//

Mobiele websites niet te openen met KPN

Mobiele websites niet te openen met KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele weken zijn verschillende mobiele websites niet te benaderen met een KPN abbo. Eigen voorbeelden waarvan ik weet dat ze niet werken: - m.nu.nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-10, 11:23
paling paling is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard Mobiele websites niet te openen met KPN

Sinds enkele weken zijn verschillende mobiele websites niet te benaderen met een KPN abbo. Eigen voorbeelden waarvan ik weet dat ze niet werken:

- m.nu.nl
- m.spitsnieuws.nl
- m.vvd.nl

Deze websites zijn overigens wel te benaderen als ik op een Wi-Fi-netwerk zit en zijn dus puur niet te benaderen via het 3G netwerk. Bij het openen van een mobiele website volgt er een redirect naar:

http://system.mobileportal.nl/router....aspx?Service= met nog een hele rits aan meuk erachter. In de content van de pagina staat "Je hebt geen toegang tot deze pagina" en in de titel van de pagina "WapAccesDenied".

Overigens ervaar ik ook dezelfde problemen met Shazam zoals in dit topic wordt beschreven. Volgens mij heeft dit er ook mee te maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-10, 01:24
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Vreemd, hier werkt het wel via 3G.
Kom er elke dag tijdens werktijd.
  #3  
Oud 28-08-10, 11:32
nichello nichello is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Spijkenisse, Holland
Berichten: 2
Standaard

heb een KPN abbo maar internet ho maar, KPN gebeld daar wordt over APN gesprokken om deze in te stellen met ' portal MMM.NL ' kan iemand mij vertellen
hoe dit in z'n werk gaat voor IPHONE 4 met KPN abbo.

NVG

Nichello
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorkomen automatisch openen mobiele websites. Gmontel iPhone algemeen 8 09-03-10 11:11
KPN: wel email geen websites? flashermx KPN 3 10-01-10 16:52
Lukt niet MMS te versturen en openen KPN CrazyGab4u Archief 2 08-07-08 21:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.