//

Telfort abonnement wijzigen

Telfort abonnement wijzigen discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort kun je via de website van Telfort je abonnement wijzigen. Nu ga ik donderdag een iPhone kopen, en zou ik graag mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-10, 22:53
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard Telfort abonnement wijzigen

Hallo,

Sinds kort kun je via de website van Telfort je abonnement wijzigen. Nu ga ik donderdag een iPhone kopen, en zou ik graag mijn Telfort abonnement wijzigen en onbeperkt internet toe willen voegen aan mijn pakket. Als ik dat doe staat er dat ik het de volgende dag al heb.
Nu is mijn vraag: Hoe zit dat met betalen? Want als ik het nu zou activeren, heb ik morgen onbeperkt internet. Maar we pas zitten halverwege de maand. Betaal ik dan voor de hele maand onbeperkt internet, of de 1e maand alleen vanaf de dag dat het is geactiveerd?
Ik heb Telfort al een mailtje gestuurd, maar dat kan 3 dagen duren voordat ik antwoord krijg staat er . Dus ik dacht misschien heeft iemand op het forum hier ervaring mee.
Als iemand hier ervaring mee heeft, hoor ik dat graag


Steven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-10, 18:23
huubster huubster is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

volgens mij kreeg ik een mailtje van telfort per wanneer het mobiele internetabonnement inging. Was ook ergens halverwege de maand.
Zou dus op de bevestiging van telfort wachten voordat je een hoop kosten maakt.

gr. H
  #3  
Oud 15-07-10, 21:18
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Ik heb vandaag een mailtje terug gehad:

Citaat:
Als u een surf en mail bundel toevoegt aan uw abonnement gaat het de volgende dag in.

De kosten worden pro rato berekend. Dat betekent dat als de surf en mail bundel bijvoorbeeld halverwege uw bundel ingaat, u dan de eerste maand de helft van de kosten betaalt.
Als de nieuwe volledige bundel ingaat betaalt u dan de volledige kosten.
Dus je betaald de 1e maand gwn per dag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Instellingen Huawei E 5830 ism Telfort data abonnement? bootsy iPad algemeen 0 10-06-10 17:08
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 20:02
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 20:49
Telfort simonly abonnement borgqueenx KPN 5 14-05-08 07:24
Telfort? DaveyY KPN 5 30-03-08 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:32.