//

Iphone en KPN (Hi)

Iphone en KPN (Hi) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb telefonisch mijn contract verlengd bij Hi en hierbij een iPhone besteld. Nu is de normale levertijd 5 werkdagen, maar zit daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-06-10, 14:30
MarcP MarcP is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard Iphone en KPN (Hi)

Hallo Allemaal,

Ik heb telefonisch mijn contract verlengd bij Hi en hierbij een iPhone besteld.
Nu is de normale levertijd 5 werkdagen, maar zit daar nu al ruim overheen. Als ik vraag naar de status van bestelling, staat deze al heel de tijd in behandeling. Ze hebben geen flauw idee hoelang het duurt voordat ik de telefoon binnen krijg.
Best slechte service. Zijn er nog meer mensen die het probleem hebben of hadden? En hoelang hebben jullie moeten wachten op de telefoon?

Groeten,

Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-10, 19:28
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Heb je gewoon met hun gebeld en een verlenging geregeld ? En welke iPhone kreeg je erbij of kon je kiezen ? Zit ook met een verlenging in aankomst dus...
  #3  
Oud 17-06-10, 21:10
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

En ik ook. Maar heb contact opgenomen met de KPN. Ze leveren geen micro sims. Dusja, hoe moet dat nu met de Iphone 4? Er is geen andere manier om aan micro sims te komen en dan "te copieren" van de huidige sim, naar de nieuwe?

Maar laat inderdaad eens weten of het een Iphone 4 betreft.

Bedankt, Tom.
__________________
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB.
  #4  
Oud 18-06-10, 09:41
MarcP MarcP is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Jaa als je een jaar of 3 a 4 jaar klant bent, kom je in aanmerking voor een iPhone. Je kan ze dus gewoon bellen en vragen voor die verlenging, mits je binnen de termijn van het verlengen zit. Ik heb gekozen voor een Hi 25 + extra snel internet..Krijg nog korting + studentenkorting. Dus betaal het 1e jaar 28 euro. Het 2e jaar moet ik 35 euro betalen, want internet is het 1e jaar 7,50 en het 2e jaar 15,-.
Het betreft een iPhone 3gs 8 gig, niet al teveel geheugen dus. Maar ik begreep dat er binnen KPN meerdere partijen zijn die de iPhone aanbieden (vraag mij ook niet hoe t precies zit), maar die kunnen de iPhone soms wel meteen aanbieden en je ook een 16 gig aanbieden.
Ik hoef trouwens niets bij te betalen, komt ook door de abonnement keuze. Als je een duurder abonnement neemt, moet je ook meer bijbetalen voor de telefoon!
  #5  
Oud 18-06-10, 10:42
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ja nou , heb dus net gebeld met KPN klantenservice en ze hebben inderdaad de iPhone gehad maar die is reeds uitverkocht .
  #6  
Oud 18-06-10, 12:10
MarcP MarcP is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Zeiden ze nog oftie nog kwam?
  #7  
Oud 18-06-10, 12:37
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Nee ze hadden maar 1 batch .
  #8  
Oud 18-06-10, 12:47
hus0o hus0o is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb net gebeld met Hi en ze geven aan de iPhone 4 niet te gaan leveren, maar je kan wel voor kiezen om een micro sim te krijgen.

13 juli kan ik mijn abbonement verlengen, dus dat wordt dan kiezen voor een toestel deze verkopen via marktplaats voor +- 350 euro en de iPhone 4 Los kopen.
  #9  
Oud 18-06-10, 13:16
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Leveren ze bij HI de 3GS wel dan ?
  #10  
Oud 18-06-10, 13:19
hus0o hus0o is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik weet niet of ze de Iphone 3GS leveren, ik had wel gelezen aan klanten die al paar jaar bij Hi zijn leveren ze wel, maar niet via de shop, daar moet je echt voor bellen naar de afdeling.
  #11  
Oud 18-06-10, 13:30
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ik zit al 10 jaar bij KPN . Das eigenlijk hetzelfde als hi , toch ? Moet misschien maar eens bellen naar hi dan .
  #12  
Oud 18-06-10, 13:34
hus0o hus0o is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik denk niet dat het precies hetzelfde is met telefoons/kortingen. Beste is gewoon een x bellen, dan even goed doorvragen en zeggen wat je hier en daar hebt gehoord over de iphone.
  #13  
Oud 18-06-10, 16:12
MarcP MarcP is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Ja je zou is moeten bellen.. ik heb m nog steeds niet binnen en volgens mij istie nog niet eens verzonden, kan dus nog wel even wachten!
  #14  
Oud 21-06-10, 11:50
thommy86 thommy86 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik zit ook bij hi. maar de Iphone 4 zou ik toch echt graag willen hebben. wat is nou het slimste om te doen. zit volgens mij al 6/7 jaar bij hi.. vorig jaar nog de n97 gratis gekregen bij een 1 jarige abo. dus weg gaan daar zou zonde zijn.
  #15  
Oud 21-06-10, 16:29
M_arijn M_arijn is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Afgelopen maandag belde ik naar de klantenservice van Hi. Ik ben daar abonneeklant sinds 2004 en heb deze steeds verlengd. Maar ik wilde perse de iPhone en dat was dus ook de reden die ik tegen die kerel van Hi zei.

