//

KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat!

KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteravond een vreemd probleem. Opeens viel het me op dat mijn bereik op 0 streepjes stond, en dat hij af en toe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-10, 07:38
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat!

Ik heb sinds gisteravond een vreemd probleem.
Opeens viel het me op dat mijn bereik op 0 streepjes stond, en dat hij af en toe naar zoeken sprong om vervolgens weer op 0 streepjes terug te komen.
Er staat wel gewoon nl KPN.
Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik 3G uitzet, het bereik opeens terug komt en ik weer gewoon kan bellen en gebeld worden. Ik heb mijn iPhone hersteld in iTunes, maar helaas, hetzelfde probleem. Simkaart van KPN (geen Hi) van een vriend geprobeerd maar ook hier hetzelfde. Toen een kaartje van tmobile van een andere vriend geprobeerd en geen enkel probleem, kon gewoon alles aanhebben staan en alles werkt! Vriend van het KPN kaartje kwam erachter dat het op zijn iPhone ook zo was!
Ik heb de klantenservice van hi gebeld maar zij vertelden mij dat er geen storing was.
Lijkt mij echter dat het wel degelijk iets van KPN moet zijn toch?
Heeft iemand dit probleem ook?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-10, 13:57
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ik heb ook een 3G met KPN ABO maar geen probs hier .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt psvu2 Archief 2 16-05-10 11:42
kan geen e-mailverzenden als Wi-Fi aan staat jimmeijer Wi-Fi 1 21-03-10 11:56
als geluid aan staat trilt ie bij elke beweging? leonhajenius iPhone algemeen 5 12-08-09 23:25
Windows: pc klapt er uit als iTunes poosje aan staat ABKtje iTunes 12 12-11-08 18:51
Geen GSM netwerk na upgr. van 1.1.4 n 2.0 en terug dwngrd n 1.1.4 Renco iPhone algemeen 0 14-08-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.