets lees of weet laat ik het wel horen..

Groetjes Detlef

Duitse degelijkheid he.. Daar zal het wel door komen Hoop dat je nog ergens achter komt, of dat Telfort met een oplossing komt, maar die kans schat ik niet hoog in
  #31  
Oud 14-04-10, 13:03
Eps)Q Eps)Q is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nakkie1983 Bekijk bericht

@Eps)Q: Heb jij ook al met de klantenservice gebeld van Telfort? en ben jij al iets verder?

Groetjes Janneke
Nope, ik heb niet gebeld... kost me alleen maar en heb niet het vertrouwen dat ik er verder mee kom.

kreeg uren later nog wel zo'n sms met daarin de melding dat ik een mms had ontvangen en die op de telfort website kan bekijken, yeah right...
ik wil 'm gewoon op mijn telefoon.

wellicht dat ik die chat een keer probeer.
  #32  
Oud 14-04-10, 14:28
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eps)Q Bekijk bericht
Nope, ik heb niet gebeld... kost me alleen maar en heb niet het vertrouwen dat ik er verder mee kom.

kreeg uren later nog wel zo'n sms met daarin de melding dat ik een mms had ontvangen en die op de telfort website kan bekijken, yeah right...
ik wil 'm gewoon op mijn telefoon.

wellicht dat ik die chat een keer probeer.
Een klein detail is alleen dat de chat alleen is voor nieuwe klanten, dus als je al een abonnement hebt bij Telfort, moet je bellen met de klantenservice. Vandaar dat ik gedaan heb, alsof ik een nieuwe klant was, anders wordt je namelijk meteen weggeklikt is mijn ervaring..
  #33  
Oud 15-04-10, 15:45
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Vandaag ben ik teruggebeld door Telfort. Ze wilden mij even spreken over mijn klacht Elke keer dachten ze de oplossing te hebben, moest ik mijn telefoon uit doen en na een kwartier belden ze me terug met de vraag of internet het deed. Elke keer deed hij het niet en uiteindelijk kwamen ze met een voorstel...
Mijn abonnement loopt nog tot september. Ze zouden dan mijn internetbundel annuleren en ik hoef tot september geen abonnementskosten te betalen. Ik heb gezegd dat ik dat niet wilde, omdat ik juist internet wil en dat ik dan van mijn abonnement af wil. Dat kon maar dat zou me 169 euro kosten. Na wat heen en weer gepraat, heb ik het voor elkaar gekregen dat ik daarop heel veel korting krijg, omdat er geadverteerd wordt dat internet wel werkt op de iphone, terwijl dat meestal niet het geval is. Ik ben dus verkeerd voorgelicht, aldus Telfort.
Ik moet nu nog maar 35 euro betalen en mijn telefoonkosten die ik gemaakt heb voor de klantenservice krijg ik terug. Ook de kosten voor het internetabonnement die nooit gewerkt heeft, krijg ik terug.
Ben volgende week dus van Telfort af (wel jammer want is echt de goedkoopste), maar dan kan ik naar een provider waar alles wel naar behoren werkt

Bedankt voor jullie reacties en het meedenken!

Groetjes Janneke
  #34  
Oud 17-04-10, 12:34
no-id no-id is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 6
Standaard

Hey,

ik had hetzelfde probleem.
En ik had de volgende instellingen.

3G aan
Dataroaming uit
VPN niet geconfigureerd.

Dan onder Mobiel datanetwerk :
APN : internet
Gebruikersnaam : (leeg)
Wachtwoord : (leeg)

Helaas kreeg ik toen ook geen internet, terwijl 3G wel aanstond.
Nou had ik ook SBsettings geinstalleerd (je weet wel dat snelle menutje bovenin je balk) En kon daar ook de optie EDGE aanzetten en EDGE data.

Somehow werkte internet ineens wel. Dus ik moest ik combinatie hebben van die gegevens en 3G en EDGE aan hebben staan en alles deed het.
  #35  
Oud 18-05-10, 12:02
lema lema is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nakkie1983 Bekijk bericht
Ik had de beperkingen uit staan. Ik heb nu schakel beperkingen in gedaan en alles op aan gezet. Het ziet er nu precies zo uit als jij hierboven hebt beschreven. Heb voor de zekerheid (maar er zat echt geen tikfout in), de instellingen opnieuw ingevoerd...

daar staat nu:
Mobiele data

APN internet
Gebruikersnaam telfort
Wachtwoord telfort

Mms

APN internet
Gebruikersnaam telfort
Wachtwoord telfort
MMSC http://mms
Mms-proxy 193.113.200.195:8080
Maximale mms-grootte
MMS UAProf URL

Internet Tethering

APN
Gebruikersnaam
Wachtwoord

Stel opnieuw in
Bij schakel 3G in heb ik dat aanstaan
en dataroaming heb ik ook aanstaan
internet-tethering staat uit
VPN is niet geconfigureerd
Wi-Fi heb ik op dit moment uitstaan, omdat ik wil checken of hij gewoon op mobiel internet kan

Hij laad ook de app store niet en itunes laat het ook afweten


Even tussendoor.. ik ben geen hij maar een zij en misschien heeft het iets te maken met dat ik blond ben hahaha

Ik zie dat je telefoon gejailbreakt is. In neem aan met Spiritjb?
Sinds de jb ben ik het tethering gedeelte kwijt. Heb je enig idee hoe ik deze weer terug kan krijgen.

groet
Leon
  #36  
Oud 18-05-10, 13:56
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Hoi Leon

ik heb geen idee. Ik heb het ook via spirit gedaan en het enige wat ik kwijt was waren de foto's op mijn filmrol

groetjes
  #37  
Oud 26-05-10, 10:33
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zelf zit ook bij telfort en vroeger hadden ze mijn abonnenemt dubbel gerekend maar ik was ook gewoon over mijn basis abo heen gegaan. Na 1 telefoontje kreeg ik al de extra kosten gewoon gratis terug op mijn rekening en werd mijn abonnement aangepast naar de normale prijs. Alleen nu heb ik overal internet terwijl dit niet in me bundel zit.. Ik kwam met de zoek functie niet verder dan dit dus ik ga zo denk ik maar mijn eerste topic maken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sliders bij instellingen werken niet meer Bert van de Wiel iPad algemeen 0 23-11-10 18:14
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... Spikez KPN 2 15-02-10 21:05
Internet van Telfort op iPhone 3G 21bis KPN 21 15-07-09 00:11
OS 3: instellingen voor Gmail werken niet bpvalkenburg iPhone algemeen 1 18-06-09 09:25
ongevraagd internet van telfort en kpn paulvanwees Archief 4 31-05-08 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.