iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Telfort en iphone 4 ? werkt niet ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/68199-telfort-iphone-4-werkt-niet.html)

Kazimss 12-08-10 20:50

Telfort en iphone 4 ? werkt niet ?
 
nou ik heb ik eindelijk me iphone 4 ontvangen en me sim dr in gepropt ik kan bellen en alles heb natuurlijk ff jailbreake gedaan etc ..

maar nu komt het op neer ik heb al paar dagen geleden telfort internet aangevraagd..

maar ik kan niet anders op internet dan Wi-Fi .. ik krijg niet in de hoek van de scherm te zien van 3G stel ik zou moeten betalen ofzo ookal zet ik 3g aan ik weet via setinges enzo maar werkt gwn niet .. ligt het aan de telefoon of aan telfort?

want ik ben namelijk na telfort geweest en die beweerde dat het aan de telefoon lag :(


als iemand me de weg kan wijzen naar internet van telfort op me iphone zou ik dat zeer waarderen :)

Celf 12-08-10 21:21

Jouw post is erg lastig te lezen. Zelf heb ik ook Telfort en een iPhone 4. enkel de sim er in en verder helemaal NIETS ingesteld. Je schrijft dat je een paar dagen geleden een internet abonnement hebt afgesloten, misschien is jouw aanvraag nog niet verwerkt. Heb je al voor het data abonnement moeten betalen?

Kazimss 12-08-10 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 528759)
Jouw post is erg lastig te lezen. Zelf heb ik ook Telfort en een iPhone 4. enkel de sim er in en verder helemaal NIETS ingesteld. Je schrijft dat je een paar dagen geleden een internet abonnement hebt afgesloten, misschien is jouw aanvraag nog niet verwerkt. Heb je al voor het data abonnement moeten betalen?

NjA sorry voor het ingewikeldheid maar ik bennaar telfort geweest me data bundel is geactieveerd maar alsnog kan ik geen internet verkrijgen zelfs egded niet ik snap het allemaal niet echt zo...

chc 13-08-10 09:05

Je Nederlands is best belabberd, maar goed....ik heb vond dit: iPhone Service Point - iPhone 4 simlock vrij, iPhone 3GS simlock vrij, iPhone Accessoires, iPhone 3G en Mijn toestelgegevens - Toestel en simkaart - Mobiel - Mijn Telfort - Telfort. Werkt in je voordeel.
Misschien dat data-roaming uit staat? Weet niet of dat van invloed is...

Kazimss 13-08-10 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chc (Bericht 529157)
Je Nederlands is best belabberd, maar goed....ik heb vond dit: iPhone Service Point - iPhone 4 simlock vrij, iPhone 3GS simlock vrij, iPhone Accessoires, iPhone 3G en Mijn toestelgegevens - Toestel en simkaart - Mobiel - Mijn Telfort - Telfort. Werkt in je voordeel.
Misschien dat data-roaming uit staat? Weet niet of dat van invloed is...

ghehe thx 't was even snel snel getypt en gepost k moest weg :P
Alles staat gwn aan het werkt gewoon niet ik krijg het icoontje 3g niet in de hoek van mn scherm.
Ik ga die links om 6 uur thuis even bekijken k ben op dit moment aan het werk

Alsnog zeer bedankt voor alle moeite.

crazywarning 14-08-10 12:38

Wellicht dat het activeren nog niet in hun systeem is opgenomen. Dit kan soms wat langer duren. Toen ik mijn iphone abbonoment afsloot met telfort duurde dit bij mij een week.

Begrijpelijk dat je snel typt maar het zou ook overzichtelijker zijn als je geen afkortingen gebruikt. Uiteraard kost het dan wel wat meer tijd ;)

Edder 27-08-10 11:15

Hi Kazzims,

Ik weet niet of het probleem al op is gelost, maar ik heb namelijk ook telfort internet genomen een week geleden. gelijk de volgende dag, sterker nog, om 00:01 was mijn internet bundel al actief.

Ik gebruik nu dus de 3g van telfort, en heb er helemaal geen problemen mee gehad.

Dus ik zou zeggen dat het inderdaad dus aan je telefoon ligt, misschien heb je hem een keer laten vallen, en doet je 3g niet meer.
Ik had namelijk een keertje laten vallen, en nu doet me Wi-Fi het dus niet meer. Daarom heb ik 3g genomen :p

Hopelijk heb je nog wat aan deze post.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.