//

Telfort en iphone 4 ? werkt niet ?

Telfort en iphone 4 ? werkt niet ? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) nou ik heb ik eindelijk me iphone 4 ontvangen en me sim dr in gepropt ik kan bellen en alles heb natuurlijk ff jailbreake gedaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-08-10, 20:50
Kazimss Kazimss is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Telfort en iphone 4 ? werkt niet ?

nou ik heb ik eindelijk me iphone 4 ontvangen en me sim dr in gepropt ik kan bellen en alles heb natuurlijk ff jailbreake gedaan etc ..

maar nu komt het op neer ik heb al paar dagen geleden telfort internet aangevraagd..

maar ik kan niet anders op internet dan Wi-Fi .. ik krijg niet in de hoek van de scherm te zien van 3G stel ik zou moeten betalen ofzo ookal zet ik 3g aan ik weet via setinges enzo maar werkt gwn niet .. ligt het aan de telefoon of aan telfort?

want ik ben namelijk na telfort geweest en die beweerde dat het aan de telefoon lag


als iemand me de weg kan wijzen naar internet van telfort op me iphone zou ik dat zeer waarderen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-10, 21:21
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Jouw post is erg lastig te lezen. Zelf heb ik ook Telfort en een iPhone 4. enkel de sim er in en verder helemaal NIETS ingesteld. Je schrijft dat je een paar dagen geleden een internet abonnement hebt afgesloten, misschien is jouw aanvraag nog niet verwerkt. Heb je al voor het data abonnement moeten betalen?
  #3  
Oud 12-08-10, 23:41
Kazimss Kazimss is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Jouw post is erg lastig te lezen. Zelf heb ik ook Telfort en een iPhone 4. enkel de sim er in en verder helemaal NIETS ingesteld. Je schrijft dat je een paar dagen geleden een internet abonnement hebt afgesloten, misschien is jouw aanvraag nog niet verwerkt. Heb je al voor het data abonnement moeten betalen?
NjA sorry voor het ingewikeldheid maar ik bennaar telfort geweest me data bundel is geactieveerd maar alsnog kan ik geen internet verkrijgen zelfs egded niet ik snap het allemaal niet echt zo...
  #4  
Oud 13-08-10, 09:05
chc chc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard

Je Nederlands is best belabberd, maar goed....ik heb vond dit: iPhone Service Point - iPhone 4 simlock vrij, iPhone 3GS simlock vrij, iPhone Accessoires, iPhone 3G en Mijn toestelgegevens - Toestel en simkaart - Mobiel - Mijn Telfort - Telfort. Werkt in je voordeel.
Misschien dat data-roaming uit staat? Weet niet of dat van invloed is...
  #5  
Oud 13-08-10, 14:48
Kazimss Kazimss is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chc Bekijk bericht
Je Nederlands is best belabberd, maar goed....ik heb vond dit: iPhone Service Point - iPhone 4 simlock vrij, iPhone 3GS simlock vrij, iPhone Accessoires, iPhone 3G en Mijn toestelgegevens - Toestel en simkaart - Mobiel - Mijn Telfort - Telfort. Werkt in je voordeel.
Misschien dat data-roaming uit staat? Weet niet of dat van invloed is...
ghehe thx 't was even snel snel getypt en gepost k moest weg
Alles staat gwn aan het werkt gewoon niet ik krijg het icoontje 3g niet in de hoek van mn scherm.
Ik ga die links om 6 uur thuis even bekijken k ben op dit moment aan het werk

Alsnog zeer bedankt voor alle moeite.
  #6  
Oud 14-08-10, 12:38
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Wellicht dat het activeren nog niet in hun systeem is opgenomen. Dit kan soms wat langer duren. Toen ik mijn iphone abbonoment afsloot met telfort duurde dit bij mij een week.

Begrijpelijk dat je snel typt maar het zou ook overzichtelijker zijn als je geen afkortingen gebruikt. Uiteraard kost het dan wel wat meer tijd
  #7  
Oud 27-08-10, 11:15
Edder Edder is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Hi Kazzims,

Ik weet niet of het probleem al op is gelost, maar ik heb namelijk ook telfort internet genomen een week geleden. gelijk de volgende dag, sterker nog, om 00:01 was mijn internet bundel al actief.

Ik gebruik nu dus de 3g van telfort, en heb er helemaal geen problemen mee gehad.

Dus ik zou zeggen dat het inderdaad dus aan je telefoon ligt, misschien heb je hem een keer laten vallen, en doet je 3g niet meer.
Ik had namelijk een keertje laten vallen, en nu doet me Wi-Fi het dus niet meer. Daarom heb ik 3g genomen

Hopelijk heb je nog wat aan deze post.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Telfort, bellen werkt niet Wi-Fi/internet wel Schippertje KPN 2 29-03-11 14:52
Werkt telfort niet goed? macleentje KPN 7 07-07-10 22:21
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet jazzbass KPN 3 07-08-09 16:35
Telfort internet (gprs) werkt niet. MP3-junky KPN 58 15-06-09 13:48
Telfort gprs werkt niet Arne2606 KPN 2 27-09-08 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.