//

Verbinding Telfort hapert

Verbinding Telfort hapert discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige maand waren er tal van klachten over 3G-internet van Telfort. Die problemen had ik toen ook; er was helemaal geen internet mogelijk. Deze post ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-10, 19:30
bluejay bluejay is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 20
Standaard Verbinding Telfort hapert

Vorige maand waren er tal van klachten over 3G-internet van Telfort. Die problemen had ik toen ook; er was helemaal geen internet mogelijk. Deze post gaat echter over een iets ander verschijnsel: Wat ik al voor die tijd had, en nu ook weer, is last van wat lijkt een "slapende" verbinding. Alle apps die ik opstart en die internet nodig hebben, werken niet de 1e keer. Hetzelfde geldt voor mail ophalen. Als ik vervolgens de app afsluit en direct daarna opstart (bv NU.nl), dan werkt de internetverbinding heel soepel. Dat gaat goed totdat de telefoon weer een tijdje niets heeft gedaan.. daarna moet je eerst weer iets opstarten, afsluiten en weer opstarten voor het goed werkt.

Dit was in in ieder geval tot 4 maanden terug nooit het geval. Kent iemand deze problemen? Zo ja, hoe op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-10, 19:46
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ja, ik heb de laatste weken ook behoorlijk last van een matige verbinding, gmail die niet altijd automatisch binnenkomt maar ook wat jij zegt...een programma nog een keer op moeten starten voordat er een verbinding is. Telfort geeft aan van niets te weten...maar ja...dat zegt ook niets.
Reageren

Labels
afsluiten, haperen, haperende, telfort, verbinding



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G verbinding instellingen Telfort Sstokhof KPN 0 14-08-10 01:27
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
Muziek: Muziek hapert? yozd Muziek, foto & video 4 29-09-09 23:07
Altijd verbinding met 3G/GPRS i.c.m Telfort? cdemuinck KPN 3 19-12-08 09:05
Iphone3g Geen 3g verbinding TELFORT Momentum KPN 27 12-12-08 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.