Toen zei hij dat Hi 30 iPhones per week mag leveren om vaste klanten te behouden. Dit was een afspraak met Apple toen ik vroeg naar de exclusiviteitsdeal met T-Mobile.

Nou, zo gezegd zo gedaan. Hij deed me een hele mooie aanbieding waarbij ik onder andere maar 2,50 voor het internet ga betalen voor de hele looptijd van mijn abonnement. En woensdag heb ik 'm in huis gekregen. Erg blij!

Vroeg 'm nog wel naar de iPhone 4 en of ik daar dan niet beter op kon wachten maar volgens die kerel was het helemaal nog niet zeker of die ook op deze manier via KPN/Hi verkocht zou worden en de internetdeal was zo goed dat ik het gewoon gedaan heb.
  #16  
Oud 21-06-10, 16:43
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

Soms krijg je echt helemaal het heen en weer van die KPN. Hoe graag ik bij KPN wil blijven. Ik heb mijn abbo ook verlengt (sim only) maar ik kreeg niks uit die medewerker voor wat betreft de Iphone 4 of 3GS.

Welke Iphone / uitvoering heb jij gekregen dan? 3GS 8GB?

Dan ga ik toch nog maar eens contact met mijn vrienden daar opnemen. Heb je misschien naam van die telefonist(e) die jou geholpen heeft? Heb hier namelijk nog een abbo wat verlengd moet worden en ik ben ook al behoorlijk aantal jaar klant.....
  #17  
Oud 21-06-10, 22:09
martin62 martin62 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard verlengen

Heb vandaag even gekeken en kwam toevallig op deze site terecht.
Mss bij jullie wel bekend maar hier kan je met Hi gewoon verlengen voor 1 of 2 jaar. Weliswaar met bijbetaling, afh van abb keuze.

Gr, martin (toekomstige iphone'r)
  #18  
Oud 21-06-10, 22:54
M_arijn M_arijn is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter Bekijk bericht
Soms krijg je echt helemaal het heen en weer van die KPN. Hoe graag ik bij KPN wil blijven. Ik heb mijn abbo ook verlengt (sim only) maar ik kreeg niks uit die medewerker voor wat betreft de Iphone 4 of 3GS.

Welke Iphone / uitvoering heb jij gekregen dan? 3GS 8GB?

Dan ga ik toch nog maar eens contact met mijn vrienden daar opnemen. Heb je misschien naam van die telefonist(e) die jou geholpen heeft? Heb hier namelijk nog een abbo wat verlengd moet worden en ik ben ook al behoorlijk aantal jaar klant.....
Ik gaf ook echt dat aan als enige reden om weg te gaan bij Hi. En dat was ook echt zo. Heb de 3GS 16 GB Zwart gekregen. Vergeten te vragen wat de opties verder waren overigens. Was zo overdonderd

En geen idee hoe die kerel heette.
  #19  
Oud 22-06-10, 11:18
MarcP MarcP is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Zo! ik wacht al 2 en halve week op mn iPhone en t schiet maar niet op :S
Begin toch wel erg ontevreden te raken!

edit: heb gebeld naar Hi en ze t was volgens mij echt fout gegaan met die order. Ze hadden een 3g voor me besteld ipv een 3gs! Nu lijktie dan eindelijk wel te komen!

Laatst gewijzigd door MarcP; 22-06-10 om 11:34.
  #20  
Oud 22-06-10, 12:31
M_arijn M_arijn is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcP Bekijk bericht
Zo! ik wacht al 2 en halve week op mn iPhone en t schiet maar niet op :S
Begin toch wel erg ontevreden te raken!

edit: heb gebeld naar Hi en ze t was volgens mij echt fout gegaan met die order. Ze hadden een 3g voor me besteld ipv een 3gs! Nu lijktie dan eindelijk wel te komen!
Die medewerker zei tegen mij dat ze er gewoon steeds 30 op voorraad hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... Spikez KPN 2 15-02-10 21:05
KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! Martijn Snels Archief 52 24-03-08 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.